הודעה לעיתונות

אתגר המשפחות הגדול בישראל התקיים באילת

המטרה: הנגשת הספורט לילדים ובני נוער וחינוך למניעת אלימות וגזענות בספורט

אתגר כזה עוד לא היה בישראל: עשרות משפחות השתתפו באירוע התחרויות המשפחתי הגדול ביותר בישראל שהתקיים באילת בסוף השבוע האחרון, בין התאריכים ה – 23-25 למרץ. האתגר אותו קיימה ליגת מאמאנט, כלל 22 מקצועות, בהם שחיה, כדורגל, כדורסל, קטרגל, אבאנט, משיכת חבל, קידנט, טניס, טניס שולחן, כדורעף ומאמאנט כמובן, והתקיים בשיתוף מרכז הפועל ובחסות Delta Fit. מלבד התחרויות, השתתפו המשפחות באימונים במקצועות הספורט השונים, ולמדו על הערכים האולימפיים, כאשר הדגש עמד על הנגשת הספורט לכולם וחינוך למניעת אלימות וגזענות בספורט.

במסגרת האתגר, התקיימה הרצאתה של פסיכולוגית הספורט צופית תדמור, ששיתפה בטיפים להורים המעוניינים שילדיהם יתמידו בפעילות גופנית. להלן מספר טיפים חשובים שהוצגו בהרצאה:

• חשוב שילדינו ייקחו חלק בפעילות ספורטיבית. בדרך זו אנו עוזרים להם לשמור על בריאות גופם לצד חיזוק הערכה והדימוי העצמי שלהם.

• על מנת לרתום את ילדינו לספורט כדאי שניתן להם להחליט במה הם רוצים לעסוק. בין אם זה ספורט יחידני או קבוצתי, הדבר החשוב ביותר הוא שיבחרו פעילות אותה הם אוהבים ואליה הם המתחברים.

• פעילות ספורטיבית הגורמת הנאה מבטיחה התמדה לאורך זמן ולכן פחות משמעותי באיזה ענף ספורט הם יבחרו, ובלבד שיכניסו את הפעילות הגופנית לשגרת יומם.

• עלינו ההורים לתמוך בבחירות של ילדינו על ידי סיוע כלכלי וטכני (הסעות, אספקת ציוד, תשלומים) ולגלות יחס ומעורבות חיובית בנעשה.

מייסדת ויו"ר מאמאנט, עפרה אברמוביץ': "האירוע גיבש את כל המשפחות סביב הספורט, כשלצד התחרויות עסקנו גם בפעילות הסברתית בנושא מניעת האלימות בספורט, נושא שהמועצה להסדר הימורים פועלת בו רבות ואנחנו במאמאנט שמחים לקחת בו חלק ולתרום לחינוך לאהבת הספורט ולהוצאת האלימות ממנו".

בקרו אותנו באתר האינטרנט www.mamanet.org.il או בדף הפייסבוק שלנו
למידע נוסף: ליאת בן דרור – לדעת קהל | 050-8318853 | [email protected]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- לדעת קהל | PR & Social Strategy.