מפרסם: נוי תקשורת
תאריך: 23/02/2017 10:32
נושא: אנרגיה
MetLife LOGO
MetLife LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
הודעה לעיתונות

מטלייף היא חברת הביטוח הראשונה בארה"ב שהשיגה ניטרליות פחמן

ניו יורק, 22/2/2017, (BUSINESS WIRE):

MetLife, Inc. (NYSE: MET) מטלייף הודיעה היום שהשיגה את יעד ניטרליות הפחמן שלה מ-2015, והיא חברת הביטוח האמריקנית הראשונה שעשתה זאת.

מטלייף השיגה ניטרליות פחמן על ידי שילוב פרקטיקות של קיימות ויעילות אנרגטית בכל הפעילות הגלובלית של החברה, ולאחר מכן קיזוז הפליטות הנותרות באמצעות השקעות בפרויקטים של הפחתת פחמן ברחבי העולם.

"למטלייף יש מחויבות להיות אזרחית תאגידית אחראית ולשמור בנאמנות על הסביבה בכל העסקים שלנו בכל העולם", אמר מרטי ליפרט, סגן נשיא בכיר ומנהל הטכנולוגיות והפעילות הגלובליות של מטלייף. "אסטרטגיות עסקיות בנות קיימא לא רק מפחיתות את ההשפעה שלנו על הסביבה אלא גם מדגישות מי אנחנו כחברה".

דוגמאות לפעילות של מטלייף להטמיע קיימות בעסקים שלה:

  • אישור פלטינה של "מנהיגות באנרגיה ותכנון סביבתי" (LEED) למשרד של מטלייף בוושינגטון הבירה ולקמפוס הטכנולוגיות הגלובלי בקארי, קרוליינה הצפונית. למטלייף יש עכשיו 19 משרדים ברחבי העולם עם אישור LEED (שווה ערך לכמעט 4 מיליון רגל רבוע של נדלן), ושישה מהמשרדים האלה זכו בדרגת פלטינה.
  • הפחתות של קרוב ל-30% באנרגיה במשרדים בבעלות ובהפעלת החברה בארה"ב.
  • פעילות עם הספקים הגדולים שלה להפחית את ההשפעה על הסביבה לאורך שרשרת האספקה של הארגון.
  • השקעות ירוקות בשווי של 9.7 מיליארד דולר שכוללות החזקות ב-37 חוות רוח וסולריות, החזקות ב-48 נכסים עם אישור LEED ופרויקטים של אנרגיה מתחדשת בהיקף של 3 מיליארד דולר.

הפעילויות האלה הן רכיבים מרכזיים ביעדי הסביבה הגלובליים של החברה שנקבעו ב-2015 וכוללים:

  1. להיות ניטרלית מבחינת פחמן ב-2016 ולאחריה.
  2. עד 2020 להפחית את כל צריכת האנרגיה בעשרה אחוזים לעומת 2012.
  3. עד 2020 להפחית פליטות גזי חממה (GHG) מבוססי מקום בעשרה אחוזים לעומת 2012.
  4. עד 2020 לדרוש ממאה מהספקים הגדולים של מטלייף לחשוף בפומבי את פליטות גזי החממה שלהם ואת הפעילויות להפחתת הפליטות.

המחויבות של מטלייף לסביבה מגיעה מעבר לטביעת הרגל שלה עצמה. כדי לעזור לקזז את פליטות הפחמן הנותרות שלה החברה תומכת בשישה פרויקטים מאושרים להפחתת פחמן של צדדים שלישיים שתומכים בפיתוח בר קיימא. דוגמאות:

  • יוזמות להתקנת תנורי בישול סולריים בסין עוזרות למשפחות לעבור מבישול על פחם ל-100% אנרגיה מתחדשת.
  • פרויקט פליטות מופחתות מבירוא ודילול יערות (REDD+) שמגן על יער גשם טרופי בקולומביה. הפעילות הזאת עוזרת לשמר את יער הגשם ומפחיתה כריתת עצים ופעולות חקלאיות אחרות שאינן בנות קיימא.
  • בארה"ב, מטלייף תומכת בפרויקט ללכידת פליטות מהמתקן הגדול ביותר לפסולת לא מסוכנת של מדינת ניו יורק והפיכת הגזים לאנרגיה נקייה.

