תמיר סגל, מנהל פעילות טרנד מיקרו בישראל
תמיר סגל, מנהל פעילות טרנד מיקרו בישראל
הודעה לעיתונות

Trend Micro משלבת את יכולות פלטפורמת XGen®, פורצת הדרך, בכל הפתרונות שלה

Trend Micro, מובילה עולמית באספקת פתרונות סייבר ואבטחת מידע, הודיעה כי היא ממנפת את יכולות הפלטפורמה,פורצת הדרך, XGen® (כולל למידת מכונה Machine Learning) לכל פתרונות ההגנה שלה על מנת להגן בצורה טובה יותר על רשתות וסביבות ענן היברידיות.

פלטפורמת ה- XGen® המוטמעת בכל פתרונות Trend Micro הינה גישת טכנולוגית ייחודית להגנה מפני איומים המתפתחת בהתמדה ומתאימה את עצמה בצורה אופטימלית לכל סוג איום, בין אם האיום מוכר ובין אם הוא חדש.

ארגונים, היום, מתמודדים עם כמות גדולה של ספאם, כתובות URL וקבצים נגועים, התקפות זדוניות, התקפות zero day, כופרות ועוד. הגנה קלאסית כמו סינון קבצים ו- anti-malware טובה על מנת להתמודד עם המסה הגדולה של ההתקפות הידועות. למעשה, Trend Micro חסמה יותר מ-80 מיליארד איומים כאלו עבור לקוחותיה בשנה שעברה בלבד. אך כלוקחים בחשבון 500,000 איומים חדשים ייחודים הנוספים כל יום! נדרשות טכניקות חדשות מתקדמות יותר על מנת להתמודד איתם.

זאת הסיבה שהגנת XGen® כוללת שילוב של טכניקות הגנה מוכחות וטכניקות הגנה חדשות ומתקדמות ויודעת להשתמש בכל אחת מהטכניקות עבור ההתקפה שמולה מתמודד הארגון בזמן הנכון. גישה זו הממנפת את הטכניקה המתאימה מול כל התקפה מאפשרת לארגונים להפעיל אמצעי הגנה ידועים כמו: Intrusion Prevention, Application Control and Web & file reputation כדי להבדיל בין הקבצים הידועים כטובים ואלו הידועים כנגועים ומשתמשת בטכניקות המתקדמות יותר כמו ניתוח התנהגותי ( Behaviral Analysis), למידת מכונה ( Machine Learning) וניתוח מבוסס ארגז חול כדי להתמודד עם האיומים הלא ידועים שקשה יותר לגלות אותם בצורה מדויקת וטובה.

שני סוגי הטכניקות מגובות בפתרון הגנת המודיעין מבוסס ענן של Trend Micro המאפשר לארגונים להגיב במהירות רבה יותר בכל רחבי העולם. יחד מציעה Trend Micro הגנה מקסימלית ויעילה לכל ארגון.

"מהות השרות שלנו דורש מאיתנו להיות מוגנים מפני הכמות הגדולה של איומים ידועים ולא ידועים המונחים לפיתחנו כל יום" אמר וויליאם קראנק מנהל טכנולוגי ראשי של MEDHOST. בנוסף, אנו מבקשים פתרון הגנה יעיל גם כנגד מתקפות עתידיות ומתקדמות. Trend Micro הייתה הבחירה המתאימה לנו בשל גישה ההגנה חוצת הדורות שלה כך שאנו מוגנים היום ונהיה מוגנים גם מחר."

"בזמן שחלק מפתרונות הדור הבא נשענים על טכניקה אחת כמו ניתוח התנהגותי או לימוד מכונה, אנו מאמינים שכאשר צריך להגן על ארגון מול כל מגוון האיומים, הידועים והלא ידועים, אין פתרון קסם" אמרה אווה צ'ן, מייסדת ומנכלי"ת Trend Micro. "כמובילה עולמית, המגנה על כ-500,000 ארגונים, אנו מאמינים כי נדרשת יזמות וחדשנות מתמדת המייצרת מגוון של טכניקות הגנה מתקדמות על מנת להישאר צעד אחד לפני "הרעים".

כיום, בזמן שסביבות המחשוב מתפתחות ומשתנות לעתים תכופות, ארגונים מאוימים לא רק מסוגי האיומים, אלא גם מהיכולת להטמיע ולנהל בצורה שקופה אמצעי הגנה מתאימים. לדוגמא: להטמיע פתרון הגנה על נקודות הקצה שונה מאוד מלהטמיע פתרון הגנה על הרשת או על סביבת עבודה בענן. הגנת XGen® מפעילה בצורה אופטימלית את אמצעי ההגנה המתאים לכל סביבת עבודה ורובד הגנה . היא תוכננה במיוחד להשתלב עם פלטפורמות המחשוב השונות והאפליקציות שחשובות ללקוח.

בנוסף, היא מגבירה את ההגנה לארגונים על ידי קישור למאגר מודיעין הסייבר שלה ושיתוף המידע לכל שכבות ההגנה. תוך הקפדה על ניהול מרכזי ונראות בכל זמן של מצב האיומים והטיפול בהם, מצליחה XGen® להקטין את זמן התגובה של ארגונים מרגע הגילוי שהם מותקפים ועד לתגובה שלהם.

"האיומים המתפתחים היום בצורה מתמדת, מנצלים את המעבר בין פלטפורמות העבודה בארגונים מרשתות לסביבות ענן" אמר דאג קהיל, אנליסט בכיר ב- Enterprise Strategy Gorup. " גישת ההגנה של Trend Micro - XGen® משלבת יכולות של גילוי איומים עם טכניקות מניעה שמותאמות לסביבת העבודה. זאת גישה יעילה להגנה על ארגונים גדולים מאיומים קיימים וחדשים."

Trend Micro ממשיכה להרחיב את היצע טכניקות ההגנה שלה ומתאימה אותן בצורה הטובה ביותר לכל פתרון הגנה שלה. באוקטובר 2016 הכריזה Trend Micro על הגנת נקודות הקצה שלה המותאמת ל- XGen® והיום מכריזה החברה על הרחבת ההתאמה גם להגנת הרשת שלה וההגנה לסביבת הענן ההיברידי.

אודות Trend Micro
Trend Micro, יצרנית פתרונות אבטחת מידע לזיהוי, חסימה ותחקור התקפות APT/Zero Day בארגונים ((On-Premise ובענן. החברה מספקת מוצרי הגנה במטרה ליצור סביבה בטוחה להעברת מידע דיגיטלי וניהול סיכונים לארגונים ולקוחות פרטיים. Trend Micro הנה חלוצה בתחום אבטחת שרתים עם ניסיון של מעל 20 שנה להגנה על סביבות מבוססות שרתים פיזיים או מבוססות ענן.
פתרונות החברה נשענים על העוצמה מובילת השוק לאבטחת התוכן של Smart Protection Network לאיסוף, מעקב וכריית מידע גלובלי לאיתור התפרצות איומי רשת חדשים ולמנוע את פגיעת האיומים כבר בשלב מוקדם.
Trend Micro מפעילה בישראל נציגות מקומית וכן חברת זברה טכנולוגיות משמשת כמפיצה הרשמית ללקוחות העסקיים. במסגרת זו זברה טכנולוגיות מפיצה למערך של עשרות אינטרגרטורים ומשווקים מובילים בשוק הישראלי כולל הדרכה והכשרה של המשווקים ושירות שוטף הניתן לאורך חיי המוצר.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.