הודעה לעיתונות

אוויה מרחיבה את הברית הגלובלית עם שירותי הענן של סיילספורס

חברת AVAYA (אוויה), המובילה הגלובלית בתחום פתרונות תקשורת, מודיעה על הרחבת הברית עם שירותי הענן של Salesforce (סיילספורס), במטרה לספק פתרונות ממוקדי ענן, המשולבים בצורה טובה יותר עם מוצרי ה-contact center של שתי החברות ובמטרה לאפשר גישה רציפה יותר לשירותי ידע, כחלק מדרישות הארגונים במעברם לעולם הדיגיטלי. הפתרונות המשולבים של אוויה וסיילספורס יאפשרו לחברות להעביר במהירות את האסטרטגיות שלהם לענן, ללא הפרעה לתפעול המתמשך של העסק. לקוחות יוכלו לנוע בקלות משירות עצמי בנייד לשירות אישי יותר בכל ערוץ. הדרישות של הלקוח יענו במהירות ובקלות בצורה זו.

"השילוב בין הנכסים של שתי החברות, כל אחת מנהיגה בתחומה, יאיץ את היכולת של הלקוחות לשנות בצורה דיגיטלית את הניהול של הארגונים שלהם", אמרה ננסי ג'יימיסון, מנתחת ראשית בתחום השינוי הדיגיטלי בחברת Frost & Sullivan. "השותפות גם צפויה לחזק את החוויה של סוכן המכירות או של נותן השירות שהיא קריטית לכוח העבודה בשנות האלפיים".

הפתרונות של אוויה ושל סיילספורס כבר מיושמים בצורה רחבה בכל העולם- כולל במערכות שירות הלקוחות הגדולות ביותר שישנן. במסגרת שיתוף הפעולה הזה יציעו החברות: מינוף של הכלים של אוויה באמצעות כל ערוץ כולל רשת האינטרנט, צ'אטים ועוד. נתונים על הלקוח, שיאספו באמצעות כלי האנליטיקות של אוויה, כמו זיהוי קולי וישולבו עם פלטפורמת איינשטיין לבינה מלאכותית של סיילספורס, במטרה להעניק ידע רחב יותר לסוכן המכירות או לנותן השירות. בנוסף, יאפשר שיתוף הפעולה הפשטה של תהליך הקונפיגורציה, כך שמנהלים יוכלו לסנכרן בקלות יותר את הכישורים של הסוכנים שלהם בין הממשקים של אוויה וסיילספורס.

" בשורה התחתונה לקוחות מבדילים בין חוויה טובה לחוויה לא טובה. הם אולי לא מודעים לטכנולוגיות שהופכות חוויה טובה לכזו ואולי לא צריכים לדעת עליהן. אוויה וסיילספורס חברו יחד כדי ליצור את הגשרים שיעניקו את השורה התחתונה – חוויה חיובית של הלקוחות וסוכני מכירות כאחד. ביחד נפעל לטובת ארגונים שיספקו חוויות לקוח יוצאות מהכלל, וישאירו חותם חיובי אצל הלקוח" אמר עמית גרינמן, מנהל פעילות אוויה ישראל.

אודות אוויה (Avaya) - חברת אוויה הינה ספקית גלובלית של שירותי תקשורת, המספקת פורטפוליו שלם של תוכנה, שירותי תוכן ותקשורת אחודה, בענן כולל הענן ההיברידי. למידע נוסף:
www.avaya.com

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שחר תקשורת שיווקית.