אלון אולארצ'יק ויועד ניר צלם אלכס לרנר
אלון אולארצ'יק ויועד ניר צלם אלכס לרנר
גיא מינטוס צלם אלכס לרנר
גיא מינטוס צלם אלכס לרנר
רפי שדה מנכל רשת מלונות דן צלם אלכס לרנר (34)
רפי שדה מנכל רשת מלונות דן צלם אלכס לרנר (34)
לאוניד רוזנברג מנכל פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית צלם אלכס לרנר
לאוניד רוזנברג מנכל פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית צלם אלכס לרנר
ראש עיריית אילת מר מאיר יצחק הלוי -צלם אלכס לרנר
ראש עיריית אילת מר מאיר יצחק הלוי -צלם אלכס לרנר
אלון אולארצ'יק צלם אלכס לרנר
אלון אולארצ'יק צלם אלכס לרנר
הודעה לעיתונות

ביום ה', 12.1.2017 התקיימה במלון דן תל אביב, מסיבת עיתונאים לקראת פסטיבל אילת למוסיקה קאמרי שיתקיים בפברואר בין ה-1-4

ראש עיריית אילת מר מאיר יצחק הלוי "שמתי למטרה להפוך את העיר לתרבותית וקוסמופוליטית, בקרוב נבנה בניין קונגרסים ושדה תעופה מהמתקדמים בעולם"
רפי שדה מנכ"ל רשת מלונות דן "נמשיך ונבנה חדרים יוקרתיים ונשתף פעולה עם אחד מהפסטיבלים האיכותיים במדינת ישראל"
ליאוניד רוזנברג מנכ"ל ויוזם הפסטיבל "תלמידים שלנו, חוזרים כשותפים בפסטיבל ובאירועי תרבות נוספים"

ביום ה', 12.1.2017 התקיימה במלון דן תל אביב, מסיבת עיתונאים לקראת פסטיבל אילת למוסיקה קאמרי שיתקיים בעיר אילת בין ה-1-4 לפברואר במלון דן.
בהשתתפות: מאיר יצחק הלוי, ראש עיריית אילת , רפי שדה, מנכ"ל רשת מלונות דן, לאוניד רוזנברג, מנכ"ל פסטיבל אילת ומנהל אמנותי ומרב אפק, אמו של הנער נבו אפק שתערוכת ציוריו תוצג בפסטיבל, יוסי חן, מנכ"ל תאגיד התיירות העירוני אילת, ליאור מוצ'ניק, מנהל מלון דן אילת. והאמנים אלון אולארצ'יק, יועד ניר וגיא מינטוס

מסיבת העיתונאים נפתחה עם דבריו של ראש עיריית אילת, מר מאיר יצחק הלוי, שסיפר על תולדות הפסטיבל שהחל מחזונו של לאוניד רוזנברג לפני 12 שנים. "זהו פסטיבל איכותי שממתג את העיר אילת כעיר שוחרת תרבות. תודה ללאוניד רוזנברג – מנכ"ל פסטיבל אילת, על המקצועיות, הנחישות וההתמדה שלו בהובלה ובשדרוג הפסטיבל" והוסיף "שמתי למטרה להפוך את העיר לתרבותית וקוסמופוליטית, בשנה הבאה בעת הזאת, ננחת בשדה התעופה הבינלאומי החדש באילת בהשקעה של כשני מיליארד ש"ח, ובנוסף, נקים בעיר מרכז קונגרסים שייתן מענה לאירועים של אלפי משתתפים ".
ראש העיר ציין גם את מרב אפק, אמו של נבו אפק, נער שאובחן בגיל צעיר כאוטיסט בתפקוד גבוה ואיבד כמעט לחלוטין את מאור עיניו אולם אז החל להתפתח בתחום הציור. תערוכה של נבו אפק תוצג באכסדרת אולם הכחול הגדול במלון דן בו יתקיימו קונצרטים של הפסטיבל. "התערוכה תוצג ולו רק בשביל דבר אחד, מעבר לכך שהציורים מצוינים" אמרה אפק, "אם הציורים יכולים להוות השראה לעוד מבוגר ועוד ילד בעל צרכים מיוחדים כדי לפרוץ את תקרת הזכוכית הזאת שעוטפת אותם, הרי עשינו את שלנו."
מר רפי שדה מנכ"ל מלונות דן, התרגש מדבריה של הגברת אפק וסיפר על שיתוף הפעולה של הרשת עם עמותה לבעלי צרכים מיוחדים. בהמשך דבריו ציין רפי שדה כי בשנה האחרונה השקיעה רשת מלונות דן בשיפוץ מלונותיה ברחבי הארץ. הוא הבטיח שכבר בפסטיבל הקרוב יוכל הקהל ליהנות מהחדרים הרבים ששופצו במלון דן אילת. שדה הוסיף "מאיר (ראש עיריית אילת) תמיד היה איש של חזון ומזל לעיר אילת שיש לה את מאיר שעומד בראשה" הוא סיפר על המעורבות של רשת מלונות דן במוסיקה ובתרבות "אנחנו גאים בפסטיבל הזה ואירועים נוספים שאנחנו עושים. הכל נעשה מתוך אמונה שזה טוב לעיר אילת ולמלונות דן. אני שמח לחבירה ללאוניד, תמיד ידעתי שהפסטיבל הוא האיכותי שבהם. תמיד אמרו בפסטיבל גרגייב – המוסיקה טובה אבל בפסטיבל של לאוניד היא יותר טובה."

לאוניד רוזנברג, מנכ"ל הפסטיבל ומנהלו האמנותי התרגש כאשר סיפר כי בפסטיבל השנה הוא יסגור מעגל. יועד ניר הצ'לן צ'לן ישראלי צעיר ששב לאחרונה מניו יורק כשמאחוריו קריירה מצליחה ומתארח במופע של אלון אולארצ'יק. יועד ניר היה רק בן 7 כשלאוניד אחז את ידו הקטנה והוביל אותו אל הצ'לו. וכך הוא החל את דרכו המוסיקלית כשלמד בקונסרבטוריון אותו ניהל רוזנברג. "מה שיפה בפעילות שלנו באילת" אמר רוזנברג הוא שרבים מהמוסיקאים מתחילים כתלמידים ולאחר מכן חוזרים כשותפים כמו במקרה של יועד ניר" והוסיף "הפסטיבל הוא לא רק אירועי תרבותי, אלא אירוע חינוכי מדרגה ראשונה לעיר אילת ומאיר (ראש עיריית אילת) מבין ותומך בכך"

בסיום הדברים הושמעו טעימות מתוך הפסטיבל: אלון אולארצ'יק ביצע את שיריו האהובים "נערה במשקפיים" ו"בואי נגיד" בעיבודים לצ'לו ולגיטרה ופסנתר. אחריו עלה פסנתרן הג'אז הצעיר מניו יורק גיא מינטוס שיופיע בפסטיבל עם החצוצרן הקנדי האגדי ינס לינדמן והשמיע קטעים מתוך אלבומו שעתיד לצאת בפברואר הקרוב.

לפרטים נוספים:
עירית באום-מאיו,[email protected] ,
גילי אלון-ביטון 02-5790297, 054-4352353, [email protected]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קרוסלה ניהול אמנים ויח"צ.