דוד פלדמן, מנכ''ל Cybonet
דוד פלדמן, מנכ''ל Cybonet
הודעה לעיתונות

Cybonet תפיץ את מוצרי הסייבר ואבטחת המידע שלה בטורקיה באמצעות חברת Sintel

חברת Cybonet הישראלית, ספקית בינלאומית של פתרונות סייבר ואבטחת מידע, חתמה על הסכם הפצה עם חברת Sintel הטורקית. Sintel פועלת באגן הים התיכון ומתמחה בתחומי התקשורת וכן במיטוב, ניהול ואבטחה של רשתות. כשחקנית חשובה בענפי הטלקום ואבטחת המידע בטורקיה, Sintel פעילה בזירה זו למעלה מ-25 שנה. הסכם ההפצה יאפשר ל-Cybonet ול-Sintel לענות באופן טוב יותר על צורכי הלקוחות הטורקיים באמצעות הצעה של קשת רחבה יותר של פתרונות IT לאבטחת מידע ולסייבר.

לדברי ריצ'רד אנדרילי, מנהל אזור המזרח התיכון ואפריקה ב-Sintel, "אנחנו שמחים ליצור שותפות עם Cybonet ולעבוד יחד בכדי לספק לשוק פתרונות אופטימליים. Sintel מחפשת ללא הרף מוצרים ושירותים שיענו על צורכי הלקוחות שלנו והשותפות הזו מאפשרת לנו לספק את הקשת המלאה של פתרונות אבטחת הסייבר לבסיס הלקוחות שלנו".

כתוצאה משותפות זו, Sintel מוסיפה להיצע קו המוצרים שלה את פתרון אבטחת הדואר האלקטרוני המקיף של Cybonet, PineApp Mail Secure.

"כחברת סייבר ישראלית, אנו רואים בטורקיה שוק יעד קרוב בעל פוטנציאל מעניין", אמר מנכ"ל Cybonet דוד פלדמן. "על פי הנתונים שבידינו, השוק הטורקי מייבא 97% מציוד החומרה והתוכנה לסייבר שלו ממדינות אחרות והדבר מעיד על ההזדמנות העצומה שמגלם שוק זה. במובן זה, שותפות ההפצה עם Sintel היא כלי מרכזי ביכולתה של Cybonet להשיג אחיזה בשוק חשוב זה, אותו אנו מתכוונים לפתח גם בעתיד".

פגיעותה של טורקיה למתקפות סייבר עלתה לכותרות בתקופה האחרונה, בין היתר בשל הפסקות החשמל שפקדו את איסטנבול ואזורים אחרים במדינה בסוף 2016. שר האנרגיה הטורקי Berat Albayrak העריך בראיון לעיתונות המקומית שההפסקות בשירות נבעו בין היתר ממתקפות סייבר. פקידי ממשל טורקים ציינו בסוף דצמבר שטורקיה ספגה לא פחות מ-90 מיליון מתקפות סייבר במהלך 2016, ברמות שונות של היקפים ושל מורכבות – החל ממתקפות DDoS ופגיעות באתרי ממשל ועד מתקפות של האקטיביסטים (hacktivists – האקרים אקטיביסטים). בין היתר, באפריל 2016 הדליפה קבוצה של האקרים אלמוניים נתונים בהיקף של 6.6 ג'יגה-בייט הכוללים פרטים אישיים של יותר מ-50 מיליון אזרחים טורקים. בסוף אוקטובר 2016 הודיעה חברת התקשורת הטורקית Turkcell שהיא דוחה את ההנפקה של יחידת התשתית שלה, Global Tower, בין היתר עקב סיכוני סייבר.

אודות Cybonet
חברת Cybonet (לשעבר PineApp) היא ספקית בינלאומית של פתרונות סייבר ואבטחת מידע, המותקנים על גבי יותר מ-3,000 מערכות ומשרתים קרוב ל-40,000 דומיינים, בכ-60 מדינות בעולם. החברה מספקת מענה מקיף לאבטחת דואר אלקטרוני, סינון URL, ניטור מלא ושוטף של רשתות ובדיקות של פגיעויות אבטחת מידע. בין לקוחות Cybonet בארץ ובעולם נמנים מפעילי טלקום, משרדי ממשלה, ארגונים פיננסיים ועסקים קטנים ובינוניים (SMBs). Cybonet, שממוקמת בחיפה, מעסיקה כ-40 עובדים בישראל ובעולם ומגייסת בימים אלה עשרות עובדים נוספים על מנת לתמוך בצמיחתה המואצת. בעלת השליטה ב-Cybonet היא צארום אחזקות שבבעלות רוני צארום, המכהן גם כיו"ר החברה.
אתר החברה: www.cybonet.com.

לפרטים נוספים וקבלת גרסת ההודעה באנגלית:
משרד אורי מאירוביץ' יחסי ציבור, 077-2129988

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אורי מאירוביץ' יחסי ציבור.