הודעה לעיתונות

AppD Summit: האירוע היחיד באירופה שבו מותגים מובילים מחברים בין לקוחות, קוד והכנסות

מובילי הגות ומאורות הענף מברקליס, פורסטר, Specsavers ו-WIRED יתכנסו באירוע ביצועי היישומים הגדול ביותר של אירופה ב-3 ו-4 במאי בלונדון

לונדון, 19 באפריל 2017, (BUSINESS WIRE):

AppDynamics, חברה של סיסקו והמובילה בבינת יישומים, הודיעה היום על AppD Summit Europe, אירוע הבכורה של הענף שיעזור למנהלי טכנולוגיה למלא את משימתם להפוך את עסקיהם לקודם כל דיגיטליים. ארגוני מחשוב צריכים עכשיו להתפתח משירות לשותפות מלאה עם העסק, ו-AppD Summit Europe תעצים אנשי מחשוב להרחיב את השפעתם בסביבה הזאת.

המשתמשים דורשים ביצועים מעולים מהיישומים שלהם, ובעלי העסקים דורשים תוצאות טובות יותר מהפעילות הדיגיטלית שלהם. AppDynamics, עם הגיבוי החדש של סיסקו, מארחת את האירוע הגדול הראשון שלה בלונדון כדי לשתף את החזון שלה לגבי העתיד של ניטור יישומים ועסקים.

AppD Summit Europe מתמקדת באיך יוצרים חוויות דיגיטליות עתירות ביצועים כדי למשוך ולשמר לקוחות נאמנים. משתתפי הפיסגה יתנסו בעצמם באינטראקציה עם חתך רוחב של הנמצאים בחזית הטכנולוגיה באירופה, ביניהם מנהלי מחשוב מברקליס, BMJ, קרדיט סוויס, סימנס, Specsavers וסטנדרד בנק.

להמציא מחדש מסלולי קריירה במחשוב באירופה

זאת תקופה מלהיבה עבור מנהלי המחשוב באירופה כשהם עוזרים לארגונים שלהם להתמודד עם הרבה אתגרים עסקיים לא צפויים שמאיצים. המשתתפים יתכנסו עם משבשים אחרים ויראו מכלי ראשון איך כל עסקה מספרת סיפור, שכתוב בקוד, על הכנסות ולקוחות. בסביבה הזאת, מומחים מ-Forrester Research, WIRED והאקונומיסט ידברו על סביבה עסקית שהשתנתה מבחינה דיגיטלית.

AppD Summit Europe היא המקום שבו מנהלי מחשוב מכל הרמות יכולים למצוא השראה בדוגמאות מעשיות מאלה שנמצאים בחזית של פרקטיקות ה-DevOps, האינטרנט של הדברים, קונטיינריזציה וניהול ביצועי יישומים. לדוגמה, סטיבן תאיר מ-DevOps Guys, הזוכה בפרס המצוינות ב-DevOps של Computing UK לשנת 2017, יארח מושב על "אוטומציה: הטוב, הרע והמכוער". המושבים מיועדים לא רק ללקוחות של AppDynamics, אלא לכל מי שרוצה ליצור קשרים ולשתף פעולה בתחום חוויית המשתמש הדיגיטלית.

"מותגים אירופאים מבוססים ממציאים את עצמם מחדש בהצלחה כדי להתחרות לצד הזנקים," אמר דייוויד וואדוואני, מנכ"ל AppDynamics. "AppD Summit Europe מעניקה הזדמנות ייחודית למנהלי מידע נוכחיים ובשאיפה לראות בדיוק איך עסק יכול - וחייב - להמציא את עצמו מחדש כל הזמן תוך כדי תנועה".

תתחברו עם AppDynamics

  • עקבו אחרי @AppDynamics בטוויטר
  • עשו לייק ל-AppDynamics בפייסבוק
  • התחברו עם AppDynamics בלינקדאין

אודות סיסקו

סיסקו (NASDAQ: CSCO) היא המובילה הטכנולוגית הכלל עולמית שגורמת לאינטרנט לפעול מאז 1984. האנשים, המוצרים והשותפים שלנו עוזרים לחברה האנושית להתחבר באופן מאובטח ולנצל את ההזדמנויות הדיגיטליות של המחר היום. גלו עוד באתר www.newsroom.cisco.com ועקבו אחרינו בטוויטר בכתובת @Cisco.

סיסקו והלוגו של סיסקו הם סימני מסחר או סימני מסחר רשומים של סיסקו ו/או החברות הקשורות שלה בארה"ב ובמדינות אחרות. רשימה של שמות המסחר של סיסקו אפשר למצוא כאן: www.cisco.com/go/trademarks. סימני מסחר של צדדים שלישיים שמוזכרים כאן הם רכושם של בעליהם, בהתאמה. השימוש במילה שותפה אין משמעה יחסי שותפות בין סיסקו והחברה האחרת.

אנשי קשר

AppDynamics
Mat Small, +1 510-684-3552 (Pacific Time)
[email protected]
או
Laura Spence, +44 (0)20 7009 3100 (BST)
[email protected]

מקור: AppDynamics

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:

http://www.businesswire.com/news/home/20170419005428/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.