תמונה מוראל בן ארי
תמונה מוראל בן ארי
הודעה לעיתונות

עו"ס מוראל בן-ארי נבחרה למנהלת מחוז חיפה והצפון במרכז הישראלי לאפוטרופסות

עו"ס מוראל בן-ארי נבחרה למנהלת מחוז חיפה והצפון במרכז הישראלי לאפוטרופסות

עו"ס מוראל בן ארי נבחרה למנהלת מחוז חיפה והצפון במרכז הישראלי לאפוטרופסות (הקרן לטיפול בחסויים), תאגיד האפוטרופסות הגדול והוותיק בישראל. בן ארי מחליפה בתפקידה את מנהל המחוז בשש השנים האחרונות, עו"ס אפי רוזנר, שפרש לגמלאות.

בן ארי החלה את עבודתה במרכז הישראלי לאפוטרופסות בשנת 2003, כרכזת טיפול. במסגרת תפקידה טיפלה בכל צרכיהם האישיים, הרכושיים והאחרים של מקבלי השירות מטעם המרכז הישראלי לאפוטרופסות במחוז חיפה והצפון. לפני כחמש שנים מונתה כסגנית מנהל המחוז.

קודם לעבודתה במרכז הישראלי לאפוטרופסות שימשה עו"ס בן ארי כעובדת סוציאלית במרכז מילמן לילדים אוטיסטים וכעובדת סוציאלית בחברת סיעוד. היא בעלת תואר ראשון בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה ובימים אלה נמצאת לקראת סיום תואר שני בשירותי אנוש באוניברסיטת חיפה. כמו כן בן-ארי בוגרת קורס גישור של מוסד נאמן בטכניון בחיפה.

מנכ"ל המרכז הישראלי לאפוטרופסות, ד"ר זאב פרידמן, אמר כי בחירתה של מוראל בן ארי לתפקיד, מבין עשרות מועמדים טובים וראויים, שניגשו למכרז, היא עדות לרמה הגבוהה של ההון האנושי של עובדי המרכז הישראלי לאפוטרופסות. "מוראל מכירה את הארגון מלמטה וצמחה עימו. בחירתה היא תוצאה של מסירות, אחריות ונאמנות, לצד יכולות ניהול גבוהות. אין לי ספק שמוראל תדע להמשיך להצעיד את מחוז חיפה והצפון של המרכז הישראלי לאפוטרופסות למען ולטובת אלפי מקבלי השירות שלנו במחוז".

מוראל בן ארי נשואה ואם לארבעה.

לפרטים: דוד גולן, דובר המרכז הישראלי לאפוטרופסות- 050-5702070

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דוד גולן - אסטרטגיה ותקשורת.