מוזמנים לעגלאידע
מוזמנים לעגלאידע
הודעה לעיתונות

בעמק הירדן מתפללים הבוקר לעצירת גשמים ... קצרצרה

החקלאים ואנשי הקיבוצים בעמק הירדן מתפללים בחג הפורים הזה שהגשם יעצור רק לשעתיים, כדי שלא יפריע לחגיגת ה'עגלאידע' המסורתית שאמורה להתחיל בשעה 11:30 ברחבה שליד בית בנדל בצומת צמח * בין מיצגי הענק שיעסקו השנה בנושא 'מוסיקה ומוסיקאים' תתבלט מן הסתם עגלה אחת שתוקדש ל .... רבי נחמן מאומן

"כל השנה אנחנו מתפללים לגשם והלב שלנו תמיד עם החקלאים; והנה בפורים השנה, אנחנו מחפשים פתרון שהוא בדיוק ההיפך מחוני המעגל. .... אם אפשר שהגשם יקח מנוחה לשעתיים ואז יחזור אלינו בכמויות יפות", אמרו מארגני 'העגלאידע' המסורתית בעמק הירדן.
במסגרת העגלאידע (הקרויה כך על שם עגלות הטרקטור שנושאות את המיצגים) יציגו חברות הנעורים של קיבוצי העמק מיצגים ססגוניים, בובות ענק, צעירים מחופשים וכמובן, איך אפשר בלי ריקודים בסגנון קרנבלי – ארצישראלי. הנושא המרכזי השנה הוא: מוסיקה ומוסיקאים. על אחת העגלות שתיקרא forever 27" " יהיה מיצג המספר על ענקי רוק שהלכו לעולמם בעיצומה של הקריירה שלהם (קיבוץ אשדות יעקב) . עגלות ומיצגים נוספים: 'החומה' של פינק פלויד (דגניה ב), המחזמר 'גריז' (בית זרע), בוב מארלי (דגניה א), הבחורים מאפיקים (...) ו....רבי נחמן מאומן של קיבוץ חוקוק.
על פי החזאים, בשעות הקרובות אמורים לרדת באזור גשמים ואנשי המועצה האזורית עמק הירדן חוששים שהגשם ישאיר את האנשים בבית או במרכזי בילוי מקורים.
במהלך 'העגלאידע' שתארך כשלוש שעות צפויים עומסי תנועה בצומת צמח ובמועצה האזורית עמק הירדן מבקשים מהנהגים להתעדכן באמצעות התקשורת ולהישמע להנחיות המשטרה

עמי כברי, דובר המועצה האזורית עמק הירדן 050-8648866

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- עמי כברי תהודה ויחסי ציבור.