מפרסם: גיל לבנוני- תקשורת טובה
תאריך: 05/02/2017 16:34
נושא: ספורט
הודעה לעיתונות

עוד מדליה לג׳ודו. פונטי: ה״פרס״ שאנחנו מקבלים הוא קיצוץ רבע מתקציב הספורט

לאחר המדליות בהן זכו נבחרות ישראל בג׳ודו אתמול בבולגריה ובפורטוגל, המשיכו גם היום הג׳ודאים הישראלים לקצור הצלחות. בין הנשים זכתה ירדן מאירסון במקום השלישי ובמדליית הארד במשקל עד 78 ק"ג לאחר ארבעה קרבות.

בדרך לארד גברה מאירסון בקרב הראשון על ילנה סטויאנובה הבלגית, בסיבוב הבא נוצחה באיפון ע"י אנטונינה שימילבה מרוסיה אחרי 1.36 מפתיחת הקרב. לאחר מכן המשיכה בניצחונות בבית הניחומים על אנסטסיה דימיטריבה מרוסיה, קרב שנמשך אל גולדן סקור ובסופו קיבלה יריבתה עונש 3 שגרר פסילה וניצחון לישראלית. בקרב על הארד גברה על לריסה מהולנד עם ניקוד של וואזרי ואיפון 1.56 מפתיחת הקרב.
במשקל עד 70 ק"ג סיימה הג'ודואית בר פרין במקום ה-7 לאחר ניצחון ושני הפסדים.

במקביל בתחרות הגברים בסבב אירופה הפתוחה בתחרות בפורטוגל, לאחר המדליה אתמול של טל פליקר, היו הגברים ביום פחות מוצלח.
פיטר פלצ'יק דורג 7 לאחר 2 ניצחונות ושני הפסדים במשקל עד 100 ק"ג. באותו המשקל הודח יעקב ממיסטבלוב כבר בסיבוב הראשון ע"י יריב רוסי.
אסף חן ניצח יריב ספרדי בקרב הראשון והפסיד לאחר מכן לקנדי ב-81 ק"ג.
מאמן נבחרת הנשים שני הרשקו:
"זו תחרות ראשונה בשנת 2017 ובקמפיין החדש לקראת טוקיו 2020.
שמח שחזרנו עם 2 מדליות ומספר דירוגים, כמובן שהציפייה שלנו תמיד לעשות את הדברים בצורה הטובה ביותר, אנו בתקופת הכנה אינטנסיבית והתחרות הזו משמשת בעיקר כאימון.
נלמד ונשתפר מהדברים הטובים והפחות טובים שחווינו בתחרות.
הפנים קדימה".
מאמן נבחרת הגברים אורן סמדג׳ה: ״פתיחת עונה טובה לנבחרת שלנו בודאי לתחיחת עונת התחרויות לשנה זו. אני בטוח שעם החזרה של אורי ששון ושגיא מוקי מהפציעות שלהם ועם התקדמות העונה, נראה בנוסף למדליות של היום התקדמות קבועה של עוד ועוד ספורטאים״.
יו״ר איגוד הג׳ודו משה פונטי: בכל שבוע הספורט הישראלי בכלל והג׳ודו בפרט מביא כבוד למדינת ישראל. מדליות, זכיות בתחרויות, כשכולנו מהווים את השגרירים הדיפלומטיים הטובים ביותר למדינה. כל אלה עומדים לקבל ״פרס״- קיצוץ של רבע מהתקציב. זה נשמע למישהו הגיוני? אני בטוח ששרת הספורט מירי רגב, משיחות שהיו לי איתה, תתנגד לצעד הזה ותעמוד על הרגליים האחרויות כדי שזה לא יקרה, ואני מאמין שהיא גם תשכנע את השרים האחרים על מנת שיתנגדו לזה כדי שלא ייגזר גזר דין מוות על הספורט הישראלי״.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- גיל לבנוני- תקשורת טובה.