צילום יח"צ
צילום יח"צ
לוגו
לוגו
BUSINESS WIRE LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
הודעה לעיתונות

מושל מישיגן ריק סניידר ביקר במשרדי HARMAN בכפר סבא כדי לחזק את קשרי אבטחת הסייבר בין מישיגן ותל אביב

לאחר הנאום המרכזי בכנס סייבר-טק ישראל, המושל סניידר נפגש עם מנהלי אבטחת סייבר ו-OTA של החברה וחווה הדגמה של אבטחת סייבר לרכבים

כפר סבא ונובי, מישיגן, 6 בפברואר 2017, (BUSINESS WIRE):

HARMAN International, חברת הטכנולוגיות המחוברות המובילה לשוק הרכב, השוק הצרכני והשוק הארגוני, הודיעה היום שמר ריק סניידר, מושל מישיגן, יחד עם משלחת של בכירים ממשרדו, ביקרו במשרדי החברה בכפר סבא.

את הביקור הובילו סער דיקמן, סגן נשיא לפתרונות סייבר סקיוריטי בחברת HARMAN ביחד עם מיכל גבע, סגנית נשיא למכירות בחטיבת Connected Services, שהציגו את פתרונות הסייבר סקיוריטי ו-OTA והציגו את הפעילות של HARMAN בישראל ובמישיגן. המושל והמשלחת שלו גם השתתפו בהדגמה חיה של פתרונות סייבר סקיוריטי ופתרונות עדכון תוכנה באוויר (Over-The-Air) שמזהים, מפחיתים ומגנים על רכבים מחוברים ואוטונומיים.

"אבטחת סייבר היא רכיב חשוב בהפיכת מערכות תחבורה מחוברות לבטוחות יותר לנהגים, לנוסעים ולחברה - מהמכוניות עצמן ועד לפתרונות רכב-לתשתית (Vehicle-to-Infrastructure) רחבים יותר. המושל סניידר שותף למחויבות של HARMAN להבטיח שאנו מתקינים את הטכנולוגיות הכי מתקדמות כדי שהכבישים שלנו יישארו בטוחים ואנחנו גאים להיות חלק מהביקור שלו בישראל", אמר דיקמן.

חברת HARMAN מבצעת השקעות משמעותיות ומתמשכות בטכנולוגיות ישראליות מאז 2012, כולל הרכישות של חברות הסטארט-אפ iOnRoad, TowerSec ו-Redbend, רכישות שייצרו שני מרכזי מו"פ ומדגישים את המחויבות של הרמן לאזור הזה. לחברת הסטארט-אפ TowerSec, שנרכשה בשנת 2016, היו קשרים חזקים עם מישיגן מאז שהוקמה בשנת 2012: מטה החברה היה בעיר אן-ארבור במישיגן והחברה הייתה חלק מתוכנית SPARK להזנקת (Accelerator) חברות סטארט-אפ מול השוק האמריקאי.

חברת HARMAN הקימה את מטה הרכב שלה בצפון אמריקה בעיר נובי (Novi) במישיגן שמעסיק כאלף אנשים, כולל מהנדסים ומפתחי תוכנה. החברה היא מובילה בטכנולוגיות של מכוניות מחוברות שמספקת פתרונות ניווט, מולטימדיה, קישוריות, מערכות אודיו, בטיחות וסייבר סקיוריטי ליצרני הרכב בעולם.

"הרכב נעשה יותר מחובר וחכם, ואנחנו חייבים להבטיח שכולם בכביש מוגנים", אמר המושל סניידר. "זה מחייב שיתופי פעולה ציבוריים-פרטיים-אקדמיים שבהם אנחנו לומדים מהמומחים ומחליפים רעיונות וגישות עבודה. הביקורים אצל חברות חדשניות כמו HARMAN המעסיקה את האנשים הטובים ביותר בסייבר סקיוריטי, מעניקים לנו תובנות בעלות ערך רב מאוד כדי לתכנן את התשתיות והמדיניות שנחוצות כדי לשמור על הבטיחות, הרכוש והמידע של אנשים. העתיד של הרכב מאוד מלהיב, ואנחנו רוצים שכל מישיגן תמשיך להניע את החידושים הכי טובים - והבטוחים - בעולם".

עם יותר מ-6,400 פטנטים בכל התחומים החשובים, כולל בטיחות, עיצוב, ניווט, קישוריות, רשתות, ממשקי אדם מכונה ועוד, HARMAN ממשיכה להרחיב את הגבולות ולהביא לשוק חידושים במכוניות מחוברות שמאפשרים חוויות חדשות, משפרים את בטיחות הנהגים ומגבירים את האבטחה של הרכב.

אודות הרמן

הרמן (http://www.harman.com) מעצבת ומתכננת מוצרים ופתרונות מחוברים ליצרני רכב, צרכנים וארגונים בכל העולם, כולל מערכות למכוניות מחוברות, מוצרי אודיו ווידאו, פתרונות אוטומציה ארגונית ושירותים מחוברים. עם מותגים מובילים הכוללים את AKG®, Harman Kardon®, Infinity®, JBL®, Lexicon®, Mark Levinson® ו-Revel®, מעריכים את הרמן חובבי האזנה, מוסיקאים ומקומות הבידור בהם הם מופיעים ברחבי העולם. יותר מ-25 מיליון כלי רכב בדרכים כיום מצוידים במערכות אודיו ומכונית מחוברות של הרמן. שירותי התוכנה של החברה מפעילים מיליארדי מכשירי ומערכות מובייל שמחוברים, משולבים ומאובטחים בכל הפלטפורמות, מהעבודה והבית ועד למכוניות ומובייל. להרמן יש בערך 30,000 עובדים באמריקות, אירופה ואסיה והיא דיווחה על מכירות של 7.2 מיליארד דולר בשנים עשר החודשים האחרונים שהסתיימו ב-31 בדצמבר 2016. המניות של החברה נסחרות בבורסה של ניו יורק בסימול NYSE:HAR.

HAR-C

© 2017 HARMAN International Industries, Incorporated. כל הזכויות שמורות. Harman Kardon, Infinity, JBL, Lexicon ו-Mark Levinson הם שמות מסחר של HARMAN International Industries, Incorporated, שרשומים בארצות הברית ו/או במדינות אחרות. AKG הוא סימן מסחר של AKG Acoustics GmbH, שרשום בארצות הברית ו/או במדינות אחרות. תכונות, מפרטים ומראה כפופים לשינויים ללא הודעה.

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת
http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=51503958&lang=en

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך
זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

אנשי קשר
חברת HARMAN
Darrin Shewchuk, דובר, תקשורת תאגידית
נייד: 1-203-554-9103
מייל: [email protected]
דביר רזניק, מנהל שיווק בכיר, פתרונות סייבר סקיוריטי
נייד: 052-5799899
מייל: [email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.