מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 13/02/2017 16:38
נושא: טכנולוגיה והייטק
הודעה לעיתונות

חברת המיכון הגלובלית Doosan Infracore מקדמת את אסטרטגיית הצמיחה הגלובלית שלה עם פלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס

דאסו סיסטמס, חברת ה- 3DEXPERIENCE, הכריזה כי יצרנית ציוד הבינוי הגלובלית Doosan Infracore הטמיעה בהצלחה את פלטפורמת 3DEXPERIENCE כדי לקדם אסטרטגיה של מהפך עסקי ולהפוך למובילה עולמית בשוק התמיכה בתשתיות.

הפתרונות הייעודיים לתעשייה Single Source for Speed, Simple Solution Selection ו- Ready to Make, שכולם מבוססים על פלטפורמת 3DEXPERIENCE, מספקים ל- Doosan אפליקציות וירטואליות עוצמתיות לניהול חדשנות, בקרת עלויות ושיפור איכות לרוחב 13 מפעלים, 4 מתקני מחקר ופיתוח ו- 46 סניפי מכירות ברחבי העולם.

ב- 2012, Doosan Infracode השיקה אסטרטגיה חדשה לשיפור התחרותיות העסקית והטכנולוגית של ציוד הבינוי, המנועים המסחריים וכלי המיכון שלה. לאחר שזיהתה בעיות איכות, אספקה ועלויות לרוחב כל שרשרת הערך העסקי שלה, ובעקבות ניתוח הפתרונות האפשריים בשוק, בחרה והפעילה Doosan Infracore את פלטפורמת 3DEXPERIENCE במלואה - תוך פחות משנתיים.

פלטפורמת 3DEXPERIENCE מספקת רציפות של תהליכים עסקיים מקצה לקצה, החל מהגדרת ארכיטקטורה של מוצר, דרך עיצוב וסימולציה ועד ייצור גלובלי ומקומי. הפלטפורמה מקלה על שיתוף פעולה בין יותר מ- 1,800 מעצבים, מהנדסים, ואנשי שיווק ומכירות של Doosan Infracore, באמצעות מתן שקיפות בזמן אמת אל נתוני עיצוב, הנדסה וייצור. Doosan Infracore יכולה לבצע הנדסה אמינה וחכמה של מוצרים, ולספק ללקוחות הצעות במהירות מתוך פורטפוליו רחב יותר – כל זאת תוך הפחתה במספר החלקים במערכת – ושיפור יעילות הייצור של כל מוצר בכל אתר.

"השאיפה שלנו 'לתכנן בכל מקום ולבנות בכל מקום' דורשת גישה 'מלמעלה למטה' אשר מציבה יתרונות עסקיים בעדיפות גבוהה", אמר יונגין פארק, מנהל פרויקט GPDM, בדוסאן אינפרהקור. "פלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס היא הפתרון המתאים יותר לאסטרטגיה זו מבחינת יכולות, ביצועים ותמיכה. היא תומכת בנו עם חוד החנית של אפליקציות וירטואליות, על גבי פלטפורמה שהופכת שער הכניסה שלנו לליגה הראשונה של חברות גלובליות".

"פלטפורמת 3DEXPERIENCE מאפשרת לדוסאן אינפרהקור לבצע מהפך עסקי שלם עם רמות חסרות תקדים של שיתופיות", אמר פיליפ ברטיסול, סגן נשיא, ציוד תעשייתי, דאסו סיסטמס. "דוסאן אינפרהקור יכולה להטמיע שינויים בתכנון בשלב מוקדם, לנהל BOM נפרדים בתהליך אחד, ולבחון ולבצע סימולציה של עיצובים ושל שלבי הייצור, כדי לצמצם טעויות ועבודה חוזרת. דוסאן אינפרהקור האמינה כי ניתן להשיג מהפך שכזה, וכעת משמשת דוגמא עבור חברות ציוד תעשייתי אחרות השוקלות לבצע דיגיטציה של תהליכים".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.