מפרסם: נוי תקשורת
תאריך: 07/04/2017 18:32
נושא: לייף סטייל, תיירות
צילום יח"צ
צילום יח"צ
צילום יח"צ
צילום יח"צ
צילום יח"צ
צילום יח"צ
צילום יח"צ
צילום יח"צ
הודעה לעיתונות

מלון רדיסון בלו נפתח בדיארבקיר טורקיה

דיארבקיר, טורקיה, 7 אפריל, 2017, GLOBENEWS WIRE:

רדיסון בלו, מותג המלונות האיקוני שמונע על ידי חדשנות ועיצוב, גאה להודיע על פתיחת מלון חדש בדיארבקיר, טורקיה. התוספת הטורקית האחרונה למשפחת רדיסון בלו מביאה אמות מידה חדשות של מצוינות לדיארבקיר, בדרום מזרח טורקיה. עם מיקום מעולה באזור העסקים החדש של העיר, רדיסון בלו מביא חוויית אירוח מהודרת מהרמה העליונה לדיארבקיר.

"אנחנו שמחים להביא את רדיסון בלו לדיארבקיר ולהרחיב את הנוכחות של המותג בטורקיה", אמר מרק וויליס, סגן נשיא אזורי, המזרח התיכון וטורקיה, קבוצת המלונות רזידור. "הנוחות היא בליבו של המלון הזה. המיקום של המלון מעולה, עם גישה נוחה לרכבת או לכבישים, והוא המלון הקרוב ביותר לנמל התעופה. אנחנו מאמינים שגורם הנגישות, יחד עם המשיכה של מותג מלונות בינ"ל איקוני, יגרום לביקוש רב מנוסעים מקומיים ובינ"ל".

העיר דיארבקיר, שנמצאת על גדות נהר החידקל, נהנית לאחרונה מהתרחבות גדולה, הודות להזדמנויות בעסקים ובתעשייה שצומחים במהירות. דיארבקיר משמשת כמטה אזורי עבור כמה חברות כלל ארציות והיא העיר התעשייתית השנייה בחשיבותה באזור הזה של טורקיה.

לכל 167 הסוויטות וחדרי האורחים יש עיצוב חם ועכשווי והם כוללים WiFi במהירות גבוהה חינם. יש גם מבחר של חדרים שיתאימו לכל נוסע, מחדרי סטנדרט, משפחתי וסופריור, או למגורים יותר מרווחים, יש מבחר של סוויטות עם נופים פנורמיים מהממים. הסוויטה הנשיאותית הייחודית ששיטחה 155 מטר רבוע מוסיפה נופך יותר דקדנטי ומעניקה הזדמנות להירגע בסטייל כשאתם במלון רדיסון בלו דיארבקיר.

המלון נמצא במיקום נוח באזור העסקים קאיאפינר של העיר. נמל התעופה של העיר נמצא במרחק של רק 6 ק"מ.

מסעדת הבסל של המלון מביאה מיזוג של טעמים גלובליים ואזוריים כדי להציע לאורחים חוויית אוכל ייחודית. במסעדה גם מגישים את הסופר ארוחת בוקר הידועה של רדיסון בלו עם מבחר רב של אפשרויות להתחלה בריאה של היום. הקפה/ בר סיטי מציע משקאות וארוחות קלות, והאורחים יכולים לספוג את הנופים הנהדרים של העיר ממרפסת הגג של הבר.

הספא וחדרי הטיפולים מעניקים לאורחים הזדמנות להירגע. במלון יש גם מרכז כושר ובריכה פנימית.
מרחב המפגשים והאירועים הגמיש הוא המקום האידיאלי לכל אירוע. אולם הנשפים המרווח מזופוטמיה יכול לארח כנסים של יותר מ-500 אורחים או אירועים חברתיים פרטיים. חמשת חדרי המפגשים ששיטחם 784 מ"ר ונמצאים בקומת הביניים מספקים שטח לאירוח מפגשי פנאי או מפגשים עסקיים יותר פורמליים.

מוסטפה ארילמז, המנהל הכללי של מלון רדיסון בלו, דיארבקיר, אומר: "מלון רדיסון בלו, דיארבקיר שמח לפתוח את דלתותיו ואנחנו מצפים להעניק לאורחינו את חוויית האירוח הטובה ביותר ברמה העליונה. המלון הוא תוספת מבורכת לעיר דיארבקיר. הנגישות לאיסטנבול, אנקרה, קאיסרי, סיבאס ומאלאטיה משמעה שאנחנו באמת בונים נוכחות מהגדולות ביותר באירוח מהרמה העליונה ברחבי טורקיה".

