הודעה לעיתונות

כחצי שנה לאחר הקמתה, משלימה Cymulate גיוס Round A של 3 מיליון דולר

Cymulate פועלת בשוק רותח של פעילויות Penetration Test אוטומטיות

קרן ההשקעות האמריקנית ססקואנה הובילה את ה- Round A עבור חברת הסטארטאפ הישראלית Cymulate בהיקף של 3 מיליון דולר. בזאת, משלימה Cymulate, כחצי שנה לאחר הקמתה, גיוס של 3.5 מיליון דולר, מהם חצי מיליון באמצעות אייל גרונר שמכהן כדירקטור בהנהלת החברה.

חברת Cymulate פועלת בעולם בדיקות החדירה ופיתחה פלטפורמה המאפשרת לארגונים לבצע סימולצייה של מתקפות בזמן אמת, תוך בחינת עמידות מערך האבטחה הארגוני מנקודת מבטו של התוקף הפוטנציאלי. בין היתר מאפשרת Cymulate לבחון את מוכנות הארגון בפני מתקפות כופרה, פישינג ועד לאיתור פרצות מורכבות יותר, דרכן יוכלו האקרים להשתלט על מחשבי וישומי הארגון.

3 מיליון הדולר שגוייסו יאפשרו ל Cymulate-להרחיב את המשך פיתוח הכלים האוטומטיים שלה, לגייס כ-15 עובדים נוספים על ה-8 שהיא כבר מעסיקה ולהקים מערך מכירות בארה"ב.

השוק הכספי של מבדקי אבטחת המידע והסייבר, כחלק משירותי Cyber As A Service, שבו פועלת Cymulate, מוערך בכ- 6 מיליארד דולר בארה"ב ובאירופה בלבד. ההבנה היום כי לא ניתן כבר להסתמך על בדיקות תקופתיות, באמצעות פרויקטים נרחבים שמבוצעים באמצעות חברות צד שלישי, היא ההזדמנות העסקית של Cymulate. הפלטפורמה שפיתחה מאפשרת לכל ארגון, בכל היקף, לבחון בכל רגע שירצה, את מצבו למול איומי התקיפה העדכניים.

ידוע כי אפילו עדכון תוכנה תמים ושגרתי עלול לחשוף את הארגון למתקפה או לפגיעה של אחד או יותר מהאיומים על הפעילות העסקית. באמצעות המערכת האוטומטית של Cymulate ניתן להריץ בדיקות חדירה ללא תלות בשירותי חברות חיצוניות וללא מגבלה תקציבית. לאחר כל פעילות תחזוקה שגרתית של הרשת, ניתן לבחון את עמידותה ומוכנותה להתמודדות עם מתקפות פוטנציאליות שונות. הזמינות שמאפשרת Cymulate עשויה להפחית באופן ניכר את החשיפה של הארגונים למתקפות ובעקבות כך גם לצמצם דרמטית את הפגיעה בהם.

את המערכת של Cymulate מעדכנים באופן רצוף צוותי מחקר והאקרים החוקרים ומפתחים פגיעויות במערכות הפעלה, תוכנות, אפליקציות ומגוון שירותים רחב. באמצעות הפעלה של השירות, מקבל מנהל אבטחת המידע תמונת מצב עדכנית של עמידות הארגון למתקפות סייבר. בנוסף, מספקת המערכת המלצות לתיקון פרצות קיימות כך שבמרבית המקרים, באמצעות ביצוע אותן ההמלצות, חוסם ומנטרל מנהל אבטחת המידע לא מעט מהאיומים עליו.

את Cymulate הקימו אייל וקסמן מייסד ומנכ"ל ואביחי בן יוסף מייסד ו-CTO, שניהם יוצאי חברת אבטחת המידע אבנת. וקסמן, 42, בעל ניסיון של 17 שנים בעולם אבטחת המידע בתפקידי מכירות ופיתוח עסקי ואביחי בן יוסף, בן 28, יוצא יחידת טכנולוגיות צבאית ומי ששימש בחברת אבטחת המידע אבנת, כראש תחום מחקר בסייבר.

אייל וקסמן, מייסד ומנכ"ל Cymulate: "ידענו שיש לנו מוצר מנצח ביד אבל לא תארנו לעצמנו כמה פרגון נקבל כחצי שנה בלבד אחרי שהחלטנו לצאת איתו לשוק, כחברה עצמאית. הגיוס מקרן ססקאונה הוא הבעת אמון ברורה בעתיד שצפוי ל- Cymulate ואני שמח שמצאנו שותפים שנלהבים מההזדמנות העסקית בשוק הזה, ממש כמונו. אין לי ספק שעם העזרה המקצועית של ססקאונה, נצליח לא רק לעמוד ביעדים שלנו, אלא אפילו להקדים אותם".


Cymulate שיחררה כלי חינמי המאפשר לבחון את עמידות הארגון בפני מתקפות כופר במייל. את הכלי ניתן להוריד בכתובת זו https://cymulate.com/free-trial

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מירון תקשורת משווקת.