הודעה לעיתונות

אנדרסון גלובל מרחיבה את הנוכחות בישראל באמצעות ירון-אלדר

סן פרנסיסקו, 3 באפריל 2017, (BUSINESS WIRE):

אנדרסון גלובל גאה להודיע על חיזוק הנוכחות בישראל באמצעות הסכם לשיתוף פעולה עם ירון-אלדר, פלר שורץ ושות', משרד עו"ד עם סניפים בתל אביב ובחיפה שמתמחה בכל ההיבטים של חוקי מס, בישראל וגם בעולם. התוספת של ירון-אלדר כחֶברה שותפה של אנדרסון גלובל היא חלק מאסטרטגיית התרחבות רחבה יותר בישראל ובמזרח התיכון.

את הצוות של ירון-אלדר מובילה השותפה המנהלת טלי ירון-אלדר יחד עם השותפים רועי פלר, רני שורץ וגילעד בן-עמי. "כלכלת ישראל צומחת במהירות והופכת למעצמת הייטק. שיתוף הפעולה שלנו עם אנדרסן מאפשר לנו לספק את הפתרונות האיכותיים והחדשניים שלקוחותינו מצפים לקבל ברמה גלובלית", אמרה טלי.

משרד ירון-אלדר מספק שירותים לגבי חוקי מס, מיסוי בינ"ל, מיסוי מקרקעין ומיסוי עקיף לחברות גדולות וקטנות, ציבוריות ופרטיות, וגם לאנשים פרטיים.

אילן בן אלי, המייסד ומנהל הקבוצה של בן אלי - בוטיק מס, אמר: "כבר עכשיו יש לנו קשרי עבודה ושיתוף פעולה קרובים עם טלי והקבוצה שלה. שיתוף הפעולה המשותף שלנו עם אנדרסון גלובל מחזק עוד את הצוות בשטח שיש לנו בישראל ואת יכולתנו לספק שירותים באופן חלק". בן אלי - בוטיק מס, פירמת ייעוץ מס בתל אביב, הודיעה על שיתוף פעולה עם אנדרסון גלובל בינואר.

מרק וורסאץ, מנכ"ל אנדרסון טקס, הוסיף: "היכולת להוסיף אשה כמו טלי, שהייתה האשה הראשונה בישראל שכיהנה כנציבת מס הכנסה וגם הכי צעירה בתפקיד, מעידה על האיכות של האנשים שמצטרפים לאנדרסון גלובל. איכות ושירות לקוחות הם עדיין העדיפויות שלנו שאותן נזכור כשנמשיך להרחיב את הצוות שלנו במזרח התיכון".

עם התוספת של ירון-אלדר, לאנדרסון גלובל יש עכשיו נוכחות ב-61 מקומות ברחבי העולם.

אנשי קשר
Andersen Tax
Megan Tsuei, 415-764-2700
מקור: Andersen Tax

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:

http://www.businesswire.com/news/home/20170403005215/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.