הודעה לעיתונות

GSMA מציין את ההשקה של הדור הרביעי במצרים ומשבח את התחייבות הממשלה לשחרר עוד ספקטרום ב-2017

ההשקה של שירותי דור רביעי היא ציון דרך חשוב לכלכלה ולחברה במצרים

לונדון, 10 בינואר 2017, (BUSINESS WIRE):

GSMA מקדם בברכה את ההשקה המוצלחת של שירותי דור רביעי על ידי מפעילי המובייל במצרים, ומאמין שההובלה של מצרים בדור הרביעי תשמש כזרז לצמיחה כלכלית ותביא תועלת חברתית רחבה.
במהלך ביקור שערך לאחרונה במצרים, המנהל הכללי מאטס גרנריד השתתף בפורום קהיר לטכנולוגיית המחשב והמידע ונפגש עם מנהלים מחברות המובייל ומחברות מחשוב ומידע מצריות אחרות. GSMA מצא תמיכה רחבה בענף בתוכניות הממשלה לשחרר עוד ספקטרום ב-2017, כפי שמסר הוד מעלתו המהנדס יאסר אלקאדי, שישפרו עוד את שירותי הדור הרביעי החדשים שהושקו, ויאפשרו לכל מפעילי המובייל להציע שירותי דור רביעי איכותיים לתושבי מצרים.

"GSMA מרוצה מאוד מההשקה המוצלחת של שירותי דור רביעי במצרים ואנחנו מוכנים לפעול עם כל בעלי העניין במצרים כדי להבטיח את המשך ההצלחה והצמיחה של כלכלת המובייל במצריים. גרתי ועבדתי במצרים כמה שנים, ואני חש ביטחון שההשקה של הדור הרביעי תתברר כציון דרך חשוב עבור המדינה", אמר גרנריד.

איגוד הבזק הבינ"ל מדגיש שספקטרום שמצוי בשפע חיוני לקידום תחרות וחדשנות בשוקי התקשורת1. התוכנית של הממשלה לשחרר עוד ספקטרום ב-2017 יכולות לעזור להבטיח שיהיה מספיק ספקטרום כדי לספק שירותי דור רביעי תחרותיים באיכות גבוהה ולתמרץ השקעות נוספות ברשתות דור רביעי.
ג'ון גיסטי, מנהל הרגולציה הראשי של GSMA, אמר: "כשמסתכלים על השקות מוצלחות אחרות של שירותי דור רביעי, הרוחב הכולל של הספקטרום שמוקצה לכל מפעיל לצורכי דור רביעי צריך להיות בין 2x30MHz ל-2x60MHz, על פני טווח של רצועות כיסוי וקיבולת, עם רוחב פס רציף מינימלי של 2x10MHz, בכל רצועה. GSMA מצפה לעבוד עם ממשלת מצרים כשהיא מתכננת לשחרר עוד ספקטרום למובייל השנה, כך שמפעילי המובייל יוכלו להרחיב את שירותי הדור הרביעי ולהגדיל את התועלת הסוציו-אקונומית לכל אזרחי מצרים".

אודות GSMA

GSMA מייצג את האינטרסים של מפעילי המובייל בכל העולם, ומאחד קרוב ל-800 מפעילים עם יותר מ-300 חברות בסביבת המובייל הרחבה, כולל יצרני טלפונים ומכשירים, חברות תוכנה, ספקי ציוד וחברות אינטרנט, וגם ארגונים במגזרי תעשייה משיקים. GSMA גם מפיק אירועים מובילים בענף כמו כנס המובייל העולמי, כנס המובייל העולמי שנחאי כנס המובייל העולמי של האמריקות וסידרת הכנסים מובייל 360.

למידע נוסף, בקרו בבקשה האתר התאגידי של GSMA בכתובת www.gsma.com. עקבו אחרי GSMA בטוויטר: @GSMA.

http://www.ictregulationtoolkit.org 1

אנשי קשר
GSMA
Charlie Meredith-Hardy
+44 7917 298428
[email protected]
או
משרד העיתונות של GSMA
[email protected]

מקור: GSMA

צפו בהודעה לעיתונות הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:

http://www.businesswire.com/news/home/20170110005042/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.