תמיר סגל, מנהל פעילות Trend Micro בישראל
תמיר סגל, מנהל פעילות Trend Micro בישראל
הודעה לעיתונות

Trend Micro ו-ASUS יגנו ביחד על משתמשים ביתיים מסכנות השימוש באינטרנט של הדברים

הושק נתב (ראוטר) ביתי שיגן על המכשירים הביתיים מסכנות תקיפה דרך האינטרנט

Trend Micro, מובילה עולמית באספקת פתרונות סייבר ואבטחת מידע, חברה ל- ASUS על מנת לספק הגנה למשתמשים הביתיים מול מתקפות IoT (אינטרנט של הדברים). חבילת ההגנה הביתית של Trend Micro,Trend Micro Smart Home Network Solution , הוטמעה בראוטר הביתי האלחוטי של Asus, על מנת לספק הגנה מלאה למשתמשים בבתים.

אבטחה של התקנים המקושרים דרך IoT הפכה לאלמנט קריטי , ככל שיותר התקנים ביתיים הופכים מקושרים לאינטרנט. פתרון האבטחה לרשתות הביתיות של Trend Micro תוכנן להגן ולמנוע השתלטות מרחוק על ההתקנים הללו , תופעת ההשתלטות מרחוק על התקני IoT מסכנת את המשתמשים הבייתיים ומאפשרת למשתלט לגנוב פרטי מידע על המשתמש החל מהמחשב האישי , סמרטפון, טאבלטים, קונסולות משחקי וידאו טלוויזיות ובעתיד רוב מכשירי החשמל.

פרטי המידע נמכרים ברשת האינטרנט לכל המרבה במחיר ומשמשים לגניבת זהוי המשתמש הביתי התמים. התופעה תפסה תאוצה רבה בחודשים האחרונים.

"הרשתות הביתיות הופכות למורכבות יותר ומסוכנות יותר מאי פעם עם הגידול במספר ההתקנים המחוברים אליהן." אמר דר' טרנס ליו, סגן נשיא לקבוצת טכנולוגיית הגנה על רשתות בTrend Micro. " ההגנה והניראות של התקנים ביתיים המחוברים לאינטרנט הפכה קריטית. Trend Micro ו- Asus מחויבות לתת מענה באמצעות פתרון הגנה ייחודי כנגד איומי רשת, הפתרון מוטמע בשער הכניסה הראשי , דהיינו נתב האינטרנט הביתי הפתרון של Trend Micro מאושר על ידי מקצועני ההגנה ומומחי מחקר ומספק הגנה שיכולה להתמודד עם איומים מתפתחים בלוחות זמנים טובים.

חברת המחקר המובילה, גארטנר, חזתה ב-2015 שעד שנת 2017 יהיו יותר מ-4 מיליארד התקני IoT בסביבה של המשתמשים הביתיים ועד 25 מיליארד התקנים עד שנת 2020. הגנה על IoT היא יותר מבאזוורד, היא אתגר עבור החברות שמגנות על משתמשים ביתיים. על פי המידע שניתחה מחלקת מחקר האיומים של Trend Micro, ראוטר יחיד יכול לזהות יותר מ-12,000 אירועי התקפה מרחבי העולם על בסיס חודשי. בנוסף, 90% מעשרת אירועי ההתקפה הגדולים ביותר תוקפים התקנים ביתיים.

Trend Micro גילתה ועצרה לאחרונה שתי משפחות של נוזקות ייעודיות ל-IoT ( Mirai & Hajime) אשר נשתלו בהתקני IoT ונועדו לעודד מתקפות על רשתות ביתיות. הפתרון להגנה ביתית של החברה עוזר ללקוחות לעצור מתקפות שמקורן בפשע מקוון או כאלו שגורמים לעומס יתר ברשת הביתית.

" Trend Micro Smart Home Network Solution עושה עבודה מצוינת בהגנה על רשתות ביתיות" אמר טנלונג דנג, סגן נשיא של יחידת ההתקנים האלחוטיים ב-ASUS. " Trend Micro ו- ASUS עובדות יחדיו כדי להרחיב בהתמדה את פתרון ההגנה המשותף שלהם כך שיוכל להתמודד בהצלחה עם האיומים החדשים ויאפשר ללקוחותינו להנות מחיים דיגיטלים בטוחים". הוא הוסיף.

אודות Trend Micro
Trend Micro, יצרנית פתרונות אבטחת מידע לזיהוי, חסימה ותחקור התקפות APT/Zero Day בארגונים ((On-Premise ובענן. החברה מספקת מוצרי הגנה במטרה ליצור סביבה בטוחה להעברת מידע דיגיטלי וניהול סיכונים לארגונים ולקוחות פרטיים. Trend Micro הנה חלוצה בתחום אבטחת שרתים עם ניסיון של מעל 20 שנה להגנה על סביבות מבוססות שרתים פיזיים או מבוססות ענן.
פתרונות החברה נשענים על העוצמה מובילת השוק לאבטחת התוכן של Smart Protection Network לאיסוף, מעקב וכריית מידע גלובלי לאיתור התפרצות איומי רשת חדשים ולמנוע את פגיעת האיומים כבר בשלב מוקדם.
Trend Micro מפעילה בישראל נציגות מקומית וכן חברת זברה טכנולוגיות משמשת כמפיצה הרשמית ללקוחות העסקיים. במסגרת זו זברה טכנולוגיות מפיצה למערך של עשרות אינטרגרטורים ומשווקים מובילים בשוק הישראלי כולל הדרכה והכשרה של המשווקים ושירות שוטף הניתן לאורך חיי המוצר.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.