תמיר סגל, מנהל פעילות טרנד מיקרו בישראל
תמיר סגל, מנהל פעילות טרנד מיקרו בישראל
הודעה לעיתונות

Trend Micro מוצבה - שנה שניה ברציפות- במקום הגבוה ביותר בין פתרונות ההגנה על נקודות קצה ברבוע הקסם של גרטנר

הוכתרה כטובה ביותר בשל שלמות החזון ויכולת הביצוע הטובה ביותר

Trend Micro, מובילה עולמית באספקת פתרונות סייבר ואבטחת מידע, מוצבה כפתרון ההגנה הטוב ביותר על נקודות קצה ושרתים ברבוע הקסם של גרטנר לשנת 2017. החברה הוכתרה כטובה ביותר בשל שלמות החזון ויכולת הביצוע הטובה ביותר של הפתרון. Trend Micro ממוצבת כמובילה בדוחות של גרטנר החל מ-2002.

" אנו חושבים כי הגנה אפקטיבית מורכבת מטכנולוגיות חוצות דורות של הגנה מול איומים שונים. המיקום הגבוה ומרחיק הלכת שלנו בריבוע הקסם של גרטנר, להערכתי, נובע מהגישה המהפכנית שלנו". אמר קווין סימזר, סגן נשיא בכיר למכירות, שיווק ופיתוח עסקי ב-Trend Micro. "אנו מאמינים כי מיקומנו כמובילים, מספר שנים כה רב, מבטא את יכולתה הייחודית של Trend Micro להציע את הטכנולוגיה המובילה ביותר ובו בזמן ולפתח את הפתרונות שיתמודדו עם איומי המחר. יכולתנו להגן על ארגונים בכל אספקט פעילות שלהם הוא מה שמעניק לנו יתרון על פני מתחרינו", הוא הוסיף.

Trend Micro מגנה על נקודות קצה בעזרת פלטפורמת האבטחה שלה XGen™ המשלבת טכניקות הגנה חוצות דור המיישמות בצורה חכמה את הטכנולוגיה המתאימה מול האיום שהארגון ניצב מולו כך שההגנה הופכת ליעילה והאפקטיבית ביותר בזמן הנתון ומול מגוון האיומים הגדול ביותר. Trend Micro היא הראשונה שמשלבת יכולות למידת מכונה (Machine learning) באיכות גבוהה לפלטפורמות ההגנה שלה. היכולות מבצעות ניתוח קבצים לפני פתיחתם על מנת לחסום את אלו המאותרים כבעלי תוכן או כוונה זדוניים, תוך שימוש בתכונות "השתקת רעשים" על מנת להקטין את מספר התראות השווא.

" XGen™ של Trend Micro קידמה את ההגנה על נקודות הקצה שלנו בצורה דרמטית" אמר טיי סמולווד, מנהל תשתיות ואבטחת מידע ב- Navicent Health. כעת יש לנו ספק אחד שמספק לנו את כל אמצעי ההגנה הדרושים לנו בכל הארגון. תמיכת הלקוחות של Trend Micro , הפועלת 24/7 , תמיד נגישה אלינו ומספקת מענה לכל הפתרונות והאיומים שאנו מתמודדים איתם".

Trend Micro מגנה גם על נקודות קצה של שרתים בתוך הדטה סנטר והענן עם פלטפורמת XGen™ ומאפשרת הגנה אופטימלית לעומסי העבודה בפלטפורמות ויראטואליות כמו VMWare, AWS ומיקרוסופט AZURE.

הפתרון ההיברידי להגנה על הענן של Trend Micro מנוהל בלוח מכוונים אחד המראה את הרכיבים הפיזיים, הוירטואליים והענן ומפשט את ההטמעה וניהול ההגנה של הארגון. בכך מאפשר הניהול החכם והיעיל לזרז בצורה משמעותית את התגובה של הארגון למתקפות חכמות, כמו להתאים את הארגון לרגולציות הנדרשות ( PCI,HIPAA ועוד).

פרטים נוספים על ריבוע הקסם של גרטנר בקרו ב-
https://resources.trendmicro.com/Gartner-Magic-Quadrant-Endpoints.html

אודות Trend Micro
Trend Micro, יצרנית פתרונות אבטחת מידע לזיהוי, חסימה ותחקור התקפות APT/Zero Day בארגונים ((On-Premise ובענן. החברה מספקת מוצרי הגנה במטרה ליצור סביבה בטוחה להעברת מידע דיגיטלי וניהול סיכונים לארגונים ולקוחות פרטיים. Trend Micro הנה חלוצה בתחום אבטחת שרתים עם ניסיון של מעל 20 שנה להגנה על סביבות מבוססות שרתים פיזיים או מבוססות ענן.
פתרונות החברה נשענים על העוצמה מובילת השוק לאבטחת התוכן של Smart Protection Network לאיסוף, מעקב וכריית מידע גלובלי לאיתור התפרצות איומי רשת חדשים ולמנוע את פגיעת האיומים כבר בשלב מוקדם.
Trend Micro מפעילה בישראל נציגות מקומית וכן חברת זברה טכנולוגיות משמשת כמפיצה הרשמית ללקוחות העסקיים. במסגרת זו זברה טכנולוגיות מפיצה למערך של עשרות אינטרגרטורים ומשווקים מובילים בשוק הישראלי כולל הדרכה והכשרה של המשווקים ושירות שוטף הניתן לאורך חיי המוצר.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.