INFINIDAT
INFINIDAT
הודעה לעיתונות

מנורה מבטחים בוחרת בדור הבא של פתרונות האחסון

החברה החליפה את מערכות אחסון ה- Production שלה בפתרון האחסון של INFINIDAT

קבוצת הביטוח והפיננסיים המובילה "מנורה מבטחים" החליפה את מערכות אחסון ה- Production בחברה ויישמה את פתרון האחסון של חברת INFINIDAT. הפרויקט, אשר נאמד במיליוני שקלים, כלל הטמעת נפח אחסון כולל של 1800 טרה-בייט בשני אתרי החברה.

פתרון האחסון InfiniBox™, המוטמע במנורה מבטחים הינו פתרון יעיל ועתיר ביצועים, הניחן ביכולת לאחסן נפחים גבוהים בשטח קטן ובזמינות גבוהה. הפתרון מוטמע במנורה מבטחים במטרה לחסוך בעלויות ולאפשר לחברה תגובה מהירה ויעילות גבוהה בשרות הלקוחות, כמו גם יכולת גידול מהיר לארגון.

InfiniBox מציע נפח אחסון שימושי של פטה-בייטים מרובים במסד בודד של 19 אינטץ'/U42, עם זמינות של 99.99999%, ביצועים אולטרה-גבוהים של למעלה מ- 1M IOPS ויעילות אנרגטית גבוהה, הכוללת ניצול של מקסימום KW 3-8 בעומס מלא.

אבי פולק, מנהל תחום תשתיות טכנולוגיות במנורה מבטחים ביטוח מציין כי "חיפשנו פתרון אחסון אמין וחזק שיאפשר לנו חסכון בעלויות תוך הגדלת יעילות ושיפור ביצועים. גילינו ש- InfiniBox לא רק חסך בעלויות, אלא גם בחשמל ובשטח רצפה, ביחס של 1:12 לעומת המערכת הקיימת. התאהבנו בטכנולוגיה וראינו שהיא מאפשרת לנו פשטות בניהול וביצועים טובים יותר".

ראם חזן, מנהל Presale אזורי ב- INFINIDAT: "יותר ויותר ארגונים עתירי נתונים מבינים שעליהם להיערך לאחסון נפח נתונים אדיר, אך גם לגידול אקספוננציאלי עתידי במידע. InfiniBox מספק את השילוב המנצח של נתוני נפח אחסון, ביצועים, אמינות ועלות משתלמת ללא פשרות".

אודות מנורה מבטחים ביטוח
מנורה מבטחים ביטוח בע"מ הינה חברת ביטוח הפעילה בכל תחומי הביטוח העיקריים בישראל - ביטוח כללי, ביטוח חיים וביטוח בריאות, והיא נמנית על חמש חברות הביטוח הגדולות בישראל.
סך הנכסים המנוהלים על ידי החברה, ליום 30 בספטמבר 2016, הסתכם לכ- 34.9 מיליארדי ש"ח.
הקבוצה נמצאת בקשרים עסקיים עם כ- 1,400 סוכני ביטוח מקצועיים ומיומנים, המעניקים שירותים ללקוחות החברה, בכלל רחבי הארץ.

אודות INFINIDAT
INFINIDAT, המספקת את הדור הבא של פתרונות האחסון לארגונים גדולים, הינה חברה ישראלית, אשר הוקמה על ידי משה ינאי ופועלת בראשותו. החברה מעסיקה כ- 400 עובדים בישראל - במטה הפיתוח, בהנהלת החברה ובמחלקת השיווק והמכירות. לחברה מעל ל-100 לקוחות גדולים בעולם ובישראל, והיא התקינה עד כה פתרונות בנפח של למעלה מ- 450 פטה-בייט ברחבי העולם. INFINIDAT גייסה סך של 230 מיליון דולר, ומוערכת כיום לפי שווי של 1.2 מיליארד דולר.
למידע נוסף אודות INFINIDAT ופתרונות הדור הבא לאחסון נתונים, בקרו באתר: www.INFINIDAT.com

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.