מפרסם: kanaan-pr
תאריך: 20/02/2017 10:22
נושא: טכנולוגיה והייטק
הודעה לעיתונות

NessPRO מודיעה על שותפות עם MarkLogic המספקת לארגונים פתרונות לניהול ביג דאטה

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, הודיעה על שותפות עם החברה האמריקאית MarkLogic Corporation. השותפות בין שתי החברות תאפשר לשלב את פלטפורמת בסיס הנתונים MarkLogic™ Enterprise NoSQL והמומחיות של NessPRO בפתרונות לניהול תכנים ותהליכים ארגוניים. יחדיו, NessPRO ו-MarkLogic יסייעו ללקוחות לשפר באופן דרמטי תהליכים עסקיים וקבלת החלטות, תוך צמצום עלויות באמצעות שילוב נתונים ואיי מידע ארגוניים (silos) רבים לתוך בסיס נתונים יחיד ורב עוצמה. בסיס נתונים זה מאפשר לשלב ולנהל בקלות את נתוניהם ולהפוך אותם לתפעוליים.

"כתוצאה מהתחרות הגוברת בשוק העולמי, הלקוחות מחפשים כלים חדשניים כדי לאפשר להם לקבל החלטות עסקיות טובות יותר, להגיב מהר יותר לשינויים בשוק, ולזהות במהירות גבוהה יותר דרכים לייצר הכנסות. כל זאת בסביבת נתונים מאובטחת" אמרה אהובה זעירי, מנהלת חטיבת ניהול מידע ב-NessPRO."בסיס הנתונים Enterprise NoSQL של MarkLogic מאפשר לארגון מבט של 360 מעלות על נתוניו, במסגרת פלטפורמה גמישה ואג'ילית ((Agile. פלטפורמה זו ניתנת להרחבה בקלות, מבלי לוותר על תכונות של בסיסי נתונים יחסיים ותיקים בכל הקשור להתאוששות מהירה של נתונים, אבטחת מידע ועקביות של הנתונים".

"התפקיד התחרותי של הנתונים בארגון דורש פתרון חדש לניהולם. הודות לשילוב הייחודי של גמישות ואג'יליות של NoSQL עם תכונות שהן Enterprise-Hardened כגון טרנזקציות ACID ואבטחת מידע ברמה ארגונית, MarkLogic התפתח כבסיס הנתונים של הדור הבא המתאים בצורה מיטבית לענות על אתגרי הנתונים והתכנים המורכבים כיום" אמר ג'ף פאראדיי, מנהל בכיר לשותפויות עסקיות ב- MarkLogic. "שותפויות עם חברות כמו NessPRO חיוניות מאחר שיש להן מומחיות רבה בניהול תכנים ותהליכים ארגוניים המתאימים ביותר לענות על צרכי הלקוחות, להביא לתוצאות עסקיות טובות ולשפר time-to-value".

נס היא אחת החברות המובילות בישראל בתחום מערכות המידע. לחברה 48 שנות ניסיון מצטבר בניהול מוצלח של פרויקטים גדולים ומורכבים. נס מצטיינת במקצועיות גבוהה ביותר, הטמעה מוצלחת של תהליכי איכות ומתודולוגיות מורכבות, ניהול סיכונים, הכשרת כוח אדם מיומן בעל הבנה עסקית וידע טכנולוגי, וביצוע קפדני של פרויקטים לשביעות רצונם המוחלטת של הלקוחות.

אודות NessPRO

NessPRO הינה קבוצת מוצרי התוכנה של נס ישראל והנציגה בישראל של למעלה מ-30 חברות בינלאומיות וישראליות המפתחות מוצרי תוכנה המיועדים לשוק הארגוני. הקבוצה פעילה 40 שנה בשוק הישראלי ומשרתת מאות לקוחות. בנוסף למכירת מוצרי התוכנה במודלים עסקיים שונים, מתמחה NessPRO גם באינטגרציה, שיווק, שירות, הדרכה ותחזוקה של מוצרים אלו. פרטים נוספים ניתן למצוא ב: www.nesspro.co.il

אודות MarkLogic

במשך למעלה מעשור, ארגונים ברחבי העולם מסתמכים על MarkLogic כדי להניע את אפליקציות המידע החדשניות שלהם. MarkLogic הינה מומחית לשילוב נתונים מאיי מידע ארגוניים (silos) ופלטפורמת בסיס הנתונים Enterprise NoSQL של החברה מעצימה את הלקוחות בבניית אפליקציות הדור הבא תוך מבט של 360 מעלות על הנתונים. משרדיה הראשיים של MarkLogic ממוקמים בעמק הסיליקון, ובנוסף לכך יש לחברה משרדים ברחבי ארה"ב, אירופה, אסיה ואוסטרליה. מידע נוסף ניתן למצוא באתר החברה www.marklogic.com.

לפרטים נוספים: דודו כנען, כנען יחסי ציבור, טל' 054-4255307, דוא"ל [email protected]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- kanaan-pr.