מפרסם: נוי תקשורת
תאריך: 20/03/2017 13:50
נושא: טכנולוגיה והייטק, נדל"ן
הודעה לעיתונות

ARCHIBUS מקימה את קרן EMEA ARCHIBUS כדי לקדם מטרות של אחריות חברתית וסביבתית שהופכות את העולם למקום טוב יותר

לונדון, 20 במרץ 2017, (BUSINESS WIRE) :

ARCHIBUS, Inc., המפתחת מספר 1 בעולם של ניהול נדלן, תשתיות ומתקנים, מודיעה על יוזמה חשובה בשוק עם הקמתה של קרן ARCHIBUS EMEA ("הקרן") כדי לייצג את הסביבה המאוחדת של ARCHIBUS (AFE) באירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA) ולקדם סביבת בנייה ירוקה יותר באזור.

הקרן, שמרכזה בבריטניה, הוקמה כדי לתמוך בקהילה של ה-AFE -- שכוללת את מרכזי הפתרונות של ARCHIBUS, השותפים העסקיים של ARCHIBUS, שותפי ההשכלה וארגוני הלקוחות -- באמצעות קידום תוכניות השכלה והכשרה תוך שימוש בטכנולוגיות של ARCHIBUS כדי לשפר את הסביבה, וגם לקדם רווחה חברתית וכלכלית באמצעות הפעילות של קהילת ARCHIBUS.

בין היעדים הרבים של הקרן:

  • קידום תוכניות אקדמיות במוסדות להשכלה גבוהה ב-EMEA על ידי הענקת מענקי תוכנה להתפתחות מקצועית.
  • שיתוף פעולה עם ארגונים שיש להם עניין משותף בקידום השכלת הקהילות על קיימות כלכלית, חברתית וסביבתית.
  • לפתח עוד מימשל, איכות ותקנים שמשותפים לכל החברים ב-AFE.

"אנחנו מצפים לעבודה עם כל בעלי העניין הקיימים והעתידיים שלנו ביצירת סביבת בנייה יותר בת קיימא הודות לטכנולוגיות של ARCHIBUS שיבנו עתיד טוב יותר לדורות שיבואו", אומר מנכ"ל ARCHIBUS ווייז צ'ו. "זה העיקרון המנחה שלנו בARCHIBUS- כבר יותר מ-35 שנים ואנחנו מקווים להמשיך בהתמקדות הזאת עוד שנים רבות".

אודות ARCHIBUS והסביבה המאוחדת של ARCHIBUS שקשורה אליה

ARCHIBUS היא המפתחת מספר 1 בעולם של פתרונות ניהול נדלן, תשתיות ומתקנים וההוצאה השנתית הכוללת על מוצרים ושירותים שקשורים לARCHIBUS- עולה על 2.7 מיליארד דולר. יותר מ-8 מיליון משתמשי ARCHIBUS ברחבי העולם נתמכים על ידי הסביבה המאוחדת של ARCHIBUS שכוללת יותר מ-1,700 מרכזי פתרונות של ARCHIBUS ושותפים עסקיים מוסמכים. במשך קרוב לארבעה עשורים, החידושים של ARCHIBUS קידמו שינויים ראויים לציון במוסדות, עסקים וממשלות.

ARCHIBUS הייתה חלוצה בטכנולוגיות "חכמות" לנכסים, בניינים, קמפוסים וערים ומאז 1980 היא מעורבת בהתפתחות של "ערים חכמות" (Smart Cities) ל"ערים נבונות" (Intelligent Cities). ARCHIBUS, שפעילה ביותר מ-190 מדינות, היא היועצת הגלובלית המובילה ו"משלבת טכנולוגיות עיר חכמה" עבור תוכניות ויוזמות של "ערים חכמות" ו"שינוי ערים וקהילות נבונות" (ICCT™). בקרו באתר www.archibus.com.

אנשי קשר
ARCHIBUS, Inc.
Cynthia Zawadski,
617-227-2508

מקור: ARCHIBUS, Inc.

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:

http://www.businesswire.com/news/home/20170319005036/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.