מפרסם: נוי תקשורת
תאריך: 13/01/2017 11:07
עדכון: 13/01/2017 11:12
נושא: בנקאות, שוק ההון וביטוח, כלכלה וכספים
הודעה לעיתונות

PwC מודיעה על צוות חדש של שירותי מיסים גלובליים לתאגידים

צוות פתרונות המיסים הארגוניים הגלובליים יכלול את קבוצת המיסים של GE לשעבר

ניו יורק, 12 בינואר 2017, (BUSINESS WIRE):

PwC הודיעה היום על הסכם חדשני עם GE להספקת שירותי מיסים מנוהלים ארגוניים משולבים ל-GE על בסיס גלובלי. כחלק מהסכם זה, PwC תעסיק יותר מ-600 מאנשי המיסים המאוד מוערכים של GE מרחבי העולם ותרכוש טכנולוגיות מיסים של GE כדי לקדם את ההתמקדות של PwC בפונקציית המיסים של העתיד ובהספקת פתרונות מיסים ארגוניים גלובליים לשוק.

עסקי המיסים של PwC הם הגדולים ביותר בארה"ב ובעולם עם רשת גלובלית של 41,000 אנשי מקצוע בתחום המיסים שפועלים ב-157 מדינות. PwC מאמינה שהשימוש בניסיון והמומחיות המוכחים של אנשי GE הוא הזדמנות שמכירה בצרכים העתידיים של שוק שמשתנה במהירות.

"הקליבר של האנשים הכישרוניים שמצטרפים לחברה שלנו מ-GE הוא בלתי רגיל", אמר סגן יו"ר ושותף מנהל של PwC מרק מנדולה. "ההסדר הזה יאפשר לנו להמשיך לספק ללקוחותינו את שירותי המיסים הטובים ביותר בסביבה שנעשית יותר ויותר תנודתית ואי ודאית. השילוב של הכישרון של GE עם היכולות הרחבות של PwC יאפשר לנו לממש את פונקציית המיסים של העתיד בעולם של מיסים עם יותר ויותר יכולות דיגיטליות".

ההסכם עם PwC מגיע אחרי ש-GE ביקשה להעריך מחדש את ההספקה המיטבית של שירותי המיסים הגלובליים הקריטיים האלה עכשיו ולתוך העתיד. צוות פתרונות המיסים הארגונים הגלובליים יהיה חלק מחטיבת המיסים של PwC ויספק שירותים מנוהלים לא רק ל-GE אלא גם ללקוחות אחרים של PwC. ההסכם לחמש שנים עם אפשרות חידוש ייכנס לתוקף ב-1 באפריל 2017.

סגן נשיא ויועץ מס בכיר ב-GE מייק גוסק הוסיף: "ההסכם מאפשר לנו המשך גישה למומחיות מהמעלה הראשונה של מובילים גלובליים יחד עם גמישות להתאים גודל לדרישות של התיק המשתנה של GE. אנחנו שמחים לקדם את הקשרים ארוכי השנים שלנו עם PwC באופן שמספק הזדמנות לחברות מובילות אחרות להתחבר אל אנשי המיסים הטובים ביותר בעולם ומספק הזדמנויות קריירה מצוינות לאותם אנשי מקצוע ותיקים של GE".

אודות PwC

המטרה שלנו ב-PwC היא לבנות אמון בחברה ולפתור בעיות חשובות. אנחנו רשת של חברות ב-157 מדינות עם יותר מ-223,000 אנשים שמחויבים לספק איכות בשירותי ביקורת, מיסים וייעוץ. בקרו באתר שלנו בכתובת www.pwc.com כדי למצוא מידע נוסף ולספר לנו מה חשוב לכם.

PwC מתייחס לרשת של PwC ו/או לאחת או יותר מהחברות החברות שלה, שכל אחת מהן היא ישות משפטית נפרדת. למידע נוסף ראו www.pwc.com/structure.

© 2017 PwC. כל הזכויות שמורות.

אודות GE

GE (NYSE: GE) היא החברה התעשייתית הדיגיטלית של העולם, שמשנה את התעשייה באמצעות מכונות ופתרונות מוגדרי תוכנה שהם מחוברים, מגיבים ומנבאים. GE מאורגנת סביב החלפה גלובלית של ידע, "החנות של GE", שבאמצעותה כל אחד מהעסקים חולק וניגש לאותם טכנולוגיה, שווקים, מבנה ואינטלקט. כל המצאה מזינה עוד חידושים ויישומים במגזרי התעשייה שלנו. באמצעות אנשים, שירותים, טכנולוגיה וגודל GE מספקת תוצאות טובות יותר ללקוחות בכך שהיא דוברת את שפת התעשייה. www.ge.com

צפו בגרסת המקור באתר www.businesswire.com:
http://www.businesswire.com/news/home/20170112005667/en/

אנשי קשר
מדיה:
PwC
Lina Woods, 202-367-6602
[email protected]

מקור: PwC

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.