מפרסם: שחר תקשורת שיווקית
תאריך: 20/02/2017 13:31
נושא: גאדג'טים
הודעה לעיתונות

מסך גיימינג חדש מבית ASUS עבור עולם הספורט האלקטרוני

ענקית המחשוב והטכנולוגיה, חברתASUS הכריזה על מסך חדש, דגם ROG Swift PG258Q. המסך מגיע בגודל 24.5 אינץ' ובעל רזולוציית HD. הוא מהיר במיוחד עם קצב ריענון של 240Hz וזמן תגובה של 1ms – מותאם לעולם הספורט האלקטרוני, משחקי פעולה מהירים ואף עבור שחקני טוויצ' מקצועיים.

מסך ה- PG258Q מגיע עם מסגרת צרה במיוחד וטכנולוגיית ה- NVIDIA® G-SYNC™, המספקים חווית צפייה אולטרה-ריאליסטית. דגם PG258Q בעל עיצוב עתידני, יכולת כוונון להתאמה אישית מרבית (גובה, הטיה, סיבוב) ובעל אפקט תאורה המעניקים לו מראה ייחודי ומרשים במיוחד. מחיר לצרכן: החל מ 3,449₪ והוא זמין בחנויות המובחרות.

חברת ASUS מדורגת כיצרנית לוחות האם מס' 1 בעולם מזה 10 שנים רצופות, ומכרה יותר מ- 500 מיליון לוחות אם מאז שנת 1989. לוחות האם של החברה ידועים באמינותם ופשטות השימוש בהם. חברת ASUS מדורגת גם כיצרנית כרטיסי המסך מס' 1 בעולם, כאשר כל כרטיסי המסך שלה מיוצרים בתהליך 100% אוטומטי והייחודי בתעשייה, המבטיח איכות ואמינות מרביות. החברה משווקת דגמים נבחרים של לוחות אם וכרטיסי מסך אשר מציעים את Aura Sync, טכנולוגיה בלעדית המציבה רף חדש לביצועי תאורת RGB ומאפשרת לכם להתאים ולסנכרן בהרמוניה מושלמת את התאורה של המחשב שלכם.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שחר תקשורת שיווקית.