מפרסם: דוניצה תקשורת
תאריך: 16/02/2017 10:43
נושא: כלכלה וכספים
טל נועם
טל נועם
הודעה לעיתונות

חברת המחקר The Information Difference Teradata מדורגת במקום הראשון כמובילה הטכנולוגית בין הספקים בתחום Big Data

מחקר שוק שערכה חברת המחקר הבינלאומית The Information Difference המתמחה בניהול מידע, הסוקר את תחום מחסון ה- Big Data בעולם, קבע כי Teradata היא מובילה טכנולוגית של הענף. המחקר, תחת הכותרתBig Data Warehouse Landscape ,
דירג אתTeradata , המתמחה בתחום פתרונות ניתוח Big Data, כמספר אחד בטכנולוגיה, כמספר אחד בשביעות רצון הלקוחות וכאחת מארבע החברות המובילות בנתח שוק, בהתבסס על הערכה של 25 ספקי ה- Data Warehouse הגלובליים המובילים. דירוג החברות נעשה על פני שני תחומים: טכנולוגיה וחוזק בשוק. Teradata מיוצגת בישראל על ידי חברת מיטווך.

לדברי אנדי היילר, מנכ״ל TID, הארגונים שפנו אליהם ציינו כי הם היו ״יותר מאשר מרוצים״ מהטכנולוגיה שלTeradata , מהשירות שמעניקה Teradata ללקוחות, ומהניסיון שלה בהטמעת הפתרונות בשטח. ״ל-Teradata יש את הלקוחות ה׳מאושרים׳ ביותר בתעשייה מבין אלה של 25 הספקים הגדולים בעולם בתחום ה- Big Data״.

"בנוסף ללקוחותיה של Teradata בתעשיות היותר מסורתיות, משרתת Teradata עתה גם חברות דוט-קום מובילות כגון Linked In, Netflix, ebay, ומספקת פתרונות IoT לארגונים הללו״, אומר טל נועם, מנהל החטיבה למערכות Data Warehouse & BI בחברת מיטווך, נציגת Teradata בישראל. ״הרחבת פעילות זו, באה על רקע המעמד המוביל של החברה בעולם ה- Big Data, ועל רקע ניסיונה הרב בהפקת תובנות תפעוליות ועסקיות על בסיס ניתוח מעמיק של נתונים. יכולות אלו אף קיבלו חיזוק יתר, באמצעות רכישת חברת Think Big על ידי ,Teradata המתמחה בייעוץ ובמתן פתרונות Big Data בתחומים שונים ברחבי העולם. שירותים אלה ניתנים הן ללקוחות המשתמשים בטכנולוגיה של Teradata והן ללקוחות המשתמשים בטכנולוגיות אחרות”, מציין נועם.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דוניצה תקשורת.