הודעה לעיתונות

מותג בגדי הספורט הסיני המוביל לי-נינג משיק מבצע מכירות של שלושה ימים על נעלי הריצה שלו Super Light בישראל

נעלי ריצה קלות, עמידות ונוחות להפליא

בייג'ינג, 16 במרץ 2017,:(BUSINESS WIRE)

מותג בגדי הספורט לי-נינג, שהקים הזוכה במדליית זהב אולימפית שזכה לפרסום עולמי לי נינג, משיק מבצע מכירות נהדר על נעלי הריצה Super Light הנמכרות ביותר שלו. המבצע יתקיים בין ה- 28 וה-30 במרץ לציון מכירות יום הולדת שביעי בעלי אקספרס, קמעונאית האינטרנט הגלובלית שהיא חלק מקבוצת עלי באבא.

לי-נינג מפורסם בנעלי הספורט החדשניות, אופנתיות ונוחות שלו, שעוצבו כדי לתת לאוהבי הספורט והאימונים את האיכות הטובה ביותר במחיר בר השגה.

המבצע יתחיל בשעה 09.00 ב- 28 במרץ ויסתיים בשעה 09.00 ב30 - במרץ 2017 לציון יום ההולדת השביעי של עלי אקספרס. נעלי הריצה Super Light שמחירן הרגיל $95.98 יימכרו בזמן המבצע בהנחה של ,56% כלומר תוכלו להשיג אותן במחיר ללא תחרות של 42.23$.

עוצבו במומחיות

האם אתם נמנים על מיליוני האנשים ברחבי העולם שמבקשים אורח חיים בריא יותר? חשוב לאכול בריא, אבל גם חיוני להתאמן, ונעליים כבדות שלא מתאימות לרגל יכולות לעצור בעדכם.

קלות וגמישות, נעלי Super Light מושלמות לכל סוג ספורט כמעט. כשתנעלו אותן לתרגול יוגה, ריצה, הליכה וספורט קבוצתי תרגישו נוח לאורך כל היום.

שכבה חיצונית עם חורים מאפשרת לרגל לנשום, ואילו רפידת הביניים באורך מלא יוצרת ריפוד רך מתחת לרגל להגנה מפני כל השפעה בפעילות ספורט.

מתאמנים כל יום? אין בעיה. הסוליה של נעל הריצה Super Light עשויה מ-Tuff RB , חומר עם עמידות גבוהה לבלאי ושחיקה, והמשמעות היא שהן יעמדו במבחן הזמן.

נעלי Super Light בעיצוב יפהפה מגיעות בכחול מהמם ובשילוב של צהוב וכתום.

כדי לקנות זוג נעלי ריצה Super Light בהנחה של 56% בזמן המבצע 28 עד 30 במרץ בקרו בבקשה באתר https://goo.gl/xYwp1g.

אודות Li-Ning (China) Sports Goods Co., LTD

Li-Ning (China) Sports Goods Co., LTD שהקים הזוכה במדליית זהב אולימפית שזכה לפרסום עולמי לי נינג ב- 1990 הוא מותג בגדי ספורט חדשני שהמטה שלו בבייג'ינג, סין. החברה מחויבת ליצירה של מוצרי ספורט מובילים בעולם הכוללים נעלי ספורט, בגדים, ציוד ואביזרים למקצוענים ולא מקצוענים במחירים בני השגה.

למידע נוסף על לי-נינג, בקרו אותנו באינטרנט בכתובת http://www.lining.com/
אנשי קשר

Li-Ning (China) Sports Goods Co.
Sarah Sheehan
דואל [email protected]
טלפון +44 7770 235564

מקור: Li-Ning (China) Sports Goods Co.

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:

http://www.businesswire.com/news/home/20170316005051/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.