הודעה לעיתונות

סיז ניהול נכסים זכתה בפרס "הקבוצה הטובה ביותר על פני 3 שנים - חברה קטנה מקיפה" בהענקת פרסי קרן ליפר שווייץ 2017

ז'נבה, 23 בפברואר 2017, GLOBENEWSWIRE:

סיז ניהול נכסים (SYZ Asset Management), זרוע הניהול המוסדית של קבוצת סיז, זכתה בפרס "הקבוצה הטובה ביותר על פני 3 שנים - חברה קטנה מקיפה" בהענקת פרסי קרן תומפסון רויטרס ליפר שווייץ 2017. הפרס מוענק על ביצועים מצוינים בכל תחום המוצרים של החברה. בנוסף, OYSTER Continental Europe Selection R GBP זכתה בפרס הקרן הטובה ביותר בקטגוריה "מניות אירופה חוץ מבריטניה" על פני שלוש שנים.

הענקת פרסי קרן ליפר שווייץ 2017 הייתה בציריך ב-31 בינואר. הפרסים ניתנים לחברות שמנהלות קרנות ולקרנות נאמנות ספציפיות שמצטיינות בהפקת ביצועים מותאמים לסיכון חזקים בעקביות, יחסית למקבילים שלהן.

בהתייחסה לאירוע, גב' קטיה קודראי, המנכ"לית של סיז ניהול נכסים, אמרה: "הפרס הזה הוא הכרה שמתקבלת בברכה במצוינות בביצועי ובתהליך ההשקעות בכל העסק שלנו, ואנחנו ממשיכים לפתח אסטרטגיות של ניהול אקטיבי שיוצרות אלפא משמעותית ללקוחותינו".

מאז מינויה למנכ"לית סיז ניהול נכסים ב-2015, קטיה קודראי הגבירה את הפיתוח של אסטרטגיות קיימות וחדשות, במיוחד במניות בדרגת שכנוע גבוהה, הכנסה קבועה אקטיבית ופתרונות מרובי נכסים.
בנוסף, הקרן OYSTER Continental European Selection זכתה בפרס הקרן הטובה ביותר בקטגוריה "מניות אירופה חוץ מבריטניה" על פני שלוש שנים. הקרן מנוהלת על ידי מייקל קלמנטס, מנהל המניות האירופאיות שיושב בלונדון. זאת אסטרטגיה עם דרגת שכנוע גבוהה וגישה לעומתית ארוכת טווח להשקעה במניות אירופיות. הבחירה האקטיבית מלמטה למעלה, המבוססת על מחקר יסודי פנימי, יחד עם התמקדות מתמדת בסיכוני הירידה, מובילות לפוזיציות לעומתיות בחברות איכותיות שסובלות מלחצים בטווח הקצר.

למידע נוסף התקשרו עם:
Moreno Volpi
טל. +41 (0)58 799 16 98
דואל: [email protected]

מידע מנהלי
סוגי יחידות
ההשתתפות הזמינים ISIN דמי ניהול עמלת
ביצועים
C EUR LU0995827663 1.75% אין
I EUR LU0995828042 0.80% אין
I GBP LU0995827747 0.65% אין
R EUR LU0995827580 1.00% אין
R GBP LU0995827317 1.00% אין

* האחוז המצוין לגבי עמלת הביצועים מתייחס לביצועי יתר שנתיים נטו יחסית למדד הייחוס הבא: MSCI Europe Ex UK NR GBP

פרופיל סיכון:
סיכון גבוה יותר סיכון נמוך יותר
סיכון פוטנציאלית גבוה יותר סיכון פוטנציאל נמוך יותר
1 2 3 4 5 6 7

אפשר להשיג את התשקיף הנוכחי של הקרן ואת מסמך המידע החשוב למשקיעים, התקנון והדוחות השנתיים והחצי שנתיים באתר האינטרנט www.syzassetmanagement.com או מהמשרדים של OYSTER בכתובת 11-13 Boulevard de la Foire, L- 1528 Luxembourg או מהסוכנים והנציגים שרשומים באתר עבור תחומי השיפוט הספציפיים שבהן הקרנות רשומות. הזמינות של סוגי יחידות ההשתתפות להשקעה עשויה להשתנות בין מדינות, תלוי היכן OYSTER Continental European Selection Fund רשומה.

