מפרסם: דוניצה תקשורת
תאריך: 22/01/2017 17:15
נושא:
מכרות האורניום בנמביה
מכרות האורניום בנמביה
הודעה לעיתונות

סינריון מערכות חתמה עם ענקית כריית אורניום בנמיביה, על הסכם למכירת והטמעת מערכות לניהול נוכחות של למעלה מ- 2,000 עובדיה

היקף העסקה, שנחתם עם פרוייקט כריית האורניום השני בגודלו בעולם, מוערך במאות אלפי שקלים.

סינריון מערכות, המתמחה במתן פתרונות תוכנה מתקדמים לניהול ההון האנושי בארגון, בשיתוף INTERVID,ממפיציה בדרום אפריקה, סגרו עסקה המוערכת במאות אלפי שקלים, למכירת והטמעת פתרונות לניהול מערך העובדים (WFM - Workforce Management), ב- Swakop Uranium.
Swakop Uraniumשנוסדה ב- 2006, מחפשת, מפתחת וכורה אורניום אוקסידי, כמשאב חסכוני, ידידותי לסביבה ובסיכון נמוך, לייצור אנרגיה. המכרה, שפותח בהשקעה של למעלה מ- 3 מיליארד דולר, הוא הפרויקט הגדול ביותר בנמיביה והוא בשלבים הראשונים של כריה בפועל. המכרה צפוי להיות מכרה האורניום השני בגודלו בעולם, עם פוטנציאל של 6,800 טון של אורניום אוקסידי בשנה, למשך לפחות 20 השנים הבאות.
Swakop Uraniumתנהל את הנוכחות והיעדרויות של 2,000 עובדיה באמצעות מערכת Synerion Direct. המערכת נותנת תמונה מקיפה ומפורטת של שעות עבודה שהארגון צורך, מקצה ומשלם עבורן, ומאפשרת התייעלות מתמדת ודיוק מרבי בחישובי שכר. המערכת כוללת התראות והודעות יזומות המפנות את תשומת הלב לנושאים שדורשים טיפול ועדכון מידי,כמו גם מדדים עסקיים חשובים בזמן אמת, לצורך בקרה וביצוע התאמות נדרשות.
" Swakop Uraniumבחנה מגוון פתרונות טכנולוגים שיאפשרו לה לנהל את נוכחות עובדיה", אומר אבנר מימון, מנכ"ל EMEA בסינריון, ומוסיף: "מה שהכריע את הכף לטובתנו, היו הידע הרב שצברנו בארץ ובעולם,כמו גם הניסיון שצברנו בפרויקטים דומים, כגון מכרות דה בירס בדרום אפריקה- פרויקט שזכה לתשבחות רבות. השילוב בין הפתרונות המתקדמים שלנו למערך המפיצים האיתן שיש לנו בדרום אפריקה, מסייע לנו להעניק פתרונות בעלי ערך מוסף ללקוחות ונותן לנו יתרון תחרותי גם בשווקים בינלאומיים. אנו ממשיכים להרחיב את פעילותנו בשוק הדרום אפריקאי בו אנו פועלים כבר קרוב ל- 20 שנה ורוכשים לקוחות חדשים וגדולים, הבוחרים בנו בזכות יכולתנו לתת מענה לצרכים מורכבים".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דוניצה תקשורת.