הודעה לעיתונות

L&T Technology Services זוכה בפרויקט עיר וקמפוס חכמים

  • מרחיבה את השותפות עם מיקרוסופט כדי לספק פתרונות עיר וקמפוס חכמים שיכולים להקטין את חשבונות האנרגיה של הלקוח בעד 40 אחוז
  • זוכה במשותף בפרויקט משרדים חכמים בישראל בהיקף של מיליוני דולרים; תשתמש בפתרונות חוויית המשתמש הדיגיטלית של מיקרוסופט וב-i-BEMS של L&T

בנגלור, הודו, 24 באפריל 2017, (BUSINESS WIRE):

L&T Technology Services Limited, סימול NSE: LTTS, ספקית גלובלית מובילה שעוסקת רק בשירותים הנדסיים, מודיעה על הפיתוח של פתרונות עיר וקמפוס חכמים שישמשו לפיתוח קמפוס משרדים חכם בישראל עבור חברת טכנולוגיה מובילה - תוצאה של השותפות המורחבת שלה עם מיקרוסופט.

קמפוס המשרדים החכם שהחברה מפתחת ישתמש בחיישנים עם יכולות האינטרנט של הדברים וניתוחים תחזיתיים. פלטפורמת הבניינים החכמים i-BEMS של L&T Technology Services תספק טכנולוגיה שחוסכת אנרגיה וניהול נכסים מבוסס ענן שמשלימים את פתרונות תכנון חוויית המשתמש הדיגיטלית של מיקרוסופט. בשימוש משולב, הטכנולוגיות של מיקרוסופט ושל LTTS יכולות להקטין את חשבונות האנרגיה של הלקוח בעד 40 אחוז, לספק ניהול הפקת אנרגיה עם "צריכה אפס" ולהאריך את חיי הנכס של ערים, קמפוסים ובניינים.

הזכייה בפרויקט הרב שנתי הייתה זמן קצר אחרי ש-LTTS ומיקרוסופט הרחיבו את השותפות הקיימת שלהן בפתרונות של ערים, קמפוסים ובניינים חכמים ((SCCB המבוססים על Microsoft Azure. שיתוף הפעולה הזה יניב פתרונות חדשניים משותפים לקמפוסים של העתיד, שישתמשו ב-Azure וגם במציאות המעורבת HoloLens כדי לשפר את פתרונות ההנדסה הדיגיטלית של LTTS כגון i-BEMS.
באוקטובר האחרון LTTS ומיקרוסופט התקשרו בשותפות אסטרטגית כדי לאפשר לארגונים ברחבי העולם להשתמש בפתרונות ההנדסה הדיגיטלית מבוססי ה-IP שבחזית הטכנולוגיה של L&T Technology שמתארחים בתשתית הענן תחילה, מובייל תחילה הארגונית Azure של מיקרוסופט.

"פרויקט המשרד החכם הזה שהיקפו מיליוני דולרים ומהווה ציון דרך מדגים את הסינרגיות בטכנולוגיות בין L&T Technology Services ומיקרוסופט וההוכחה של הדברים שיבואו בפתרונות של קמפוסים חכמים", אמר מר אמיט צ'נדה, נשיא, מכירות ופיתוח עסקי וחבר מועצת המנהלים, L&T Technology Services Limited.

"השותפות שלנו עם מיקרוסופט בהנדסה דיגיטלית תאפשר לעלות לרמה הבאה בחוויית המשתמש המותאמת אישית, בטיחות דיירים ואבחונים תחזיתיים ותכניס עידן חדש של ערים חכמות עם פליטת פחמן מועטה וחיישנים", אמר מר צ'נדה.

הקמפוס החכם יהיה האלמנט המרכזי בעידן חדש של טכנולוגיות ערים חכמות מודרניות שפותחות אין ספור הזדמנויות לספק פתרונות נישנים סביב מערכות של יעילות אנרגטית, בקרת תאורה, תרמוסטטים, חיישנים והתראות -- שכולם קשורים לפלטפורמת תוכנה חכמה של האינטרנט של הדברים.
עד 2021, הגודל של שוק הקמפוסים והבניינים החכמים הגלובלי צפוי לגדול מ-5.73 מיליארד דולר ב-2016 ל-24.73 מיליארד דולר, עם שיעור צמיחה שנתי מורכב של 34.0% בשנים 2016-2021, לפי חברת המחקרים Markets & Markets.

"אנחנו עובדים עכשיו עם LTTS כדי לקבוע את המגמה בערים ובקמפוסים החכמים של העתיד", אמר מר ריימז מורטימר, מנהל כללי של חדשנות שימושית, שירותים כלל עולמיים. "ב-Microsoft Services אנחנו מאמינים בזריעת טכנולוגיות ופתרונות דיגיטליים משבשים שמשנים עסקים".

הפתרון i-BEMS יחסוך עלויות אנרגיה משמעותית ויגביר את הפריון של העובדים ואת החוויה של הלקוחות. בעתיד, LTTS ומיקרוסופט ימשיכו להעצים את הלקוחות לרתום טכנולוגיות חדשות שיכולות לשנות את הארגון שלהם.

אודות L&T Technology Services Limited:

L&T Technology Services Limited היא חברה גלובלית מובילה שעוסקת רק בשירותי הנדסה, מחקר ופיתוח, המציעה פתרונות תכנון ופיתוח לאורך כל שרשרת הפיתוח של המוצר, בענפים שונים כגון מוצרים תעשייתיים, מכשירים רפואיים, תחבורה, טלקום והייטק, ותעשיית התהליכים. L&T Technology Services משרתת יותר מחמישים חברות פורצ'ן 500 ו-43 מהחברות שמוציאות הכי הרבה על הנדסה, מחקר ופיתוח. החברה מספקת פתרונות בתחומים של שירותי הנדסת מכונות, מערכות ויישומים מוטבעים, שירותי תהליכים הנדסיים, ניהול מחזור החיים של המוצר, ניתוחים הנדסיים, אלקטרוניקת הספק, מכונה למכונה (M2M) והאינטרנט של הדברים. למידע נוסף על L&T Technology Services התחבר לאתר www.lntTechservices.com.

אנשי קשר
L&T Technology Services Limited
Aniruddha Basu
T: +91-80-67675173
E: [email protected]

מקור: L&T Technology Services Limited

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:

http://www.businesswire.com/news/home/20170424005751/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.