מפרסם: סבבה בצפון
תאריך: 10/01/2017 18:20
נושא: תיירות
ראש העיר יוסי בן דוד, מברך את באי כנס התיירות
ראש העיר יוסי בן דוד, מברך את באי כנס התיירות
מבט מאחור
מבט מאחור
מראה כללי משתתפי הכנס קרדיט תמונות: -  דוברות והסברה עיריית טבריה
מראה כללי משתתפי הכנס קרדיט תמונות: - דוברות והסברה עיריית טבריה
הודעה לעיתונות

כנס כנרת הבינלאומי ה - 9 לתיירות, נערך בטבריה

כנס כנרת ה- 9 הבינלאומי לתיירות, נערך השבוע במלון לאונרדו פלאזה בטבריה. לכנס הגיעו כ 300 איש העוסקים בתחום שיווק וקידום התיירות בארץ ובעולם.

במהלך הכנס התקיימו שלושה מושבים/פאנלים, בהשתתפות אקדמאיים מתחום התיירות ומומחים מהעולם ומישראל, כמו גם אנשי שטח העוסקים בתיירות.

את הכנס מארגנת מכללת כנרת, (המחלקה ל ניהול תיירות ומלונאות), בשיתוף עם עיריית טבריה.

הכנס נערך במעמד ראש העיר טבריה יוסי בן דוד, אמיר הלוי מנכ"ל משרד התיירות, נועז בר ניר מנכ"ל התאחדות המלונות בישראל, וואלריה קוצ'ה נציגת האו"ם בענף התיירות , פרופ' סיביל הלבורן דיקנית מדעי החברה במכללה, גלנדה גנות נציגת קבוצת אמסלם גרופ, וד"ר אלון גלבמן ראש המחלקה לניהול תיירות ומלונאות במכללה ומי שארגן למעשה את הכנס.

הנושא המרכזי שנדון בכנס היה: תיירות בעידן הדיגיטלי – הזדמנויות ואתגרים בניהול, שיווק ותפעול.

ראש העיר יוסי בן דוד נאם ארוכות בפני המשתתפים בשפה האנגלית, בירך אותם בברכת ברוכים הבאים לטבריה ופירט את התוכניות השונות בכל הקשור לפיתוח התיירות בעיר, בדגש על פיתוח מרכז העיר ואזורי התיירות, פיתוח חופים ציבוריים ותהליך ההנגשה לקו המים.

כמו כן הזכיר ראש העיר את העובדה שהעיר טבריה היא עיר תיירות עם ממוצע לינות של 2 מליון לינות לשנה והיעד להגדיל אותה ל 3 מליון עם ההשקעות הנכונות בענף התיירות.

ראש העיר הדגיש בדבריו כי עדיין הוא מצפה מהממשלה ליישם את החלטותיה משנים קודמות בפועל בכל הקשור להשקעות התיירותיות בטבריה ולפיתוחה.

ישראל זו לא רק מדינת תל אביב, ישראל זה גם הצפון, הגליל וטבריה. יש לקדם יחד עם הממשלה את תוכנית הסיוע לצפון, הגיע הזמן להפסיק את הדיבורים על פוטנציאל שלא ממומש ולעבור לפסים מעשיים.

בהמשך עמד רה"ע על ייחודה של טבריה בכך שהיא העיר היחידה השוכנת לשפת הכנרת, עצם היותה קדושה לכלל הדתות ועל כך שהעיר נחשבת כיעד מועדף בעולם על התיירות הצליינית.

עוד הוסיף ראש העיר: "אני בהחלט חושב שנושא התיירות יכול לקדם סוגיות שעל הפרק בין אנשים ומדינות, אנו חשים זאת היטב כאן בעיר טבריה. אנו עוסקים רבות בהיערכות לקליטת לקוחות מהשוק הסיני, קיימנו פגישות רבות הן עם שגריר סין שהתארח בטבריה והן עם משלחות של משקיעים מסין.

גם בשוק הדרום האמריקאי נרשמת התקדמות ברמת המבקרים בעיר. רק בסוף השבוע שעבר סיימנו את מרתון טבריה הבינלאומי ה 40, בהשתתפותם של רצי עילית מחו"ל כגון: ארה"ב, אתיופיה, גרמניה, טורקיה וירדן. במסגרת שבוע הקולינריה הצרפתי החמישי

שנקיים בקרוב כאן בטבריה, נארח שפים צרפתיים המעוטרים בכוכבי מישלן לחגיגה קולינרית אחת גדולה. נושא התיירות הוא מוטיב מרכזי במסגרת כריתת ברית ערים תאומות של טבריה עם מספר ערים ברחבי העולם.

בעוד 3 שנים בקירוב תחגוג העיר טבריה 2000 שנה להיווסדה, זהו אירוע בקנה מידה בינלאומי שאין ספק יעורר הרבה התעניינות תיירותית הן בתחום תיירות הפנים והן בתחום תיירות החוץ.

ברצוני להודות למארגני הכנס, לד"ר אלון גלבמן בראשם, ולאחל לכולכם המשך כנס פורה ומהנה".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- סבבה בצפון.