הודעה לעיתונות

סיילספורס השיקה את גרסת אביב 2017 של איינשטיין – מוצר ה-CRM הראשון לארגונים הכולל בינה מלאכותית

בנוסף, המוצר החדש איינשטיין ויז'ן מביא יכולות זיהוי תמונה מתקדמות לפלטפורמת סיילספורס

חברת סיילספורס (,Salesforce סימול: CRM) החברה המובילה בעולם לתוכנות לניהול שירות לקוחות (CRM) ולפלטפורמת ניהול חכם להצלחת לקוחות (Intelligent Customer Success Platform), הודיעה כי המוצר איינשטיין בינה מלאכותית ((Einstein AI זמין כיום לכל לקוחותיה בתחומי המכירות, שירות, שיווק, קמעונאות ועוד. המוצר הושק במסגרת גרסאות אביב 2017 של החברה, ההשקה מספר 52 ואחת מהחשובות ביותר של החברה מזה 18 שנה. כחלק מהשקת הגרסה החדשה, איינשטיין כבר מונף על ידי הלקוחות כדי לספק חוויית לקוח חכמה יותר ובעלת משקל גדול יותר, וכן מונף על ידי המפתחים כדי להביא את הבינה המלאכותית לדור הבא של אפליקציות ניהול קשרי לקוחות.

סיילספורס הודיעה גם על השקת איינשטיין ויז'ן ((Einstein Vision, סט של ממשקי API חדשים רבי עצמה המאפשרים למפתחים בכל רמות המיומנות להביא יכולות זיהוי תמונה ל-CRM ולבנות במהירות אפליקציות המופעלות על ידי בינה מלאכותית. מוצר זה הוא התוצאה של מחקר פורץ דרך בתחום הראייה הממוחשבת מבית מעבדות המחקר של סיילספורס. איינשטיין ויז'ן מאפשר לחברות לפתח תובנות רבות עוצמה מתוך התמונות – החל מגילוי רמות מלאי מוצרים וזיהוי איכות המוצר ועד לזיהוי מגמות הצרכן והעדפותיו של הלקוח. כעת, כל מפתח יכול למנף מסווגי תמונה המאומנים מראש, או להכשיר מסווגים מותאמים אישית משלו, כדי להתמודד עם מגוון רחב של שימושי זיהוי תמונה.

"תוכנת ה-CRM מספר אחת בעולם היא כעת תוכנת ה-CRM החכמה ביותר בעולם בזכות יכולות הבינה המלאכותית של איינשטיין הזמינות למיליוני משתמשים בגרסת אביב 2017 שלנו", אמר אלכס דאיון, נשיא ומנהל מוצרים ראשי בסיילספורס. "באמצעות איינשטיין אנחנו גורמים לדמוקרטיזציה של הבינה המלאכותית ומאפשרים לכל אחד את היכולת להשיג רמות חדשות של פרודוקטיביות ולהאיץ את הצמיחה, ישירות מתוך המוצרים שבהם הם משתמשים מדי יום".

בניגוד לפלטפורמות בינה מלאכותית כלליות הדורשות התאמה אישית נרחבת וצבא גדול של מדעני נתונים, איינשטיין גורמת לדמוקרטיזציה של הבינה המלאכותית באמצעות אלגוריתמים מתקדמים ביותר שנבנו היישר אל תוך פלטפורמת הניהול החכם להצלחת לקוחות, והיא מועברת דרך האפליקציות אל תהליכי העבודה שעליהם מסתמכים מיליוני משתמשי תוכנות CRM מדי יום ביומו. איינשטיין כולל בתוכו יכולות למידת מכונה מתקדמות, למידה לעומק, כלים אנליטיים לחיזוי, יכולות עיבוד שפה טבעית וגילוי חכם של נתונים – ובאמצעותם מעניק מידע מודיעיני חכם הרלוונטי ישירות לצרכי הארגון ולהקשרים שלו. מכיוון שאיינשטיין נבנה אל תוך פלטפורמת ה-CRM, הלקוחות יכולים להתאים את יכולות הבינה המלאכותית לצרכים הספציפיים שלהם.

שירות איינשטיין, המוצע כולו על גבי הענן, כולל פיצ'רים המותאמים ספציפית לאנשי המכירות, למנהלי מרכזי שירות הלקוחות, למנהלי ואנשי מחלקות השיווק, למנהלי הסחר ולכל הארגונים העוסקים בקמעונאות. השירות כולל גם תכונות המאפשרות להציג בלחיצת כפתור אחת את כל המידע באמצעות תרשימים גרפיים ומפות, וכן כלי שיתוף המאפשרים לארגון לשתף את חברי הקהילה שלו בפוסטים ובמידע רלוונטי.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שחר תקשורת שיווקית.