מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 20/02/2017 14:12
נושא: טכנולוגיה והייטק
הודעה לעיתונות

IBM בחרה בקבוצת Mobility PRO להמשיך ולייצג את פתרון ניהול ואבטחת המכשירים הניידים MaaS360

זאת השנה השישית ברציפות שקבוצת MobilityPRO תייצג את הפתרון בישראל

חברת הטכנולוגיה IBM חתמה על הסכם להמשך ייצוג עם קבוצת Mobility PRO, המובילה בישראל בתחום שיווק ויישום פתרונות ניידות עסקית לארגונים. במסגרת ההסכם, תמשיך לייצג קבוצת מוביליטי פרו את Maas360, פתרון ה-Enterprise Mobility Management. זאת השנה השישית ברציפות ש-Mobility PRO נבחרת לייצג את הפתרון המוביל.

MaaS360 היא פלטפורמת ענן מלאה המספקת מערכת ניהול למכשירים ניידים כולל היכולת להפרדה מלאה בין הצד הפרטי לצד העסקי על כל מכשיר נייד בארגון. המערכת מאפשרת לארגונים להנגיש שירותים ארגוניים על גבי המכשירים הניידים באזור אטום המופרד מהצד האישי של המכשיר. כך ניתן לבצע בקרה על הפעולות של העובדים ולהתמודד עם בעיות אבטחת מידע. המערכת מספקת דוחות מפורטים ויכולות אכיפה מוגברות על המידע הארגוני בזמן אמת ובאופן אוטומטי.

אריה ברקוביץ, סמנכ"ל מכירות MobilityPRO: "בעולם הסייבר הדינמי בו האיומים על המכשירים הניידים רק הולכים וגוברים, אנו גאים להטמיע ביותר ויותר ארגונים את הפתרון, ובעיקר גאים על היכולת לאפשר למשתמשים שימושיות מלאה ותמיכה בכל צרכי עבודתם, וזאת באופן מאובטח לחלוטין עם היכולות המתקדמות ביותר בתחום זה."

אודות Mobility Pro

קבוצת Mobility PRO מתמחה בהפצה ויישום פתרונות בתחום האבטחה והניידות העסקית. החברה מייצגת פתרונות בינלאומיים ייחודיים ומובילים המספקים מענה לנושאים כגון: ניהול מכשירים ניידים בארגון (Enterprise Mobility Management ), אחסון ושיתוף קבצים מאובטח והיברידי, אבטחת מידע וסייבר, זיהוי ישויות, ניהול גישה, פתרונות נגישות לווב ולמובייל ועוד. בין הפתרונות המיוצגים בחברה: MaaS360 של IBM, AirPatrol, Egnyte, Ping Identity ואחרים. מלבד ייצוג פתרונות מבצעת Mobility PRO פרוייקטים רחבי היקף בארגונים הגדולים והמובילים בישראל הן באמצעות הצוות בישראל והן באמצעות שירותי Off Shore.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.