מפרסם: ניר הירשמן תקשורת
תאריך: 06/02/2017 12:23
נושא: חברה
הודעה לעיתונות

מחר- בכירי Suse העולמית יגיעו לכנס ה- Expert days שתערוך החברה

עקב כמות הנרשמים הגדולה שונה המיקום, יערך מחר, יום ג', ה- 7/2/17, **במתחם East-TLV, מיטב 13, ת"א**

תומאס די ג'יאקומו (CTO) וטון מוסטרס (VP EMEA) יחשפו בכנס את גישת החברה לתשתית מבוססת תוכנה ועל מנת לבחון השקעות בחברות ישראליות

עוד יחשף בכנס שיתוף הפעולה בין SUSE ל- HPE בעקבות מיזוג פעילות התוכנה של האחרונה עם תאגיד Micro focus

בכירי חברת Suse העולמית יגיעו ב- 7/2/17 לישראל במסגרת ה- Expert days, סיבוב עולמי אותו עורכים בכירי החברה בין המדינות המובילות בעולם בתחום אימוץ טכנולוגיות קוד פתוח. בין הבכירים שיגיעו לישראל ד"ר תומאס די גיאקומו, המנהל הטכנולוגי (CTO) של Suse וטון מוסטרס, סגן נשיא לענייני אירופה, אפריקה והמזה"ת של החברה. Suse נמצאת בבעלותו של תאגיד הענק Micro focus, אשר מיזג לתוכו לאחרונה את פעילות התוכנה מ- HPE בעסקת ענק בשווי של כ- 8.8 מיליארד דולר. הבכירים יגיעו לישראל על מנת להציג לשוק הישראלי את גישת ה- SDI (Software defined Infrastructure) ועל מנת לבחון השקעות בחברות טכנולוגיה ישראליות.

במהלך הכנס יציגו אנשי החברה את גישת Suse למערכות קוד פתוח באירגונים ובראשן את תפיסת ה- Software defined Infrastructure אשר מהווה את אחת ההתפתחויות החשובות בתחום ניהול הטכנולוגיה והמיחשוב באירגונים. "אנחנו נמצאים בתוך מהפכה בתחום" מסביר דורון אופק, מנהל Suse ישראל "אנחנו הולכים לקראת דטה סנטר, תשתית ואיחסון מוגדרי תוכנה, שיהיו מורכבים משכבות של וירטואליזציה שרק בבסיס יעמדו על גבי תשתית פיזית. תשתית זו תוכל להיות מבוזרת בין כמות גדולה של מכונות, במקומות פיזיים שונים ועל גבי פלטפורמות שונות. Suse עושה סדר בכל הנושא הזה ומייצרת מנועי קוד פתוח אשר מאפשרים כבר היום להוציא הרבה יותר מתוך המשאבים הפיזיים של האירגון" אופק הוסיף כי "מנהלי Suse העולמיים מגיעים לישראל בעיצומו של התהליך על מנת להציג את הדברים ולשמוע כיצד בישראל מתמודדים עם הסוגיות שמעסיקות את בכירי ה- IT בעולם". עוד יציגו בכנס שותפי החברה, בהן IBM, HPE, לנובו, דל, ומיקרוסופט.

תומאס די ג'יאקומו משמש בתפקידו מאז אפריל 2016, והגיע לחברה על מנת לפתח את שירותי הענן, בהם איחסון, תשתית ופלטפורמות מוגדרות תוכנה. די ג'יאקומו מופקד על פיתוח תשתית הענן OpenStack, איחסון מבוסס Ceph, ופתרונות רשת מבוססי תוכנה. בעבר שימש די ג'יאקומו כסגן נשיא ב- Swisscom hospitality services, כ- CTO של קבוצת Hoist ומנהל IT של סדרת אירגונים גדולים בתחום הבריאות והאירוח. לדי ג'יאקומו תואר PhD מאוניברסיטה ג'נבה ושימש כחוקר בכיר בפרויקטים בשיתוף גופים שונים בהם LG, Samsung, France telecom, Siemens ואחרים.

טון מוסטרס הוא VP EMEA של חברת Suse, לענייני שיווק ומכירות. בעבר שימש כסגן נשיא ומנהל המבצעים של תאגיד Micro Focus באירופה ודרום אפריקה, וכמנהל המכירות של NetIQ ב- EMEA. למוסטרס ניסיון של למעלה מ- 25 שנה בתעשיית ה- IT, בחברות שונות בהן Xerox, Tandem, Compaq ואחרות.

SuSE היא החברה המובילה בעולם בפיתוח ותמיכה במערכות מבוססות לינוקס לסביבות קריטיות ולארגונים וכן בניהול מערכות המידע ופתרונות האחסון מבוססי הענן. החברה מפתחת מוצרי קוד פתוח אמינים, יעילים, ובטוחים המאפשרים לאירגונים שליטה וגמישות גדולה מאי פעם בתחום המיחשוב האירגוני ואספקת שירותים קריטיים מאובטחים, תוך הפחתת עלויות המחשוב האירגוני.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ניר הירשמן תקשורת.