משה ינאי, מנכ"ל ומייסד INFINIDAT
משה ינאי, מנכ"ל ומייסד INFINIDAT
INFINIDAT
INFINIDAT
הודעה לעיתונות

INFINIDAT רושמת גידול שיא של 144% בשנת 2016 שנה אחר שנה

עליה של 374% במכירות פתרון אחסון הנתונים של החברה בקרב ארגונים גדולים בבריטניה עם התחזקות בענפי בריאות, מדעי החיים, שירותים פיננסיים, טלקום ושרותי ענן

INFINIDAT, ספקית מובילה של פתרונות אחסון לארגונים גדולים, מדווחת כי סיימה את שנת הכספים 2016 עם גידול שיא בהכנסות הגלובליות שנה אחר שנה. העלייה הדרמטית בביקוש מבוססת על הצורך הגובר בגישה מהירה יותר לנפחי מידע גדולים לצורך אנליזה מתקדמת תחת עומסי העבודה של העולם האמתי, במיוחד בשווקים ורטיקליים דוגמת שרותי בריאות, שירותים פיננסיים, טלקומוניקציה ושרותי ענן.

כעדות לגידול בהיקף הלקוחות ולגידול הגלובלי המשמעותי של החברה, ב- 144% שנה אחר שנה, INFINIDAT יוצרת מהפכה במערך האחסון המסורתי על מנת לענות על הדרישות המשתנות וההולכות ומתעצמות של עומסי העבודה, הכוללים בינה מלאכותית (AI) ולמידת מכונה, עם פתרון בעל אופטימיזצית flash.

"שנת 2016 הייתה שנה משמעותית עבור INFINIDAT, לקוחותיה ושותפיה וכמו גם עבור שוק אחסון הנתונים לארגונים גדולים" אמר משה ינאי, מנכ"ל ומייסד INFINIDAT. "העולם של היום מונע על ידי מידע. חברות בכל ענף בתעשייה נאבקות על מנת לנהל בצורה אפקטיבית את נפחי המידע המאסיביים ואת טבעו המשתנה של המידע כך שיוכלו להשיג ערך אמתי עבור לקוחותיהם. ב- INFINIDAT פתרנו את האתגר הזה עם גישת הדור הבא. הפתרון שלנו מספק את הביצועים הגבוהים ביותר בתעשייה, עם אמינות, יכולת גידול וצמצום עלות הבעלות הכוללת, וזאת על מנת לאפשר ניצול מלא של המידע בדרך שמאפשרת לארגונים למצב את עצמם לקראת האבולוציה הבאה של העסקים. אנחנו שמחים לראות שהפתרון שלנו מהדהד בשוק ומצפים לשנה מצוינת נוספת".

INFINIDAT מעלה את הרף בפתרונות אחסון נתונים לארגונים גדולים; מספקת נפח של למעלה מאקסה-בייט

ברבעון הרביעי, INFINIDAT שחררה את גרסה 3.0 של ™InfiniBox, פתרון אחסון הנתונים בעל אופטימיזצית flash. נכון להיום, החברה ספקה נפח של למעלה מאקסה-בייט עם InfiniBox. יכולות חדשות של הפתרון כוללות יכולות גידול של נפחי פטה-בייט אפקטיביים מרובים במסד נתונים בודד – מהיר יותר מביצועי all-flash לעומסי עבודה בעולם האמתי, אנליזת ביצועים משופרת ושיפור נוסף ביכולת הפתרון להחזיק במידע בהתאם לקנה מידה.

במבחן ביצועים שבוצע לאחרונה על ידי לקוח, פתרון האחסון InfiniBox, בעל אופטימיזצית flash הוכח כמהיר יותר ממערכי אחסון מבוססי all-flash עם עומסי עבודה מהעולם האמתי ותוך ביצוע משימות קריטיות. InfiniBox בגרסה 3.0 כולל אלגוריתמים בפטנט אשר שומרים באופן אוטומטי על המידע החם ביותר במדיה המהירה ביותר בכל זמן. עם DRAM בנפח של שלושה טרה-בייט ולמעלה מ- 200 TB של flash, ישנה אופטימיזציה הן של הקריאה והן של הכתיבה.

125 הפטנטים הרשומים של החברה הם נדבך נוסף להצלחת הטכנולוגיה של INFINIDAT, עם 65 פטנטים שהוענקו נכון להיום, מתוכם 14 שהוענקו במהלך השנה האחרונה.

הישגים בהתרחבות גלובלית, גידול בלקוחות והיערכות ורטיקלית

בנוסף להאצה בחדשנות, INFINIDAT הרחיבה את דריסת הרגל הגלובלית שלה עם מומנטום בצרפת וגרמניה, בזמן שבריטניה סגרה את 2016 עם גידול של 374% שנה אחר שנה. החברה פתחה משרדים ברחבי אזורי ה- EMEA, אסיה-פסיפיק וצפון אמריקה, כולל מטה חדשני בצפון אמריקה הממוקם בוולת'ם, מסצ'וסטס.

גם בישראל INFINIDAT הראתה גידול במכירות בשנת 2016, תוך פתיחת שווקים חדשים, בניית בסיס שותפים איכותי ותוספת של לקוחות אסטרטגיים משמעותיים. כתוצאה מכך, החברה מתעתדת בהחלטה אסטרטגית להגדיל את צוות המכירות הישראלי בשנת 2017.

החברה הראתה התחזקות משמעותית ומתמשכת בכל הורטיקלים של השוק ב- 2016, כאשר 42% מכלל ההזמנות הגיעו מלקוחות חדשים. INFINIDAT התקדמה משמעותית בענפי שרותי הבריאות ומדעי החיים, עם תוספת של לקוחות דוגמת המרכז הרפואי של אוניברסיטת רוצ'סטר בארה"ב (University of Rochester Medical Center). לקוחות חדשים נוספים כוללים את Cedacri (איטליה) ו- Progressive (דנמרק).

"התפקיד שלנו הוא לספק זמינות גבוהה ותגובה מהירה למערכת שרותי הבריאות סביב השעון" אמר רודני וויקס, מהנדס SAN בכיר במרכז הרפואי של אוניברסיטת רוצ'סטר. "בחרנו ב- INFINIDAT עבור פלטפורמת הדור הבא של האחסון שלנו על מנת לעמוד ביעדי הביצועים והאמינות שאנו נדרשים להם על ידי משתמשים ומטופלים".

גרטנר מציינת את INFINIDAT כבעלת חזון (Visionary) שנה שניה ברציפות

גרטנר מציינת את INFINIDAT כ"בעלת חזון" (Visionary) בריבוע הקסם למערכי דיסקים רב-תכליתיים לשנת 2016 (2016 Magic Quadrant for General-Purpose Disk Arrays) זו השנה השנייה ברציפות. הכללתה של INFINIDAT בדוח הינה הוכחה למחזור המכירות של החברה, הגידול בבסיס ההתקנות שלה, ביצועי InfiniBox, פשטות השימוש והתמחור יחסית למערכות אחסון מסורתיות. החברה גם זכתה בפרס חדשנות בעיצוב ) Boston Properties’ Innovation in Design Award) עבור מטה החברה החדש בוולת'ם, מסצ'וסטס.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.