הרצאה עם הסופרת שהרה בלאו

יום ו', 24 מרץ' 2017 בשעה 12:00
מיקום: גלריה סדנה לאמנות יבנה
כתובת: שדרות דואני 25, יבנה (מפה)
משך: שעתיים
כניסה חופשית! טל' 08-9435512
שהרה בלאו. צילום: ויקיפדיה
שהרה בלאו. צילום: ויקיפדיה
הסדנה לאמנות יבנה מארחת. צילום עמרם כהן
הסדנה לאמנות יבנה מארחת. צילום עמרם כהן
הודעה לעיתונות

הסופרת שהרה בלאו תרצה ביבנה על גיבורות בתנ"ך

ביום שישי 24.3.17 בשעה 12.00 במסגרת התערוכה "Happily Ever After" תתקיים בגלריה הסדנה לאמנות ההרצאה "גיבורות התנ"ך כגיבורות סיפורי עמים" מפי הסופרת שהרה בלאו, בהשתתפות האוצרת דליה דנון והאמנים המשתתפים בתערוכה. כניסה חופשית!

בלאו נולדה בבני ברק למשפחה דתית לאומית. במסגרת השירות הלאומי התנדבה ב"מכון ללימודי השואה" בחיפה, שם החלה לתעד ולהדריך ניצולי שואה. היא יזמה טכסי שואה אלטרנטיביים אשר עסקו בהיבטים שונים של השואה. במסגרת כתיבתה בעיתונות הארצית, עסקה בסוגיות הקשורות לחיי הדת והמדינה והגישה תכניות דת וטלוויזיה בערוצים השונים. יצירותיה הספרותיות עוסקות במיתוסים יהודיים אותם היא בוחנת מחדש, בנוסף העלתה הצגת יחיד ספרותית "ותכתוב" ובה פרטים אוטוביוגרפיים בעולמה החצוי. בלאו הייתה מבין הזוכים בפרס היצירה לסופרים ומשוררים בשנת תשע"ה.

בהרצאתה בסדנה לאמנות תספר שהרה על הגיבורות בתנ"ך כגיבורות סיפורי עמים ועל התנ"ך כמקור נפשי ורגשי שמשיק לאגדות הילדים המערביות. בתערוכה משתתפים עשרים ואחד אמנים המציגים את התייחסותם לסיפורי עם ואגדות. בגלריה הסדנה לאמנות בניהולו של רוני ראובן הוצגה בחודש האחרון תערוכה מרתקת אשר חובבי אמנות רבים מצאו בה עניין. בתערוכה מוצגות עבודות בכל תחומי האמנות הפלסטית וסיפור התערוכה מבוסס על סיפורי עם ואגדות.

האוצרת דליה דנון: "לאגדות העם מתלווה רובד נוסף של מקום גיאוגרפי ותפיסה דתית ותרבותית. בעבודות המוצגות בתערוכה שזורים מוטיבים רבים המאפיינים את עולם האגדה ואנו מזמינים את תושבי העיר לבוא ולהינות מביקור בתערוכה והרצאתה המרתקת של שהרה בלאו".

הכניסה חופשית- הציבור מוזמן

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- עיריית יבנה.