גילרון צארום, סמנכ"ל המכירות בזברה טכנולוגיות
גילרון צארום, סמנכ"ל המכירות בזברה טכנולוגיות
אלון זיתונה , Imperva - RSM  Mediterranean Region
אלון זיתונה , Imperva - RSM Mediterranean Region
הודעה לעיתונות

אימפרבה בחרה בזברה טכנולוגיות להפצת הפתרונות שלה

השותפות בין החברות תשרת את השוק הישראלי בצורה הטובה ביותר

אימפרבה, יצרנית מובילה לאספקת פתרונות סייבר סקיוריטי למידע הקריטי והיישומים הארגוניים, בחרה בזברה טכנולוגיות להפצת הפתרונות שלה בישראל.

אלון זיתונה , Imperva - RSM Mediterranean Region אמר כי:" בחרנו בזברה טכנולוגיות להפצת הפתרונות שלנו בשל ההתמחות שלה בפתרונות אבטחת מידע והמקצוענות שלה. אנו בטוחים כי שותפינו העסקיים ולקוחותינו בישראל ייהנו מפרות השותפות החדשה שלנו עם זברה טכנולוגיות."

גילרון צארום, סמנכ"ל המכירות בזברה טכנולוגיות, הוסיף כי: " אנו שמחים וגאים להפיץ את פתרונות אבטחת המידע של אימפרבה בישראל. מדובר בפתרונות המובילים בתחומם.
שיתוף הפעולה מתיישב עם האסטרטגיה של זברה טכנולוגיות להפצת הפתרונות המובילים בתחום ולהציע ללקוחותינו את הפתרונות הטובים ביותר להתמודדות עם איומי הסייבר מבית ומחוץ."

אודות אימפרבה

אימפרבה, היא יצרנית מובילה לאספקת פתרונות סייבר סקיוריטי למידע הקריטי והיישומים הארגונים. קווי הפתרונות של החברה: המבוססים על WAF, DBF-CounterBreach, Cloud solution Incapsula SecureSphere ,מאפשרים לארגונים לגלות את הנכסים שלהם כמו גם את הסיכונים מהם עליהם להיזהר, ולהגן על מידע בין אם הוא נמצא בענן או במחשבי הארגון תוך התאמה לרגולציות.
מרכז המחקר והפתוח של אימפרבה ממוקם בארץ מעסיק (כ 1000 עובדים) את מיטב המומחים בתחום אבטחת המידע והיישומים שממשיכים בפיתוח והרחבת הפתרונות של החברה בהתאם להתפתחות האיומים. מרכז הפיתוח מפרסם דוחות המספקים תובנות והדרכה ללקוחות החברה אודות האיומים מולם הם מתמודדים.
לפרטים נוספים אודות החברה בקרו : www.imperva.comour blog, on Twitter.

אודות זברה טכנולוגיות
זברה טכנולוגיות הינה חברת הפצה המתמחה במתן פתרונות מובילים בתחומי תשתיות ה-IT. החברה מייצגת בישראל קשת רחבה של ספקיות טכנולוגיה מהמובילות בעולם ובכלל זה פתרונות אבטחת מידע, תקשורת נתונים, ניהול רשתות וירטואליזציה ועוד.
זברה טכנולוגיות מפיצה את פתרונותיה למערך של עשרות אנטרגרטורים ומשווקים מובילים בשוק הישראלי. הקשר של החברה עם מערך המשווקים שלה מתחיל באספקת הפתרונות על פי המפרט הדרוש וזמני האספקה הדרושים, ממשיך בהדרכה והכשרה של המשווקים, בשירות שוטף הניתן לאורך חיי המוצר וכן בסיוע מתמיד לאיתור הזדמנויות עסקיות בשוק ולמימושן.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.