הודעה לעיתונות

ספריות תל-אביב-יפו בשיתוף המרכז הגאה ואתרWDG גאווה על המדף

אירוע ספרותי-מוזיקלי בספריית מגדל שלום #אוסף מיוחד מוקדש לספרות גאה
יום שני, 3.4.17 21:00-18:30

מזה כשנה, ספריית מגדל שלום של עיריית תל אביב-יפו מציעה למנוייה ולתושבי העיר מדף ואוסף מיוחד לספרות גאה. האוסף, פרי שיתוף פעולה של מחלקת הספריות בעיריית תל אביב-יפו עם המרכז הגאה, הבית של הקהילה הגאה בעיר תל אביב-יפו והסביבה ואגודת הלהט"ב, מציע ספרות שעוסקת בנושאים המעניינים את הקהילה הגאה, משקפת את חיי חברי הקהילה ונותנת במה וקול ללהט"ב.
החשיבות העיקרית של האוסף בספרייה ציבורית היא מתן גישה פשוטה ועצמאית לספרות יפה, ספרות ילדים, ספרי עיון וכד' לכל מתעניין, במיוחד לבני נוער בתקופה שבה הם מגבשים את זהותם המינית. האוסף הגאה מוצג במדפים נפרדים בספריית מגדל שלום, כך שאין צורך למשתמש להזדהות כבעל עניין בנושא על מנת למצוא את הספר המתאים.
ביום שני 3.4.17 החל משעה 18:30, תארח הספרייה בשיתוף המרכז הגאה ואתר WDG אירוע ספרותי-מוזיקלי מיוחד במסגרתו יוצג האוסף, יתקיים פאנל בנושא ספרות ככלי למאבק חברתי בו תשתתף בין השאר מקדה בן נאה שספרה "שני אבאים" עלה לאחרונה לכותרות, וכן, שיחה והופעה עם היוצרת יעל דקלבאום. הכניסה ללא תשלום.

תכנית הערב:
19:00-18:30 התכנסות והצגת האוסף הגאה
20:00-19:00 פוליטיקה של מילים - הספרות הגאה ככלי למאבק (פאנל)
משתתפים: מיקה בן שאול (משוררת), דורי מנור (סופר(, מקדה בן נאה (סופרת ילדים), אילנה זפרן (מאיירת וכותבת קומיקס, עיתון "הארץ")
21:00-20:00 יעל דקלבאום, שיחה על תהליך היצירה והופעה

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- עודד מזרחי יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי.