מפרסם: נוי תקשורת
תאריך: 13/01/2017 13:44
נושא: רכב
הודעה לעיתונות

חברת קמינס לא משתמשת בהתקני הטעיה ומחויבת לעמידה בתקני הפליטות

קמינס לא מספקת מנועים למוצרים הנדונים של פיאט קרייזלר

קולומבוס, אינדיאנה, 12 בינואר 2017, (BUSINESS WIRE):

Cummins Inc. (NYSE: CMI) חברת קמינס הצהירה היום שהיא לא מספקת מנועים לכלי הרכב של פיאט קרייזלר שנדונים בהודעה על הפרה שפרסם היום המשרד להגנת הסביבה של ארה"ב, והשם של קמינס לא צוין.

קמינס לא משתמשת בהתקני הטעיה והיא מחויבת לעמידה בתקני הפליטות. לקמינס יש היסטוריה ארוכה של עבודה באופן שקוף ותוך שיתוף פעולה עם רגולטורים כדי לפתח דרישות של פליטות ולעמוד בהן.

אודות קמינס

Cummins Inc., מובילה גלובלית במנועים, היא חברה של יחידות עסקיות משלימות שמתכננת, מייצרת, מפיצה ונותנת שירות למנועי דיזל וגז טבעי וטכנולוגיות קשורות, כולל מערכות דלק, אמצעי בקרה, טיפול באוויר, סינון, פתרונות פליטה ומערכת לייצור חשמל. המטה של קמינס נמצא בקולומבוס, אינדיאנה (ארה"ב) והיא מעסיקה כיום בערך 55,200 איש בכל העולם ומשרתת לקוחות בכ-190 מדינות וטריטוריות בכל העולם באמצעות רשת של בערך 600 סניפי הפצה בבעלות החברה ועצמאיים וכ-7,200 סניפי דילרים. קמינס הרוויחה 1.4 מיליארד דולר ממכירות של 19.1 מיליארד דולר ב-2015. אפשר למצוא הודעות לעיתונות באינטרנט באתר www.cummins.com. עקבו אחרי קמינס בטוויטר בכתובת www.twittter.com/cummins וביוטיוב בכתובת www.youtube.com/cumminsinc.

הודעה על מידע צופה פני עתיד

מידע המסופק בהודעה זאת שאינו לחלוטין היסטורי הוא מידע צופה פני עתיד כמשמעותו ב Private Securities Litigation Reform Act of 1995, כולל אמירות בנוגע לתחזיות, הצפי, התוצאות המקדמיות, הציפיות, התקוות, הדעות והכוונות שלנו לגבי אסטרטגיות בנוגע לעתיד. מידע צופה פני עתיד זה כולל, אך לא רק, אמירות הקשורות לתוכניות ולציפיות שלנו לגבי ההכנסות שלנו בשנת 2016 המלאה. התוצאות העתידיות שלנו בפועל יכולות להיות שונות מהותית מאלה שחזויות באותו מידע צופה פני עתיד בגלל מספר גורמים, כולל אך לא רק: האימוץ והיישום של תקני פליטות גלובליים; המחיר והזמינות של אנרגיה; הקצב של פיתוח תשתיות; התגברות התחרות הגלובלית בין לקוחותינו; תנאים כלכליים, עסקיים ומימון כלליים; פעילות ממשלתית; שינויים באסטרטגיות העסקיות של לקוחותינו; פעולות קביעת מחירים של המתחרים; תנודתיות בהוצאות; יחסי עבודה; וסיכונים אחרים המפורטים מעת לעת בדוחות שלנו שמוגשים לרשות האמריקנית לניירות ערך, כולל במיוחד בסעיף גורמי סיכון בדוח השנתי שלנו ל-2015 על גבי טופס K-10. בעלי מניות, משקיעים פוטנציאליים וקוראים אחרים מתבקשים לבחון בקפידה גורמים אלה כשהם מעריכים את המידע צופה פני עתיד ומוזהרים לא לבטוח יותר מדי במידע צופה פני עתיד זה. המידע צופה פני עתיד שכאן נכון רק ליום הפרסום של הודעה לעיתונות זאת ואנחנו לא מתחייבים לעדכן בפומבי כל מידע צופה פני עתיד, בין אם כתוצאה של מידע חדש, אירועים עתידיים או כל דבר אחר. מידע מפורט יותר על גורמים שעשויים להשפיע על הביצועים שלנו אפשר למצוא בדוחות שלנו לרשות האמריקנית לניירות ערך, שזמינים בכתובת http://www.sec.gov או בכתובת http://www.cummins.com בחלק Investor Relations של האתר שלנו.

אנשי קשר
Cummins Inc.
Jon Mills, 317-658-4540
מנהל, תקשורת חיצונית
[email protected]

מקור: Cummins Inc.

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20170112005824/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.