מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 04/04/2017 00:21
נושא: טכנולוגיה והייטק
הודעה לעיתונות

דאסו סיסטמס מציגה בתערוכת Hannover Messe:דיגיטליזציה מלאה של שרשרת הערך כדי לאפשר את עידן התעשייה 4.0

דאסו סיסטמס תציג בתערוכת "האנובר מסה 2017 “ (Hannover Messe) כיצד פלטפורמת 3DEXPERIENCE מקדמת יוזמות של "תעשייה 4.0" בטווח רחב של תעשיות, כשהיא מייצרת חיבור דיגיטלי בין כל המחלקות הפועלות לאורך שרשרת הערך. בביתן 6, דוכן K30, מבקרים יוכלו לחוות כיצד מתנהלת שרשרת ערך דיגיטלית לחלוטין של חברת אריזות מוכרת, החל משלב הגדרת דרישות הלקוח וכלה בהצגת המוצר על המדף בחנות.

ביתן דאסו סיסטמס יציג את חווית הייצור של חברת WestRock, חברת אריזות גלובלית אשר משתמשת בפלטפורמת 3DEXPERIENCE כדי לקצר הזמן הנדרש לפיתוח אריזה מ- 18 חודשים ל- 6 חודשים בלבד. הרציפות הדיגיטלית של החברה, שמאפשרת מבט כולל על התהליך העסקי, מאפשרת לה להשיג אג'יליות בפיתוח חדשנות, אופטימיזציה של הייצור, ויכולת תגובה משופרת וגמישה יותר לדרישות של שווקים מקומיים שונים.

החוויה המוצגת בדוכן דאסו סיסטמס תתמקד בדרך בה אפליקציות 3D וירטואליות מאפשרות לייצר מגוון עיצובים חדשניים עבור אריזות של משקאות. העיצובים מתבססים על דרישות הלקוח ושיקולי רגולציה, איכות סביבה ומחזור, וכן על גדלים סטנדרטיים במדינות השונות. המאפיינים הפיזיים של כל עיצוב מנותחים בסביבה וירטואלית, כמו גם ההשפעה שלהם על תצורת מכונות הייצור. העיצובים עוברים סימולציה ושיפורים עוד כשהאריזה נמצאת בשלב התכנון. הרצף הדיגיטלי שנוצר בתהליך שכזה מאפשר להמשיך ולהשתמש בנתוני ה- 3D של עיצוב האריזות כדי לבנות מודל של כל תהליך הייצור. באמצעות המודל ניתן לבחון את הייצור עוד לפני שהוא מתחיל בפועל.

מאפיין נוסף של החוויה בדוכן מתקיים בשיתוף פעולה עם בוש רקסרות' (Bosch Rexroth), יצרנית אוטומציה לתעשייה, והוא מתמקד בהנדסת מערכות. החוויה תציג כיצד באמצעות ממשק דמוי אפליקציה, ועל בסיס פלטפורמת 3DEXPERIENCE, מפתחים יכולים להגדיר ולבחון תוכנה, אלקטרוניקה ומכניקה.

באמצעות הדמייה של מציאות וירטואלית, מבקרי התערוכה יכולים לראות כיצד ניתן לשלוט באמצעות המודל בתהליכי תחזוקה במהלך הייצור הפיזי ולחוות חלק ממפעל האריזות בפעולה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.