מפרסם: מעוף תקשורת שיווקית
תאריך: 22/03/2017 13:06
נושא: נדל"ן
הזדמנות של פעם בחיים
הזדמנות של פעם בחיים
גליקמן ובינפלד
גליקמן ובינפלד
מתוך סרטוני ההדרכה חינם
מתוך סרטוני ההדרכה חינם
הודעה לעיתונות

לראשונה בישראל: נפתח קורס ללימודי נדל"ן בדיגיטל

הישראלים אוהבים להשקיע בנדל"ן, אבל רק מעטים משקיעים בצורה מסודרת ושקולה, לפי שיטה שהוכיחה את עצמה. בימים אלה נפתח, לראשונה בישראל, מסלול ההכשרה לנדל"ן בדיגיטל, על ידי מכלל 'זמן לנדל"ן' שכבר עזרה למאות תלמידים לקנות בזול את דירת חלומותיהם ולפתח קרירת השקעות בתחום.

"מסלול הלימודים מאוד פשוט" אומר יבגני גליקמן מבעלי המכללה ומשקיע נדל"ן מנוסה "אתה לומד לחקור שוק ולזהות 'מציאה': נכס שניתן לרכוש מתחת למחיר השוק. אחרי שאתה מבין את הכללים וההיגיון שמאחורי הכללים לבחינת עסקה, אתה יכול לקבל החלטה בתוך שניות ' האם לקנות את הנכס ובאיזה מחיר? לעומת מי שלא מבין כמוך ויבזבז ימים על התלבטויות, כשלבסוף הוא עשוי להחמיץ את ההזדמנויות הטובות ביותר".
"אחד מהתחומים הנוספים שהתלמידים שלנו לומדים, הוא התנהלות נכונה מול בעלי המקצוע. איך להשתמש בהם כדי להפוך את העסקה שלנו לרווחית יותר. למשל, איך לגרום לקבלן שיפוצים לעשות את השיפוץ הכי נכון, בלי להוסיף כסף מעבר למה שסוכם. אנשים חסרי ידע, הרבה פעמים, משלמים תוספות לקבלן השיפוצים, בגלל דברים שנתגלו להם תוך כדי תהליך השיפוץ. כך למשל, בעשר השנים שאני פעיל בתחום הנדל"ן, אפילו פעם אחת לא הוספתי שקל עבור השיפוץ מעבר למה שסוכם מראש".
בהדרכה חדשה אליה ניתן להירשם, במשך זמן מוגבל, מספרים גליקמן ושותפו אילן בינפלד, איך הם הגיעו לתחום הנדל"ן וכן על השיטה שלהם למציאת נכנסים בזול, השבחתם ומכירתם ברווח (או השכרתם). הרישום להדרכה בת ארבעת הסרטונים הינה בחינם עד חג הפסח הקרוב בלבד, מהקישור הזה: http://tiny.cc/yvlzjy

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מעוף תקשורת שיווקית.