מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 27/03/2017 14:14
נושא: טכנולוגיה והייטק
הודעה לעיתונות

יצרנית הפורצלן הצרפתית ברנרדאוד מבצעת טרנספורמציה דיגיטלית בפיתוח המוצרים שלה באמצעות דאסו סיסטמס

דאסו סיסטמס, חברת ה- 3DEXPERIENCE, הכריזה היום כי ברנארדאוד, יצרנית צרפתית של כלי פורצלן יוקרתיים, בחרה בפתרון הייעודי לתעשייה בענן, My Product Portfolio, כדי לבצע מהפך דיגיטלי בתהליך פיתוח המוצרים שלה. הפתרון, אשר מבוסס על פלטפורמת 3DEPXERIENCE, מספק לברנארדאוד סביבה דיגיטלית אחידה לתכנון, הנדסה וניהול מוצרים, המסייעת לחברה לשמר את יכולות האומן שהפכו לסימן ההיכר שלה.

ברנארדאוד היא חברה בבעלות פרטית הממוקמת בלימוז', המחזיקה במסורת של 150 שנות ייצור של מוצרי פורצלן יוקרתי, המתמזגת עם טכניקות של אומנות דקורטיבית, עיצובים ייחודיים, שותפות עם אומנים ידועים, ושילוב של עיצוב עדכני בכלי שולחן מסורתיים. ברנארדאוד מייצרת כשתי מיליון יחידות בשנה, כאשר כל יחידה דורשת לפחות שבעה ימי עבודה להשלמתה ומעורבות של כ- 50 בעלי מקצוע בתהליך הייצור. כאשר חתירה לחדשנות היא בראש סדר העדיפויות שלההחליטה החברה להאיץ את היצירה וההשקה של כלים חדשים באמצעות דיגיטליזציה של תהליך פיתוח המוצר.

באמצעות שימוש בפתרון הייעודי לתעשייה My Product Portfolio, ברנארדאוד יכולה ליצור מודל 3D וירטואלי המאפשר יצירה של גופים, צבעים, עיטורים וחריטה, כן בדיקת איכות לעיצוב של כל מוצר. המודל הוירטואלי משמש לאחר מכן כבסיס ליצירת התבנית לייצור היחידה. החברה יכולה לתכנן מוצרים באופן וירטואלי ולבצע סימולציה של תהליך הייצור, בין אם היחידה מיוצרת מנוזל, אבקה או משחה, ולחזות האם יתרחש שינוי בגודל או בצורה במהלך שריפת המוצר. ברנארדאוד יכולה גם לבצע דיגיטליזציה של מוצרים קיימים כדי לשמר מסורת של אלפי עיצובים שפותחו על ידי האומנים שלה במהלך השנים.

"הלקוחות שלנו מצפים לרמה גבוהה של איכות מוצר, והדבר מניע אותנו לבחון את הגישה הכוללת שלנו לגבי הפעילות העסקית", אמר מישל ברנארדאוד, מנכ"ל ברנארדאוד. "טכניקות לייצור פורצלן מעולם לא היו מורכבות כפי שהן היום, וכך גם לגבי האלגנטיות של הפורצלן. פתרון My Product Portfolio מאפשר לנו להעשיר באופן דיגיטלי את המומחיות הטכנית שלנו ולהפוך אותנו ליעילים יותר. האם צורת הזרבובית של קנקן התה תמנע טפטוף? כמה זהב אנו צריכים לערבב בצבע כדי להשיג את המראה הנכון בשפת הכוס? אנו יכולים לחקור באופן וירטואלי שאלות שכאלה ולענות עליהן ללא צורך באבי טיפוס יקרים".

"חברות במגזר כלי הבית וכלי השולחן, מהשוק ההמוני ועד הקצה הגבוה, דורשות אסטרטגיה חדשה באמצעות מהפך דיגיטלי בתהליכים שלהן. מהפך זה יאיץ את השקת המוצרים ויאפשר להם ליצור בידול בעיני הלקוחות", אמר כריס קולייר, סגן נשיא, תעשיית מוצרי צריכה וקמעונאות, דאסו סיסטמס. "My Product Portfolio תומך במומחיות הנדרשת כדי להשיג חדשנות במוצרי פנאי. הפתרון מבוסס הענן מותאם במיוחד לעסקים קטנים ובינוניים אשר נהנים מהטמעה מהירה ומהאפשרות להתרחב על פי צרכי העסק".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.