מפרסם: ניר הירשמן תקשורת
תאריך: 30/03/2017 10:28
נושא: חברה
הודעה לעיתונות

חברת Supersmart היא הזוכה הגדולה ב -Hardware cup של AlphaLab Gear בישראל

Supersmart חוסכת את המעבר בקופות בסופרמרקט ותייצג את ישראל בגמר העולמי שייערך ב- 19.4.17 בארצות הברית.

משה פורת נציג התחרות של AlphaLab Gear בישראל : "לא התפתח עדיין אקוסיסטם משמעותי של חומרה בישראל, למרות שכל הכוחות היצרתיים קיימים. המטרה שלנו היא לתת את הדחיפה לסטארטאפים בתחום"

AlphaLab Gear קיימה השבוע (ב') את המוקדמות לתחרות הסארטאפים העולמית בתחום החומרה - Hardware cup ובחרה את Supersmart כסטארטאפ הישראלי אשר ישלח לתחרות העולמית שתיערך בעוד כשבועיים בפיטסבורג. באירוע, שהתקיים במיקרוסופט R&D Center בהרצליה פיתוח, הציגו עשרה סטארטאפים מתחום החומרה סדרה של מוצרים בהם מוצר המונע נחירות באמצעות גלי קול, מוצר המסייע בשיפור איכות האוויר ועוד.

במקום הראשון זכתה Supersmart שפיתחה מערכת שחוסכת את המעבר בקופות בסופרמרקט ומאפשרת סריקת מוצרים ישירות בעת הנחתם בעגלת הקניות, בקרה מהירה ויציאה קלה מהסופר ללא עיכוב ותור בקופות. את המוצרים סורק הקונה באמצעות הסמארטפון, אך בטרם יציאתו עוברת העגלה בעמדה מיוחדת אותה פיתחה Supersmart המוודאת כי כל המוצרים אכן נסרקו. החיוב מבוצע ישירות על ידי האפליקציה מה שמאפשר מעבר זריז וללא תורים במרכזי הקניות. Supersmart הציגה מוצר בשלב האלפא והיא תיכנס בקרוב לניסוי ברשתות שיווק בעולם.

במקום השני נבחרה SinuSafe שפיתחה מוצר רפואי לפתיחה של הסינוסים ללא גרימת נזק לעצמות ובמקום השלישי AYDRATE שפיתחה מערכת מעקב למניעת התייבשות. מדובר בחיישן אשר מודד את כמות השתייה של אדם, ומשקלל אותה עם הפעילות הגופנית ומצבו הפיזי של האדם.

משה פורת, יזם היי-טק ונציג התחרות של AlphaLab Gear בישראל אמר באירוע: "Alpalab Gear, אחד מאקסלרטורי החומרה המובילים בעולם פותח לראשונה את שעריו לסטארטאפים מחוץ לארה"ב, ואנחנו זכינו להיכלל בין המדינות הראשונות שיכנסו אליו. יש כאן תחום שמשווע לפיתוח- לצד התוכנה הישראלית המשגשגת, לא התפתח עדיין אקוסיסטם משמעותי של חומרה בישראל, למרות שכל הכוחות היצרתיים קיימים. המטרה שלנו היא לתת את הדחיפה לסטארטאפים בתחום על מנת לייצר את הסביבה התומכת החסרה ולאפשר לכוחות הטכנולוגיים לפרוץ קדימה".

בצוות השופטים לקחו חלק ינון ברכה - פרייםסנס, יוני בלאו – Flex, איתן צרפתי - יזם מתחום התלת מימד, סיגלית קלימובסקי - מנכ"ל אוטודסק לשעבר ושותפה בקרןGrove VC, נוגה קאפ – שותפה ב i3 equity partners, דויד קלר - שותף מייסדPrime, שירלי שפר - מנהלת השקעותCapital Nature ואחרים.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ניר הירשמן תקשורת.