תחנת הרכבת בבית שאן . צילום באדיבות דוברות עיריית בית שאן
תחנת הרכבת בבית שאן . צילום באדיבות דוברות עיריית בית שאן
תחנת הרכבת בבית שאן. צילום באדיבות דוברות עיריית בית שאן
תחנת הרכבת בבית שאן. צילום באדיבות דוברות עיריית בית שאן
הודעה לעיתונות

מהפכה בתחבורה בצפון: עמק הירדן מתחבר אל רכבת העמק

בשורה לתושבי עמק הירדן ולחיילים המשרתים בצפון: החל מעוד שבועיים (26.3), יחל לפעול קו אוטובוס מספר 27 של חברת 'סופרבוס', אשר יחבר את תושבי עמק הירדן עם תחנת הרכבת בבית שאן * האוטובוס יסע מספר פעמים ביום בין צומת צמח לתחנה בבית שאן ויאסוף בדרך חיילים ונוסעים מכל הישובים הסמוכים לאורך כביש 90 * ראש המועצה האזורית עמק הירדן, עידן גרינבאום: "אחת הבשורות היותר משמחות שקיבלנו בחודשים האחרונים. היכולת לחבר את תושבי האזור לרכבת היא בבחינת מהפכה של ממש"

מהפכה תחברותית בעמק הירדן: החל מעוד כשבועיים, ב-26 במרץ, יחל לפעול קו אוטובוס חדש - מספר 27 - של חברת 'סופרבוס', אשר יחבר את צמח ועמק הירדן לתחנת הרכבת בבית שאן. בשורה על כך קיבלו השבוע אנשי המועצה האזורית עמק הירדן מחברת האוטובוסים ומהאחראי על התחבורה הציבורית במשרד התחבורה.
זהו קו משנה מציאות, המאפשר אלטרנטיבה תחבורתית אמיתית. בשורה זו הגיעה לאחר עבודה מאומצת שביצעו במועצה האזורית בהובלת ראש המועצה עידן גרינבאום במהלך החודשים האחרונים מול משרד התחבורה. במסגרת העבודה מול משרד התחבורה עתידים להיפתח בקרוב קווים נוספים. בין היתר, עתיד לפעול קו אוטובוס שיאסוף נוסעים מרכס הפוריות ויוריד אותם בצומת צמח. בעתיד הרחוק יותר יחוברו לצמח גם הקיבוצים עין גב והאון.

על פי התכנון, אנשי 'סופרבוס' יציבו עמדה למכירת כרטיס רב-קו בתחנת המוצא של האוטובוס בצמח. מי שנאלצו עד כה להשתרך בקו איטי או במספר אוטובוסים, יוכלו לעלות על הרכבת בבית שאן ומשם להתחבר לרכבת לתל אביב ולשאר חלקי הארץ. מדובר כמובן גם בבשורה טובה גם עבור חיילים המשרתים באזור ועבור חיילים שמתגוררים בעמק הירדן.
ראש המועצה האזורית עמק הירדן, עידן גרינבאום, אמר עם קבלת ההודעה: "זו אחת הבשורות היותר משמחות שקיבלנו בחודשים האחרונים. היכולת לחבר את תושבי האזור לרכבת היא מהפכה של ממש. הקמנו צוות מיוחד שמטפל בנושא הזה ובשבועות הקרובים אנחנו מקווים להיות אנשי בשורות גם עבור תושבי רכס הפוריות, עין גב, האון וישובים נוספים".

מנכ"ל סופרבוס אייל ווקס אמר: "אנחנו שמחים על האפשרות שניתנת לנו להרחיב את השירות הניתן לתושבי העמקים ככלל ולתושבי מועצה אזורית עמק הירדן בפרט. הקו ושילובו לתחנת הרכבת מאפשר ללקוחותינו גישה נוחה יותר לכל מחוז חפצם ואנו  גאים להמשיך ולהוביל תחבורה ציבורית יעילה ומתקדמת באזורי הפעילות שבהם אנו פועלים.

לפרטים: עמי כברי, דובר המועצה האזורית עמק הירדן

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- עמי כברי תהודה ויחסי ציבור.