כסף לפנסיה?
כסף לפנסיה?
יוצרים ביטחון כלכלי
יוצרים ביטחון כלכלי
הודעה לעיתונות

כסף לפנסיה? מאות אלפי ישראלים יצטרכו להסתדר עם פנסיה של 5,000 ₪ בחודש ומטה

מעמד הביניים עובד קשה. אבל גם מי שמרוויח משכורת גבוהה, לא יצליח לצבור מספיק לפנסיה. עובדה: מיליון שקל שנצברו בפנסיה שווים בסך הכל ... 5,000 שקל בחודש!
בינינו: מי יכול בישראל לחיות בנוחות וברווחה מסכום כזה?

מכאן שהרבה מאוד ישראלים, כולל מנהלים ואנשי היי-טק, שעובדים קשה, הולכים לגלות שאחרי כל השנים הללו, הם לא יוכלו להגשים את החלומות שלהם בפנסיה. למה? פשוט מפני שלא יהיה להם מספיק כסף.
כך מסביר גיל אורלי, המומחה לכלכלה והשקעות שהציל ובנה עד היום רשת ביטחון כלכלית ל-1,329 משפחות ממעמד הביניים בישראל. "לא משנה כמה כסף אנחנו עושים" מסביר אורלי "לעולם לא נבנה ביטחון כלכלי והון אם לא נדע לאן הכסף הולך ואיך להשקיע אותו".
"לכן" מסביר אורלי, הבחירה פשוטה: "או שנלמד איך להגיע לביטחון כלכלי, או שנמצא את
עצמנו חיים מפנסיה של 5,000 ₪ בחודש. וזה אם יש לנו פנסיה בכלל".
הדרך הכי טובה והחינמית ללמוד איך להתקדם כלכלית: להגיע לנכס ולייצר הכנסה פסיבית וביטחון כלכלי, היא סדרת ״סוד הכסף״ שגיל אורלי פרסם בחינם באינטרנט: סדרת ווידאו קצרה וממוקדת אשר מלמדת איך להגיע לנכס לייצר הכנסה פסיבית וביטחון כלכלי תוך 100 יום או פחות.
להדרכה חינם "איך להגיע לנכס שמייצר הכנסה פסיבית וביטחון כלכלי": http://tiny.cc/gd3kjy
ההדרכה המבוקשת כבר זכתה לעשרות אלפי צפיות והיא זמינה לצפיה לפרק זמן מוגבל. זאת צפיית חובה למי שרוצה להבטיח לעצמו ולמשפחתו חיים ברמה גבוהה, בלי תלות במקום העבודה או בפנסיה. רבע שעה ששווים בפנסיה, אלפי שקלים בכל חודש!
כדאי למהר ולצפות: http://tiny.cc/gd3kjy

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מעוף תקשורת שיווקית.