הערות

אודות קבוצת סיז

סיז היא קבוצת בנקאות שווייצרית צומחת במהירות שהוקמה ב-1996 עם נוכחות גלובלית. סיז מציעה למשקיעים פרטיים ומוסדיים ניהול תיק מקיף, עם סגנון השקעה אקטיבי והתמקדות בהפחתת סיכונים, עם מחויבות ברורה לספק ביצועים מוחלטים באמצעות יצירת אלפא. לסיז יש נכסים מנוהלים של בערך 39 מיליארד פר"ש (36 מיליארד אירו, 39 מיליארד דולר), בסיס הון יציב ויתרונות מהיותה פרטית ועצמאית. https://www.syzgroup.com/

אודות סיז ניהול נכסים*

סיז ניהול נכסים, חטיבת ניהול הנכסים המוסדי של קבוצת סיז, מספקת פתרונות השקעה למשקיעים מוסדיים ומתווכים פיננסיים. האסטרטגיות של סיז ניהול נכסים המבוססות על גישה של שכנוע חזק מיועדות לספק את דרישות ניהול התיק והסיכונים של משקיעים תובעניים. החברה מציעה חשבונות מנוהלים וכמה תחומים של קרנות השקעה, ביניהן OYSTER Funds, שהן UCITS Luxembourg SICAV, ומציעות תחום מגוון של מוצרים מוכרים המכסים מגוון של סוגי נכסים וסגנונות השקעה שמופקדים בידי מנהלי קרנות פנימיים וחיצוניים.

סיז ניהול נכסים זכתה בפרס "הקבוצה הטובה ביותר על פני 3 שנים - חברה קטנה מקיפה" בהענקת פרסי קרן תומפסון רויטרס ליפר שווייץ 2017.

www.syzassetmanagement.com

*כל התייחסות אל סיז ניהול נכסים (SYZ AM) במסמך זה, יש לפרש כהתייחסות לכל אחת או יותר מהישויות המשפטיות הרשומות להלן, תלוי בתחום השיפוט שבו המסמך מפורסם, בכפוף לזמינות של מוצרי ושירותי ההשקעות שמתייחסים אליהם בזאת למשקיעים פוטנציאליים או לקטגוריות של משקיעים באותם תחומי שיפוט.

SYZ Asset Management (Luxembourg) SA, SYZ Asset Management (Suisse) SA, SYZ Asset Management (Asia) Limited, SYZ Asset Management (Europe) Limited, SYZ (France) SAS

התנערות מאחריות

מסמך זה הופק על ידי OYSTER Sicav (מוזכרת כאן בתור "OYSTER FundS" או "OYSTER" או "הקרן") בשיתוף עם סיז ניהול נכסים (אירופה) בע"מ. OYSTER היא חברת השקעות גג בלתי מוגבלת שהוקמה ומאוסדרת בלוכסמבורג. OYSTER אינה פתוחה לאזרחים או תושבים של ארה"ב או לכל גורם אחר שנחשב כאדם אמריקני. אפשר להשיג את התשקיף הנוכחי של הקרן ואת מסמך המידע החשוב למשקיעים, התקנון והדוחות השנתיים והחצי שנתיים של הקרן באתר האינטרנט www.syzassetmanagement.com או מהמשרדים של OYSTER בכתובת 11-13 Boulevard de la Foire, L- 1528 Luxembourg או מהסוכנים והנציגים שרשומים באתר עבור תחומי השיפוט הספציפיים שבהן הקרנות רשומות.

סיז ניהול נכסים (אירופה) בע"מ הקימה סניף או שיש לה רישיון לספק שירותי השקעות למשקיעים מקצועיים בתחומי שיפוט מסוימים באזור הכלכלי האירופי (EEA). פרטים על אותם תחומי שיפוט ב-EEA אפשר לקבל לפי בקשה, וסיז ניהול נכסים (אירופה) בע"מ, בהיותה מורשית ומאוסדרת על ידי הרשות הבריטית להתנהלות פיננסית (FCA), עם מספר סימוכין 666766, אחראית על האישור והפרסום של חומרי קידום מכירות בבריטניה ובאותם תחומי שיפוט אחרים ב-EEA בהתאם לדרישות הרגולציה הרלבנטיות.

יתר על כן, היא מיועדת בעיקר עבור לקוחות מקצועיים הפועלים עבור החשבון שלהם במדינות בהן קרנות OYSTER רשומות. היא לא להפצה באופן כלשהו ללקוחות לא מקצועיים. המידע והנתונים הכלולים בזאת אינם מהווים באופן כלשהו הצעה או המלצה לקנות או למכור יחידות השתתפות של הקרן.

לפרטים בשווייץ: הפרטים של הנציגים וסוכני התשלום.
הנציג בשווייץ: SYZ Asset Management (Suisse) SA, 30 rue du Rhône, 1204 Geneva, Switzerland
סוכן התשלום בשווייץ: Banque SYZ SA, 30 rue du Rhône, 1204 Geneva, Switzerland

נספחים:
http://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/06fe1710-325f-4792-abd9-191abbb2584a

נספחים:
תמונה שנלווית להודעה זאת זמינה בכתובת

http://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/5006c8f4-a7dc-4e90-beee-038178d42a3f

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.