מפרסם: נוי תקשורת
תאריך: 16/03/2017 18:45
נושא: נשים, תיירות
הודעה לעיתונות

האשה הסעודית הראשונה שתהיה מנהלת כללית בענף האירוח – קבוצת המלונות רזידור ממנה את מאראם קוקנדי למנהלת הכללית שלה בג'דה

גלו את ציון הדרך החדש הזה בווידאו*

16 במרץ 2017, GLOBE NEWSWIRE:

קבוצת המלונות רזידור, אחת מחברות המלונות הכי דינמיות בעולם, גאה לציין ציון דרך חדש בתולדותיה במינוי המנהלת הכללית האישה הסעודית הראשונה בחברה ובענף האירוח. מיס מאראם קוקנדי תהיה המנהלת הכללית של מלון Park Inn by Radisson חדש בג'דה, ערב הסעודית, שמתוכנן להיפתח בהמשך השנה הזאת. המינוי משלים את "חזון 2030" הסעודי שהושק בשנה שעברה, שמדגיש את החשיבות של הנשים הסעודיות ותפקידן בהובלת ההתפתחות של הצמיחה החברתית והמקצועית של הממלכה.

וולפגנג מ. ניומן, נשיא ומנכ"ל קבוצת המלונות רזידור, אמר: "אנחנו גאים מאוד להיות חלק מהמינוי ההיסטורי הזה. אנחנו מחויבים להעצים את הנשים שלנו במנהיגות ברזידור, וההודעה הזאת היא הישג אדיר לא רק לקבוצה שלנו אלא לענף האירוח בכל העולם. אנחנו בטוחים שציון הדרך הזה, המינוי של המנהלת הכללית הסעודית הראשונה, ייתן השראה לנשים אחרות בכל האזור לממש את שאיפות הקריירה שלהן באירוח".

מאראם קוקנדי למדה ניהול אירוח בבריטניה לפני שחזרה לאזור המזרח התיכון, ומילאה תפקידי אירוח שונים בערב הסעודית. הוא נוטלת את האחריות להשקה של המלון החדש Park Inn by Radisson Jeddah Madinah Road כמנהלת הכללית שלו.

קבוצת המלונות רזידור דוגלת בתוקף במנהיגות מאוזנת בענף האירוח. יוזמת המנהיגות המאוזנת שלה מיועדת לקדם שונות וכלילה במקום העבודה. לתוכנית יש אסטרטגיה תלת זרועית להתמודדות עם הבעיה המתמשכת של שונות בצמרת של ארגונים: תוכניות מנהיגות, מדיניות כלילתית ומודעות לסוגיה מלמעלה למטה, כולל איך להתמודד עם חסמים להצלחת נשים בעסקים.

"היום אנחנו חוגגים הצלחה נהדרת של אשה סעודית ומכירים בפוטנציאל שלה להנהיג באחד המגזרים העסקיים הכי חשובים ומהירי צמיחה של המדינה. ההודעה הזאת היא עדות לאופן שהממלכה מתקדמת בכיוון הזה. כבר עברנו דרך ארוכה, משש עובדות ב-2014 ל-84 כיום, עם 12 בתפקידי מנהיגות", אמר מרק ווילס, סגן נשיא אזורי, המזרח התיכון וטורקיה.

וויליס הוסיף: "מגזר האירוח הוא אחד המגזרים הכי מהירי צמיחה בערב הסעודית, וההשתתפות של נשים כמנהיגות בענף חיונית לצמיחתו. קבוצת המלונות רזידור גאה בכך שמאראם היא אחת מהמנהיגות שלה, ואנחנו מאמינים שהיא תהפוך למודל לחיקוי לנשים סעודיות בבית וברחבי העולם. רזידור מחויבת להגביר את מאמציה לפתח עוד את תוכנית המנהיגות המאוזנת שלה בערב הסעודית, וברחבי המזרח התיכון וטורקיה, ולאפשר לנשים להתגבר על כל מחסום בפני התפתחות הקריירה שלהן".

ערב הסעודית היא שוק צמיחה חשוב עבור רזידור. לקבוצה יש מספר מרשים של 30 מלונות ויותר מ-6,000 חדרים שפועלים ובפיתוח.

*צפו בווידאו שלנו ביוטיוב: https://youtu.be/FT8KLTW8afw

למידע נוסף למדיה, התקשרו בבקשה:
סטיבן קאמאט, מנהל יח"צ ותקשורת אזורי, המזרח התיכון וטורקיה
[email protected]

לוסי קרדונה, מנהלת, קשרי מדיה וניהול מוניטין [email protected]

אודות קבוצת המלונות רזידור

קבוצת המלונות רזידור היא אחת מחברות המלונות הכי דינמיות בעולם וחברה בקבוצת המלונות קרלסון רזידור. לחברה יש תיק של יותר מ-480 מלונות שפועלים או שבפיתוח עם 105,000 חדרים ביותר משמונים מדינות.

רזידור מפעילה את מותגי הליבה Blu® ו-Park Inn® by Radisson באירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA). בתחילת 2014 ויחד עם קרלסון, רזידור השיקה את המותגים החדשים Radisson RED (לייף סטייל סלקט) ו-Quorvus Collection (לוקסוס). ב-2016 רזידור רכשה 49% מפרייזוטל. לרזידור יש תוכנית עסקית אחראית מובילה בענף וצוות החשיבה האמריקני אתיספיר ציין אותה כאחת החברות הכי מוסריות בעולם.

בנובמבר 2006 רזידור נרשמה למסחר בנסד"ק שטוקהולם. HNA Tourism Group Co., Ltd., חטיבה של HNA Group Co., Ltd. - חברת Fortune Global 500 עם עסקים בתעופה, תיירות, אירוח, פיננסים ושירותים מקוונים בין שאר המגזרים - הפכה לבעלת רוב המניות בדצמבר 2016.

קבוצת המלונות רזידור והמותגים שלה מעסיקים 43,700 ב-EMEA והמטה שלה נמצא בבריסל, בלגיה.
למידע נוסף, בקרו באתר www.rezidor.com או תעקבו:

טוויטר @carlsonrezidor
לינקדאין www.linkedin.com/company/2364
אינסטגרם www.instagram.com/rezidor_ourpromise

נלווים:
תמונה שנלווית להודעה הזאת זמינה בכתובת

http://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/02ff4f0b-66be-4ac1-a11a-04f6245e2fdb

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.