ההתקדמות של מטלייף מול היעדים הסביבתיים שלה היא ביטוי למחויבות ארוכת השנים של החברה להפחית את השפעתה על הסביבה. ההכרה שמטלייף קיבלה לאחרונה על הישגיה בחזית הזאת:
  • הכרה על ידי CDP (לשעבר פרויקט חשיפת הפחמן) על מנהיגות בדיווח וניהול של נושאים של שינויי האקלים. CDP הוא ארגון שלא למטרת רווח שמעריך את העבודה של יותר מ-5,000 חברות בביצועים סביבתיים.
  • הכללה במדד הקיימות הצפון אמריקני 2016 של דאו ג'ונס, מדד קיימות של חברות שעוקב אחרי החברות מוכוונות הקיימות המובילות.
  • קבלת פרס המנהיגות באקלים 2016 מהמשרד להגנת הסביבה של ארה"ב על יעדי הפחתת פליטת גזי החממה הנועזים החדשים של החברה.

למידע נוסף על המחויבות של מטלייף לסביבה ופעילויות אחרות של אחריות תאגידית, בקרו באתר www.metlifeglobalimpact.com.

אודות מטלייף

MetLife, Inc. (NYSE: MET), מטלייף, באמצעות החברות הבנות והקשורות שלה ("מטלייף"), היא אחת מחברות ביטוחי החיים הגדולות בעולם. מטלייף, שנוסדה ב-1868, היא ספקית גלובלית של ביטוחי חיים, אנונות, הטבות לעובדים וניהול נכסים. מטלייף משרתת בערך 100 מיליון לקוחות ויש לה פעילות בקרוב לחמישים מדינות ומעמד מוביל בשוק בארצות הברית, יפן, אמריקה הלטינית, אסיה, אירופה והמזרח התיכון. למידע נוסף, בקרו באתר www.metlife.com.

מידע צופה פני עתיד

הודעה לעיתונות זאת עשויה לכלול או להכליל על ידי התייחסות מידע שכולל או מבוסס על מידע צופה פני עתיד כמשמעותו ב-Private Securities Litigation Reform Act של 1995. מידע צופה פני עתיד נותן ציפיות או תחזיות של אירועים עתידיים. אפשר לזהות מידע זה על ידי העובדה שהוא לא מתייחס רק לעובדות היסטוריות או עכשוויות. הוא משתמש במילים כגון "חוזה", "מעריכה", "מצפה", "צופה", "מתכוונת", "מתכננת", "מאמינה", "יעדים" ומילים ומונחים אחרים עם משמעות דומה, או קשור לתקופות עתידיות, בקשר לדיון בביצועים תפעוליים או פיננסיים עתידיים. במיוחד, הוא כולל אמירות שמתייחסות לפעולות עתידיות, שירותים או מוצרים אפשריים, ביצועים או תוצאות עתידיים של שירותים או מוצרים עכשוויים וצפויים, פעילות מכירות, הוצאות, התוצאות של אירועים בלתי צפויים כגון הליכים משפטיים, מגמות בפעילות ותוצאות פיננסיות.

חלק או כל המידע צופה פני עתיד יכול להתברר כשגוי. הוא יכול להיות מושפע מהנחות לא מדויקות או מסיכונים ואי ודאויות ידועים או לא ידועים. לגורמים רבים כאלה תהיה חשיבות בקביעת התוצאות העתידיות בפועל של MetLife, Inc. וחברות הבת והקשורות שלה. כרוכים בו מספר סיכונים ואי ודאויות שקשה לחזות. האמירות האלה הן לא ערובות לביצועים עתידיים. התוצאות בפועל יכולות להיות שונות באופן מהותי מאלה הנאמרות במידע הצופה פני עתיד או המשתמעות ממנו. סיכונים, אי ודאויות וגורמים אחרים שעשויים לגרום לשוני הזה כוללים את הסיכונים, אי הוודאויות והגורמים האחרים שמזוהים בדוח השנתי האחרון של MetLife, Inc. על גבי טופס K-10 ("הדוח השנתי") שמוגש לרשות האמריקנית לניירות ערך ("SEC"), בדוחות רבעוניים על גבי טופס Q-10 שמוגשים על ידי MetLife ל-SEC אחרי התאריך של הדוח השנתי תחת הכותרות "הערה לגבי מידע צופה פני עתיד" ו-"גורמי סיכון" ודיווחים אחרים ש-MetLife, Inc. מגישה ל-SEC. MetLife, Inc. לא נוטלת על עצמה שום התחייבות לתקן או לעדכן בפומבי מידע צופה פני עתיד כלשהו אם נודע ל-MetLife, Inc. לאחר מכן שאותו מידע כנראה לא יושג. תקראו בבקשה את כל הגילויים הנוספים ש-MetLife, Inc. חושפת בנושאים קשורים בדוחות ל-SEC.

צפו בגרסת המקור באתר WWW.businesswire.com:

http://www.businesswire.com/news/home/20170222006225/en/

אנשי קשר
MetLife, Inc.
Jon Richter, 212-578-5370
[email protected]

מקור: MetLife, Inc.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.