LOGO
LOGO
אביבה שורץ, נציגת המכירות של Business Wire, ישראל (תמונה: Photo: Business Wire)
אביבה שורץ, נציגת המכירות של Business Wire, ישראל (תמונה: Photo: Business Wire)
Business Wire ממנה את אביבה שורץ כנציגת המכירות המורשית שלו בישראל. בתמונה, משמאל לימין: ניל הרשברג, ריצ'רד דה-לאו, מייקל בקר, קאתי בארון טמרז, אביבה
Business Wire ממנה את אביבה שורץ כנציגת המכירות המורשית שלו בישראל. בתמונה, משמאל לימין: ניל הרשברג, ריצ'רד דה-לאו, מייקל בקר, קאתי בארון טמרז, אביבה
הודעה לעיתונות

Business Wire ממנה את אביבה שורץ לנציגת המכירות המורשית שלו בישראל

תל אביב, 10 בינואר 2017, (BUSINESS WIRE):

אביבה שורץ, אשת יחסי ציבור שזכתה בפרסים עם ניסיון נרחב במכירות ושיווק, הצטרפה ל-Business Wire כנציגת המכירות המורשית שלו בישראל.

בתפקידה האחרון אביבה ניהלה את חברת יחסי הציבור שלה, AvivaPR, שזכתה ב-2015 בפרס מטעם איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל על הקמפיין המוצלח של השנה בקטגוריית הלייף סטייל.
לפני שהקימה את סוכנות התקשורת שלה, שורץ הייתה מנהלת מכירות ושיווק, ויצרה קשרים מצוינים עם חברות ציבוריות ופרטיות במגוון רחב של ענפים.

בנוסף, שורץ ניצלה את תפקידה כנציגה של הבורסות העולמיות של סטנדרד אנד פור -- משאב המידע המהימן על חברות ציבוריות ישראליות -- כדי ליצור קשרים מצוינים עם מנהלים בכירים ברבות מהחברות הישראליות שכלולות במדריך.

"אנחנו מאוד נלהבים שאביבה תייצג את האינטרסים של Business Wire בשוק הישראלי המאוד מבטיח", אמר דיק ברומלי, סגן נשיא בכיר לפיתוח עסקי, כשמסר את ההודעה היום. "אנשי העסקים בישראל מכירים בבירור בחשיבות של תקשורת גלובלית. הם יוכלו עכשיו להתייעץ עם נציגה מקומית של Business Wire שיש לה יותר מעשור של ניסיון ישיר בענף, לפני שינצלו את הפלטפורמה הגדולה בעולם של הפצת מדיה וקשרי משקיעים כדי להגיע לקהל המטרה שלהם".

אודות Business Wire

Business Wire, חברה בבעלות Berkshire Hathaway, היא המובילה הגלובלית בהפצת הודעות לעיתונות והודעות גילוי נאות רגולטוריות. אנשי קשרי משקיעים, יחסי ציבור, מדיניות ציבורית ושיווק סומכים על Business Wire שתדע להפיץ באופן מדויק ידיעות מניעות שוק ומולטימדיה, לארח חדרי חדשות מקוונים ואתרי קשרי משקיעים, לבנות פלטפורמות שיווק תוכן, ליצור מעורבות חברתית ולספק ניתוחי פילוח קהל שמשפרים את האינטראקציה עם שוקי יעד ספציפיים. Business Wire, שנוסדה בשנת 1961, היא מקור חדשות מהימן עבור גופי חדשות, עיתונאים, מומחי השקעות ורשויות רגולטוריות, ומספקת ידיעות ישירות לתוך מערכות חדשות ואל אתרי ידיעות מקוונים מובילים באמצעות רשת ה-NX הסימולטנית והמוגנת בפטנטים רבים שלה. ל-Business Wire יש 29 משרדים ברחבי העולם המאפשרים לה לענות באופן בטוח על הצרכים המגוונים של אנשי התקשורת ושל צרכני החדשות. ב-2015 Business Wire חברה אל Al Roker Entertainment ביצירת BizWireTV, תוכנית חדשות דו שבועית באמצעות וידאו דיגיטלי שמציגה את ההודעות לעיתונות הטרנדיות ביותר שעברו ברשת.

מידע נוסף באתרים services.BusinessWire.com ו-Tempo, המשאב של Business Wire לטרנדים בענף; עקבו אחרי עדכונים בטוויטר: @businesswire או בפייסבוק.

לחצו כאן כדי להירשם לעדכוני Business Wire בנייד.

אנשי קשר
Business Wire
אביבה שורץ, 03-9441133
נייד: 052-3244769
[email protected]
או
ניל הרשברג, +1 212-752-9600, שלוחה 1434
מקור: Business Wire

גלריית מולטימדיה חכמה

תמונה
אביבה שורץ, נציגת המכירות של Business Wire, ישראל (תמונה: Photo: Business Wire)

תמונה
Business Wire ממנה את אביבה שורץ כנציגת המכירות המורשית שלו בישראל. בתמונה, משמאל לימין: ניל הרשברג, ריצ'רד דה-לאו, מייקל בקר, קאתי בארון טמרז, אביבה שורץ, דיק ברומלי, גרג קסטאנו וקן בוטון (תמונה: Photo: Business Wire)

לוגו
http://www.businesswire.com/portal/site/home

צפו בהודעה לעיתונות הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:

http://www.businesswire.com/news/home/20170110005731/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.