הודעה לעיתונות

Banque SYZ נבחר "הבנק הפרטי הטוב ביותר - פלטפורמה לניהול השקעות" בפרסים השוויצריים WealthBriefing 2017

ז'נבה, 10 בפברואר 2017, (GLOBENEWS WIRE):

Banque SYZ הוכתר "הבנק הפרטי הטוב ביותר - פלטפורמה לניהול השקעות" על ידי חבר שופטים בפרסים השוויצריים WealthBriefing הרביעיים. טקס הענקת הפרסים התקיים בז'נבה ב-9 בפברואר 2017 ואורגן על ידי ClearView Financial Media.

הניצחון הזה הוא עוד ציון דרך עבור Banque SYZ ופעילותו לקבל הכרה כאחד השחקנים הבולטים בתחום התחרותי של ניהול עושר שהעביר שיטות של ניהול נכסים מוסדי לבנקאות פרטית. Banque SYZ מאמץ גישה יותר ממושמעת ויותר שיטתית, שבנויה סביב תהליך קבלת החלטות קפדני ומספקת תוצאות טובות יותר מאלה שמושגות באמצעות טכניקות ניהול יותר שמרניות, שלעיתים קרובות מדי דומיננטיים בהן גורמים סובייקטיביים.

הפרסים השוויצריים WealthBriefing שמציגים לראווה ספקים "הטובים מסוגם" בקהילות הגלובליות של בנקאות פרטית, ניהול עושר ויועצים נאמנים, נועדו להעניק הכרה לחברות, צוותים ואנשים שלדעת חבר השופטים הנכבד "הפגינו חדשנות ומצוינות בשנת 2016".

אריק סיז, מנכ"ל Banque SYZ, אמר: "זה כבוד גדול להיבחר כזוכה בפרסים היוקרתיים האלה על ידי כה רבים מהמומחים בענף. הפרס הוא עדות למחויבות שלנו למצוינות ולהענקת שירות ברמה הגבוהה ביותר ללקוחותינו".

המנכ"ל של ClearView Financial Media, והמציא לאור של WealthBriefing, סטיבן האריס, היה הראשון שבירך את כל הזוכים. הוא אמר: "החברות שניצחו בפרסים האלה הן כולן מנצחות ראויות, וברצוני לברך אותן מכל הלב. הפרסים האלה הם הכרה במבצעים הכי טובים בענף הלקוחות הפרטיים, והמילים המנחות בתהליך השיפוט הן עצמאות, יושרה ותובנה אמיתית - כך שהפרסים באמת משקפים מצוינות בניהול עושר".

למידע נוסף, התקשרו בבקשה:
Moreno Volpi
+41 (0)58 799 16 98
[email protected]

אודות קבוצת SYZ

SYZ היא קבוצת בנקאות שווייצרית צומחת במהירות שהוקמה ב-1996 עם נוכחות גלובלית. SYZ מציעה למשקיעים פרטיים ומוסדיים ניהול תיק מקיף, עם סגנון השקעה אקטיבי והתמקדות בהפחתת סיכונים, עם מחויבות ברורה לספק ביצועים מוחלטים באמצעות יצירת אלפא. ל-SYZ יש נכסים מנוהלים של בערך 39 מיליארד פר"ש (36 מיליארד אירו, 39 מיליארד דולר), בסיס הון יציב ויתרונות מהיותה פרטית ועצמאית. www.syzgroup.com

נספחים:

http://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/e3e3f260-20e3-4263-a59c-6875b9c65133

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE
לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.