הודעה לעיתונות

YPO משיק את שבוע החדשנות השנתי השני במאי 2017

דאלאס, 23 בפברואר 2017, (GLOBE NEWSWIRE) :

זאת השנייה ברציפות YPO יארח את שבוע החדשנות, סדרה של יותר מ-70 אירועים ברחבי העולם שמיועדים להפגיש את החדשנים הכי דינמיים בעולם להזדמנות להתחבר, לאתגר את החשיבה המקובלת ולקבל תובנות שאפשר ליישם ולפעול לפיהן.

YPO, הארגון שהוא הרשת הראשונה במעלה בעולם של מנכ"לים, יארח אירועי חדשנות בכל העולם, כולל מלבורן, תל אביב, ניו יורק, טורונטו, עמק הסיליקון, הונג קונג ועוד בשבוע של 8-12 במאי 2017. המשימה של שבוע החדשנות של YPO היא לקדם חדשנות בתחום מגוון של ענפים באמצעות אירועים ייחודיים, שידורי וידיאו דו-כיווניים חיים ואירועים בשידור חי ביותר משלושים מדינות.

"כל מנהיג עסקי חייב להתמקד בחדשנות כדי להתפתח ולשגשג", אומר יו"ר שבוע החדשנות של YPO קית אלפר, המייסד והמנכ"ל של GenieCast. "שבוע החדשנות של YPO יעניק מאות הזדמנויות לחברים ללמוד זה מזה ומהחדשנים, המשבשים והממציאים הגלובליים הכי מוערכים כדי לשלב חדשנות ברמה הכי אסטרטגית בכל העסקים. שבוע החדשנות, שמשלב מחקר, טכנולוגיות ומנהיגות עסקית, הוא המקום שבו החברות הכי חדשניות של העולם חולקות את הרעיונות והתובנות שלהן".

שבוע החדשנות של YPO מציע למנהיגים העסקיים הזדמנויות ללמוד וליצור קשרים כדי להכניס חדשנות לחברות שלהם, ליצור שותפויות אסטרטגיות ולהשפיע באופן חיובי על העסקים שלהם ועל הקהילות שבהן הם פועלים. המנהיגים של YPO יוכלו לנצל שותפויות חדשות בחדשנות, להכניס את החדשנות ללב התרבות של החברה שלהם ולהפוך רעיונות לתוכניות שאפשר לבצע.

בשבוע יהיו מפגשי רעיונות, סדנאות, פאנלים בשידור חי, סיורים פנימיים בחברות, שיחות ועידה גלובליות, מצגות בסגנון TED ודיונים. בין האירועים הבולטים:

  • להתניע חדשנות באוסטרליה, 8-9 במאי 2017, מלבורן, אוסטרליה. באירוע הזה שפותח את שבוע החדשנות יהיו חדשנים עתירי צמיחה והפרקטיקות המיטביות שלהם איך להתניע תרבות של חדשנות בעסקים ולהבין את הכוחות הנפוצים שישפיעו על העתיד.
  • פסגת הסיליקון 2017, 8-10 במאי 2017, עמק הסיליקון, קליפורניה, ארה"ב. יזמים ומשקיעי הון סיכון מובילים בנקודת המוקד של ההמצאות המודרניות יבחנו איך הטכנולוגיה יכולה לקדם רעיונות פורצי דרך.
  • InnovNation: הניסיון הישראלי בחדשנות, 9-11 במאי 2017, תל אביב, ישראל. יזמים חדשנים יבדקו את השאלות שיש לכל הזנק ואיך קהילות - כמו ישראל עם הריכוז הגדול ביותר בעולם של הזנקים - יכולות לפעול ביחד כדי לבנות את המהפכה הגדולה הבאה.
  • אמנות ההזנק - האץ את הצמיחה של ההזנק שלך, 10-11 במאי 2017, טורונטו, אונטריו, קנדה. חלוצים ומומחים מהשטח יחלקו את התובנות שלהם איך למטב את המהירות והמסלול של הזנק כדי להצליח בכל רמה.
  • הגראנד פינאלה של שבוע החדשנות של YPO, 11-12 במאי 2017, ניו יורק, ניו יורק, ארה"ב. מומחים ברמה עולמית בפיננסים, אירוח וטכנולוגיה יסגרו את השבוע בדיונים מעמיקים ותחרות הצגת רעיונות בסגנון "הכרישים".
  • מודלים עסקיים משבשים באסיה, 12 במאי 2017, הונג קונג, סין. הגראנד פינאלה של שבוע החדשנות של YPO באסיה כשהחברים מתכנסים בבורסה של הונג קונג כדי לצלצל בגונג של סגירת המסחר.
  • למידע נוסף, בקרו באתר האינטרנט של שבוע החדשנות של YPO.

אודות YPO
ארגון המנהיגות הראשון במעלה בעולם של מנכ"לים

YPO הוא הפלטפורמה הגלובלית עבור מנכ"לים להיות מעורבים, ללמוד ולהתפתח. חברי YPO רותמים את הידע, ההשפעה והאמון של המנהיגים העסקיים הכי משפיעים וחדשניים בעולם כדי לתת השראה להשפעה עסקית, אישית, משפחתית וקהילתית.

כיום YPO מעצים יותר מ-24,000 חברים ביותר מ-130 מדינות, שמגוונים מבחינת ענפים וסוגי עסקים. בסך הכל, חברות שמנוהלות על ידי חברי YPO מעסיקות יותר מ-15 מיליון אנשים ברחבי העולם ומפיקות הכנסות שנתיות בסך 6 טריליון דולר.

מנהיגות. לימוד. כל החיים. למידע נוסף, בקרו באתר WWW.YPO.org.

ליצירת קשר:
YPO
Linda Fisk
משרד: +1 972 629 7305 (ארצות ברית)
נייד: +1 972 207 4298
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.