מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 21/03/2017 15:11
נושא: טכנולוגיה והייטק
הודעה לעיתונות

חברת ניהול הביצועים Dynatrace משיקה את העוזר הוירטואלי Davis

Davis מאפשר לארגונים לקבל מידע בזמן אמת אודות תקינות המערכות וחווית המשתמשים תוך תמיכה בשפה אנושית וללא צורך בהתערבות צוות ה-IT

Dynatrace, המובילה העולמית בפתרונות לניהול ביצועים בעידן הדיגיטלי, והמיוצגת בישראל על ידי מטריקס, השיקה את Davis, עוזר וירטואלי המספק מידע לארגון באופן אוטומטי על תקינות וזמינות המערכות והתוכנות הארגוניות ללא מגע יד אדם. Davis מבוסס על טכנולוגית בינה מלאכותית שפותחה על ידי Dynatrace על מנת לשפר ביצועים בתחומים קריטיים ל-DevOps, כגון ענן ו-MicroServices.

המשתמשים ב-Davis יכולים להתחיל בדיאלוג קולי עם Davis באמצעות העוזרת המקוונת של אמזון - Alexa או בצ'אט המבוסס על כלי השיתוף Slack. Davis יכול לספק תשובות במהירות וביעילות למגוון שאלות בשפה אנושית כגון – מה הן הבעיות והתקלות שהיו היום והשפיעו על הרווח של הארגון ; האם ישנן בעיות תכולה ; האם התרחשו הפסקות עבודה במהלך הלילה ועוד. בעוד הצ'אט של Davis מיועד ברובו לצוותי ה-IT בארגון, הדיאלוג הקולי מאפשר גם למנהלים לקבל במהירות מידע אודות ביצועי המערכות וחוויות השימוש בהן.

גיל גבעתי, מנהל מוצרי Dynatrace במטריקס: "האוטומציה ש-Davis מספק לארגונים היא קריטית לאלו המתקשים עם ריבוי אפליקציות. במקום לעבור על נתוני ניטור רבים, Davis מאפשר לארגון לקבל את השורה התחתונה הנוגעת לביצועי מערכותיו. לאחר בדיקה מעמיקה הבנו שלקוחות רבים שלנו עושים שימוש ב-Slack, ולכן היה לנו חשוב לספק להם ממשק יעיל לכלי הניטור המתאים לסביבת העבודה שהם רגילים לעבוד איתה במקום שיצטרכו להחליף סביבות ולהאט את קצב עבודתם".

אודות Dynatrace
Dynatrace מובילה את הדור החדש והמתקדם של פתרונות ניהול וניטור ביצועי אפליקציות. פתרונות החברה מסייעים ללקוחותיה לנטר, לנהל ולצפות בערוצים הדיגיטליים ובאפליקציות מנקודת המבט של משתמש הקצה. למעלה מ- 8,000 ארגונים משתמשים בתובנות אלה כדי לשלוט במורכבות האפליקציות, להשיג זריזות תפעולית, ולהגדיל את ההכנסות באמצעות יצירת חוויות משתמש איכותיות ונעימות עבור לקוחותיהם.

אודות מטריקס
מטריקס, המעסיקה כ- 7,950 מקצועני ,IT מדורגת על ידי חברות המחקר כמובילה את ענף שירותי ה- IT בישראל מזה למעלה מעשור. מטריקס נסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א במדד תל אביב 100. מחזור המכירות של מטריקס במהלך שנת 2015 הגיע לכ- 2.3 מיליארד ש"ח.

מטריקס עוסקת בביצוע פרויקטי אינטגרציה מן הגדולים במשק, בפיתוח ויישום טכנולוגיות חדשניות בסביבת אינטרנט ומובייל כמו גם מערכות לגאסי, ייצוג פתרונות ומוצרי תוכנה, פתרונות תשתית מקומיים ופתרונות ענן, שירותי מיקור חוץ ואוף-שור, בדיקות תוכנה, הדרכה והטמעה. עם לקוחותיה של מטריקס נמנים מאות גופים וחברות מן המובילים בישראל בתחומי התעשייה, מסחר, בנקאות ופיננסים,הייטק, טלקום, בטחון, בריאות והמגזר הממשלתי ציבורי. הייחודיות של מטריקס באה לידי ביטוי ביישום טכנולוגיות התומכות ומעצימות את הפעילות העסקית, ביכולתה להתאים טכנולוגיות ופתרונות ללקוחותיה, וביכולת לצפות קדימה אל הטכנולוגיות המבוקשות של העתיד. למטריקס התמחות ייחודית בפתרונות למגזר הפיננסי וכיום כשליש מפעילות החברה הינה במגזר זה בישראל ובארה"ב בתחומים כגון: מערכות ליבה בנקאיות, פתרונות דיגיטל, CRM, ניהול סיכונים פיננסים, פתרונות סייבר, מניעת הונאות, BI ומחסני נתונים ועוד. לצד פעילותה העניפה עם חברות וארגונים קטנים ועד ארגונים גדולים, הקימה מטריקס זרוע עסקית ייחודית תחת השם 8300 המספקת סל של שירותים ופתרונות עבור חברות סטארט אפ והייטק במודלים המתאימים גם לחברות צעירות.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.