תמיר סגל, מנהל פעילות טרנד מיקרו בישראל
תמיר סגל, מנהל פעילות טרנד מיקרו בישראל
Trend Micro
Trend Micro
הודעה לעיתונות

Trend Micro הוכתרה על ידי IDC כחברה המובילה באבטחת דואר אלקטרוני ל-2016

תמיר סגל, מנהל פעילות טרנד מיקרו בישראל:" זה תמיד נחמד לסיים את השנה עם ציון לשבח מחברת אנליסטים גלובלית המצויה בתעשיית ההייטק, אודות אחד ממוצרי הדגל שלך". IDC, חברת אנליסטים בינלאומית הכתירה את טרנד מיקרו כמובילה גלובלית באבטחת דואר אלקטרוני לשנת 2016 ( Leader in the IDC MarketScape: Worldwide Email Security 2016 Vendor).

"הציון לשבח הזה מרגש במיוחד בשל העובדה שאנחנו רואים את אבטחת הדואר האלקטרוני כחזית ההגנה על לקוחותינו. יותר מ- 76% מההתקפות המכוונות ביניהן התקפות כופר והתקפות APT מתחילות בדואר אלקטרוני. פתרון אבטחת הדואר האלקטרוני שלנו מועצם על ידי מוצר הדגל שלנו Smart Protection Network Trend Micro האוצר בתוכו 100 טרהבייט של מידע המעודכן בצורה יומית על מנת להבטיח כי לקוחותינו יהיו מוגנים מיותר מ-250 מיליון איומים שאנו חוסמים כל יום. מודיעין איומים זה עוזר לנו להגדיל את טווח הפתרון שלנו" הוא הוסיף.

הדו"ח של IDC מכיר בהתמקדות שלנו בכל סוגי האיומים כולל החדשים ביותר המיוחסים לדואר אלקטרוני כמו STAP ( Specialized Threat Analysis & Protection), שימוש בטכנולוגיות ארגזי חול חכמים, ופרוטוקולי פישינג חדשים. שילוב פתרונות ביג דאטה וטכנולוגית חיזוי ייחודית אנו מסוגלים להציע הגנה מידית מול התקפות חדשות.

הדו"ח של IDC כולל גם תובנות יקרות ערך ללקוחות אודות המוצרים שלנו ומציין את יכולתנו להתאים את הפתרונות לצורכי הלקוחות ו בנוסף, מציינים הלקוחות שלנו לשבח את אופציית החבילות השונות הכוללות מספר רב של מוצרים שאנו מציעים להם ואת השותפים העסקיים שלנו. כל אלה לא רק עושים את ההחלטה לרכוש את המוצרים שלנו לקלה יותר, אלא מאפשרים לארגונים למצוא את החבילה המתאימה ביותר לצרכים שלהם.

הדו"ח של IDC מדגיש את ההצלחה שלנו להשפיע על הפרודוקטיביות של ארגונים באמצעות פיתוח ממשק נח וקל לשימוש המוטמע במוצרים שלנו. ממוצרי On Premise ועד פתרונות מבוססי ענן אנו מציעים פתרונות הגנה לדואר אלקטרוני העוזרים ללקוחות לחסוך זמן ולעבוד ביעילות.
כאשר נוף האיומים מתפתח תמידית, המחויבות שלנו היא לספק פתרון הגנה על דואר אלקטרוני המתאים עצמו כקו הגנה ראשון, הכולל יכולות ופלטפורמות מהטובות שקיימות עבור ארגונים.

למידע נוסף אודות דו"ח IDC בקרו:
https://resources.trendmicro.com/IDC-MarketScape-Email-Security-Leader.html

אודות Trend Micro
Trend Micro, יצרנית פתרונות אבטחת מידע לזיהוי, חסימה ותחקור התקפות APT/Zero Day בארגונים ((On-Premise ובענן. החברה מספקת מוצרי הגנה במטרה ליצור סביבה בטוחה להעברת מידע דיגיטלי וניהול סיכונים לארגונים ולקוחות פרטיים. Trend Micro הנה חלוצה בתחום אבטחת שרתים עם ניסיון של מעל 20 שנה להגנה על סביבות מבוססות שרתים פיזיים או מבוססות ענן.
פתרונות החברה נשענים על העוצמה מובילת השוק לאבטחת התוכן של Smart Protection Network לאיסוף, מעקב וכריית מידע גלובלי לאיתור התפרצות איומי רשת חדשים ולמנוע את פגיעת האיומים כבר בשלב מוקדם.
Trend Micro מפעילה בישראל נציגות מקומית וכן חברת זברה טכנולוגיות משמשת כמפיצה הרשמית ללקוחות העסקיים. במסגרת זו זברה טכנולוגיות מפיצה למערך של עשרות אינטרגרטורים ומשווקים מובילים בשוק הישראלי כולל הדרכה והכשרה של המשווקים ושירות שוטף הניתן לאורך חיי המוצר.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.