למידע נוסף: https://www.radissonblu.com/en/hotel-diyarbakir

אנשי קשר למדיה:

סטיבן קאמאט, מנהל יח"צ ותקשורת אזורי, המזרח התיכון וטורקיה [email protected]
לוסי קרדונה, מנהלת, קשרי מדיה וניהול מוניטין [email protected]

אודות Radisson Blu®

Radisson Blu® הוא אחד ממותגי המלונות המובילים בעולם עם קרוב ל-300 מלונות שפועלים ב-69 מדינות וטריטוריות. האירוח המלא חיים, עכשווי וכובש של רדיסון בלו מתאפיין בפילוסופיית שירות ייחודית Yes I Can!SM, וכל המלונות פירסט קלאס שלה מציעים מגוון של פונקציות המזוהות עם המותג שאמפתיות לאתגרים של הנסיעות המודרניות, כולל הנאה מובטחת 100%. רדיסון בלו, שמפורסם בכל העולם כמותג עם Hotels Designed to Say YES!SM, מציע חגיגה ויזואלית חיה של סטייל מוביל כשההנאה היא בפרטים. מלונות רדיסון בלו נמצאים במיקומים מעולים בערים חשובות, נמלי תעופה ויעדי נופש בכל העולם.

רדיסון בלו הוא חלק מקבוצת המלונות רזידור, שכוללת גם את Quorvus Collection, Radisson®, Radisson RED, Park Plaza®, Park Inn® by Radisson ו-Country Inns & Suites By CarlsonSM. להזמנות ומידע נוסף, בקרו באתר www.radissonblu.com. צרו קשר עם רדיסון בלו במדיה החברתית: @RadissonBlu בטוויטר ואינסטגרם ו-www.facebook.com/RadissonBlu.

אודות קבוצת המלונות רזידור

קבוצת המלונות רזידור היא אחת מחברות המלונות הכי דינמיות בעולם וחברה בקבוצת המלונות קרלסון רזידור. לחברה יש תיק של יותר מ-480 מלונות שפועלים או שבפיתוח עם 105,000 חדרים ביותר משמונים מדינות.

רזידור מפעילה את מותגי הליבה Blu® ו-Park Inn® by Radisson באירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA), יחד עם תוכנית הנאמנות Club CarlsonSM לאורחי מלונות מתמידים. בתחילת 2014 ויחד עם קרלסון, רזידור השיקה את המותגים החדשים Radisson RED (לייף סטייל סלקט) ו-Quorvus Collection (לוקסוס). ב-2016 רזידור רכשה 49% מפרייזוטל. לרזידור יש תוכנית עסקית אחראית מובילה בענף וצוות החשיבה האמריקני אתיספיר ציין אותה כאחת החברות הכי מוסריות בעולם.

בנובמבר 2006 רזידור נרשמה למסחר בנסד"ק שטוקהולם, שבדיה. HNA Tourism Group Co., Ltd., חטיבה של HNA Group Co., Ltd. - חברת Fortune Global 500 עם עסקים בתעופה, תיירות, אירוח, פיננסים ושירותים מקוונים בין שאר המגזרים - הפכה לבעלת רוב המניות בדצמבר 2016.

קבוצת המלונות רזידור והמותגים שלה מעסיקים 43,700 ב-EMEA והמטה שלה נמצא בבריסל, בלגיה.
למידע נוסף, בקרו באתר www.rezidor.com

טוויטר @carlsonrezidor
לינקדאין www.linkedin.com/company/2364

אינסטגרם www.instagram.com/rezidor_ourpromise

נלווים:

תמונה שנלווית להודעה הזאת זמינה בכתובת:
[ http://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/c5c7b6f3-99a3-4c76-9754-2dc37a63f706]

נלווים:
http://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/a2d4eb43-d5b5-488f-8096-e10b64804baf

נלווים:
http://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/5959ad1a-e9f5-465a-87f1-ca624ebdc67d

נלווים:

תמונה שנלווית להודעה הזאת זמינה בכתובת:

[ http://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/5666c65a-da66-4540-946b-1261ede43d4d]

נלווים:
תמונה שנלווית להודעה הזאת זמינה בכתובת:

http://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/9b9ffdeb-c52d-4ca9-b98e-0f04d2980c67
נלווים:
תמונה שנלווית להודעה הזאת זמינה בכתובת:

http://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/b209d8c5-24d3-4b9e-9a97-c347a4c2cbdc

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.