הודעה לעיתונות

Ascential plc תרכוש את מדיהלינק

לונדון, 7 בפברואר 2017, (BUSINESS WIRE):

Ascential plc, חברת המדיה עסק לעסק הגלובלית שרשומה בבורסה של לונדון, הודיעה היום על הסכמתה לרכוש 100% ממדיהלינק, חברת ייעוץ ושירותים עסקיים אמריקנית.

מדיהלינק, חברה פרטית, היא עסק שיוצר יתרון תחרותי באמצעות שירותי ייעוץ עסקי למגוון רחב של חברות מהשלבים הראשונים ועד לחברות גלובליות מבוססות בענפי המדיה, שיווק, פרסום, בידור וטכנולוגיה.

דנקן פיינטר, מנהל העסקים הראשי של אסנשל, אמר: "מדיהלינק היא מובילה בענף, עם נוכחות מותג חזקה ומאוד נראית בארה"ב. מדיהלינק מתאימה מצוין להיצע הקיים של אסנשל ואני בטוח שאנחנו יכולים לעזור להאיץ את העסקים של מדיהלינק לשווקים חדשים על ידי שימוש בנכסים ובתשתית שלנו בחודשים ובשנים שיבואו. אני רואה סינרגיות בין מדיהלינק ותיק המוצרים שלנו שיעזרו משמעותית להאיץ את העסקים הקיימים שלנו וליצור ערך נוסף לבעלי המניות שלנו".

מדיהלינק, שהוקמה ב-2003 על ידי היו"ר והמנכ"ל מייקל קאסאן, מעסיקה 120+ עובדים בארה"ב. החברה תחזק ותאיץ עוד את האסטרטגיה העסקית של אסנשל, שהיא להיות הבעלים של עסקים ומותגים גלובליים מובילים בשוק בשווקים בהם היא מציעה מידע אמין וקשרים בעלי ערך לאנשי עסקים.

מייקל קאסאן, היו"ר והמנכ"ל של מדיהלינק, אמר: זהו רגע מעצב מחדש עבור מדיהלינק. מונעים על ידי הנוכחות הגלובלית של אסנשל והמשאבים והכישרונות המשולבים של הארגון שלנו, אנחנו נכתוב את הפרק הגדול ביותר בתולדות מדיהלינק. אנחנו מצפים לעבוד ביחד על צמיחה והזדמנויות חדשות לשתי החברות".

קאסאן ימשיך כיו"ר ומנכ"ל מדיהלינק, ויעבוד באופן קרוב עם פיינטר כדי לשלב ולהאיץ את העסק, ולנצל את הנכסים והתשתית של אסנשל בחודשים והשנים שיבואו.

מדיהלינק עובדת עם הלקוחות של Cannes Lions מאז 2011. ניטרליות היא התמקדות מפתח של שתי החברות, והן ינוהלו באופן עצמאי. מדיהלינק תמשיך להתבסס על הקשרים שלה עם Cannes Lions ותפתח קשרים חדשים באמצעות מוצרים אחרים של אסנשל כפי שמתאים.

השלמת העסקה צפויה, בכפוף לאישור הרגולטורי האמריקני המקובל, בחודשים הקרובים, ואחרי ההשלמה מדיהלינק תהווה חלק מחטיבת שירותי המידע של אסנשל. LionTree Advisors של אריה בורקוף שימשה יועצת פיננסית למדיהלינק והשותף ב-LionTree בן בראון היה היועץ הראשי.

אודות מדיהלינק

מדיהלינק פועלת בהצטלבות של מדיה, שיווק, פרסום, בידור וטכנולוגיה, ומספקת לחברות ייעוץ, שותפים והזדמנויות שהן צריכות כדי לאפשר שינוי ולהניע פתרונות שאפשר לפעול לפיהם. שלא כמו כל חברה אחרת בתחום הייעוץ האסטרטגי, מדיהלינק עוזרת לחברות לבצע בתחומי הליבה של האצת הכנסות, שיווק בענף, אסטרטגיית משקיעים, פתרונות נתונים וטכנולוגיה וכישרונות (כולל חיפוש בכירים). מדיהלינק, שהוקמה ב-2003 על ידי מייקל א. קאסאן, מעסיקה 120+ עובדים בניו יורק, שיקאגו, לוס אנג'לס וסן פרנסיסקו. www.medialink.com

אודות Ascential plc

Ascential plc היא חברת מדיה עסק לעסק גלובלית מובילה שמספקת מידע וקשרים לעולם העסקי ב-150 מדינות באמצעות תערוכות ופסטיבלים ושירותי מידע מובילים בשוק. אסנשל מפעילה את פסטיבל Cannes Lions היוקרתי עבור ענף התקשורת הממותגת, כנס התשלומים והשירותים הפיננסיים Money20/20 הראשון במעלה בעולם, יריד האביב/ יריד הסתיו, שירות חיזוי הטרנדים באופנה הגלובלית WGSN ועסק נתוני הסיכונים הסביבתיים Groundsure. 15 מתוך 19 קווי המוצרים הנמשכים של אסנשל תופסים מקומות ראשונים. מוצרי הפרימיום של אסנשל מאפשרים מיקוד, צמיחה וערך. החברה מספקת ללקוחות תוכן וקשרים ברמה עולמית שמעצימים את העסק שלהם במידע והקשרים הטובים ביותר. www.ascential.com

אנשי קשר
Ascential
Stephen Martincic, +44 (0)79 3961 9070
Jane Windsor, +44 (0)77 7552 3156
או
FTI Consulting, +44 (0)203 727 1000
Edward Bridges, Matt Dixon, Chris Lane
או
MediaLink
Lena Petersen, +1 773 562 8472

מקור: Ascential plc and MediaLink

גלריית מולטימדיה חכמה

צפו בהודעה הזאת ובמולטימדיה במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20170207005806/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.